2014- Wij gaan voor een eerste of tweede kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JMay, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daar ben ik dan? Half 3 snachts zit ik hier met een klaar wakker zoontje dat het liefst buiten wil spelen? Ik zeg nee dat kan niet moet slapen, nee nee nee! Pff
    Man lief moet er om 6 uur uit dus ben maar beneden gaan zitten voor babytv.. Maar hij is echt klaar en klaar wakker en ik ben zo moe...... Babytv is nu rustgevend enz maar helpt niet helaas

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Holy wat een tijd.. Heb je toch nog een beetje kunnen slapen? En moet je werken straks? Dat zal dan pittig worden..

Zitten de meeste nu weer te wachten op een ei?

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jeetjemina wat een tijd idd..
    Is hij snel gaan slapen ?

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH

Zit eerst nog te wachten op me ongie :(

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ach meis:(

Wel kramp of ook niet? Kun je geen bloed laten prikken om te kijken of je zwanger bent?

6. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net na dat betichtje geeft hij alles over! Even washe gedraait en even bij ons op bedgelegen toen begon hij toch wat re gapen en om 4 uur in zijn bed gelegd dn om half 5 sliep hij eindelijk!
    Hij was gewion zo moe "te moe" leek wel sat hij ee hieper van werd.. Overgeven kwam ook meer van de slaap en druk maken had ik t idee..

Ik ben vrij dus doe t rustig aan maar mijn man moest om 6 uur opstaan en zit heel de dag alleen op de vrachtwagen dus die heeft t zwaar!

Edit ik ontdek net dat zijn laatste kiezen aan t doorkomen xijn..

7. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog dteeds niet??? Zou ff bloed laten prikken ?

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ach arm ventje.. En jou arme man, dat kun je niet hebben als chauffeur.. Poeh..

Sterkte vandaag!

En kan dat niet door zijn kiezen komen dan dat hij zeurderig wordt?

9. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker komt duidelijk door de kiezen hij wil niks.. Pff maar ja komt goed extra knuffelen

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Aahw rot kiezen !

Nee nog geen krampen of iets..wacht nog wel ff af de ha doet nu toch nog niks

11. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meide.... mag ik hier even luchten?

even kort uitleg; ons zoontje is huilbaby geweest, niet dat hij 24 uur huilde gelukkig was hij ook erg vaak vrolijk maar vooral de nachten zijn verschrikkelijk geweest! medische is alles nu onder controle en weten we waardoor het allemaal kwam.. reflux kma huisstofmeitallergie, katten en honden allergie... zijn luchtwegen waren helemaal ontstoken..
    het eerste jaar hebben wij vaak hele nachten met hem wakker gezeten en was erg zwaar. nu is dit al ongeveer een half jaar super en slaapt hij als een roosje..

alleen nu komen zijn laatste kiezen door en heeft er super veel last van, dit is niet zo erg natuurlijk en moeten we even doorheen. alleen nu heeft mijn man een soort van trauma ontwikkent rond om het snachts huilen van mijn zoontje..
    (even ten zeiden niks negatief over mijn man want hij is een top vader en doet het zo goed wil hem alleen hiermee helpen)

eergister werd ons zoontje om 22.00 wakker en pas om half 5 snachts sliep hij weer.. kortom een hele nacht in de weer geweest en niet geslapen.. ook had hij over gegeven en mijn man had hem even mee gedouched en super geholpen.

maar gister begon hij om 20.00 weer te huilen en mijn man werd en gewoon misselijk van.. de nacht ervoor ging het wel maar dacht eenmalig..
    elke keer nu al ons zoontje na bedtijd begint te huilen krijgt mijn man een extreem naar gevoel en word er gefrustreerd van omdat hij dan denk dat hij een slechte vader is en word dan boos op zichzelf dat hij dat gevoel niet mag hebben.. gister toen ik hem dus weer niet naar bed kreeg omdat hij zon pijn had is mijn man "geflipt' (niet naar ons maar richting zichzelf) en weg gegaan om te luchten.

is toen naar zijn ouders gegaan om even af te koelen want hij kon het gehuil niet aanhoren. overdag doet het hem niks en reageert hij super maar snachts... is echt een stukje trauma denk ik..

op een gegeven moment hen ik ons zoontje uit bed gehaald en even mee naar beneden gehaald om te ontspannen en rustig te worden. toen mijn man weer terug kwam liep ons zoontje naar mijn man en gaf hem een kusje... (toen brak hij..)
    hij wil zo graag van het gevoel af en hadden gehoopt omdat het nu al een tijdje snachts goed ging het gevoel weg zou trekken maar is er meteen weer...

ik wil eigenlijk hulp voor hem zoeken maar weer niet waar en hoe...

herkent iemand dit? of hebben jullie tips?

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jeetje wat heavy !
    Snap zijn gevoel zeker J. Huilde tot 6 maanden ongeveer 13u per dag en ik heb meerdere keren huilend voor de deur van mijn schoonouders gestaan omdat ik het allemaal niet meer wist.
    Juist heel goed dat hij weg ging om af te koelen anders word je helemaal kierewiet !
    Ik voelde mezelf ook heel erg schuldig als mijn schoonmoeder haar dan overnam en haar nog stil kreeg ook!
    Op een gegeven moment zit je in z'n cirkel hij voelt natuurlijk dat papa met zijn handen in het haar zit en daardoor gaat hij nog harder te keer.

Heb eigenlijk niet echt tips behalve dan idd hem af en toe uit handen te geven zodat je even kan uit blazen.
    En vooral denken : het zijn kiezen dus dit is een fase en dit gaat weer over.
    Ik zou ook niet gaan vechten wat betreft in bed willen hebben ..laat hem er maar uit als hij niet wilt slapen ..laat hem even doen wat hij wilt zodat hij rustig word en probeer het na een tijdje weer

Dikke knuf voor jullie

13. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn om te horen dat hij niet de enigste is! mijn man heeft dat ook want als ik naar de kleine ga is er niks aan de hand en redelijk snel rustig, als mijn man zich zo voelt krijgt hij hem ook niet rustig want dat voelt de kleine goed aan en word het bij mijn man alleen maar erger..

nu is het 4 nachten hommeles geweest en de eerste 2 nachten waren een ramp toen hebben we flink gepraat en dingen afgesproken. de andere 2 nachten zijn een stuk rustiger gelopen gelukkig! als ons mannetje wakker werd en mijn man weer in de stres schoot relativeerde we alles.. hij krijgt een kies, verhoging, niks aan de hand.. en maar praten zodat hij niet verder in de stress schoot. de laatste nacht gaf ons mannetje alles over en had hoge koorts ik denk ik leg hem gewoon ff bij mijn man in bed en ik ga alles in het wasmachine doen, kom ik terug ligt ons zoontje op de buik van mijn man te slapen... zo lief en mijn man was daar zo blij mee en het nare gevoel was toen ook weer meteen weg.. laten we hopen dat we het zo kunnen doorbreken... het begin is in iedergeval gemaakt!

ik ben beginnen met tarwekiem olie ben benieuwd wat het met mijn cyclus gaat doen... volgende week zal ergens mijn ei zitten dus ik denk dat ik zaterdag of zondag de ov testen maar weer te voorschijn tover

hoe is het verder hier met iedereen?

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mamz, arm ventje.. en ook erg vervelend voor jou man.. hopen dat het gauw overgaat!

Hier gaat het goed, nu echt een drukke periode. Volgende week en de week erna toetsweek, moet 12 toetsen maken dus druk druk.. Dan een weekje vakantie en dan begint mijn stage van 9 weken.. poef! We trouwen in mijn stageperiode, daar zijn we nu ook lekker druk mee, puntjes op de I zetten zeg maar;)

Ik heb mijn ei net gehad, en nu is het weer wachten geblazen. Ik ga weer niet testen we zien het wel.

Ik slik nu sinds deze maand ook tarwekiemolie, multivitamine en gewoon foliumzuur. hopen dat het heeft geholpen;)

18 April hebben we een afspraak bij de gyno, omdat het mij niet lekker zit dat het steeds niet lukt en de afgelopen paar keer een beetje raar ging steeds.. dus hopen, dat ik daar gerust gestelt kan worden:)

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ohjee toetsen spannend !

Wel snel zeg dat je al naar de gyn. Mag !
    Hier is dat pas na een jaar ofzo als je gewone cyclussen heb.
    Maar ken je gevoel.wel dat had Ik bij mijn dochter ook in ronde 8

Hier nog ongie...heb een berg ovu testen in huis haha dus gaan er weer voor

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH

Wat super ! Hopelijk gaat et zo langzaam aan beter

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wij zijn net terug van het ziekenhuis .
    Om 11 uur moesten we bij de neuroloog zijn, die stelde ongeveer 100 vragen en deed wat onderzoekjes.
    Ze denkt zelf toch aan Epilepsie vanwege de symptomen .
    In eerste instantie zouden we vandaag geen EEG krijgen omdat er geen plek was maar gelukkig konden we als nog om 2 uur.
    En onze kleine meid deed het super !
    Als er iets afwijkend te zien is gaat ze onder narcose voor de MRI , en anders gaan we veder kijken.
    We blijven ieder geval onder controle bij de Neuroloog, als het wel ''gewoon'' koortsstuipen blijken , 4 procent van de kinderen die regelmatig kroosstuipen heeft ontwikkeld later alsnog epilepsie.
    Veder in haar ontwikkeling doet ze het prima, weegt nu 12,3 kg en is 85 cm.

Kijk hier onze stoere Teletubbie :cool:

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah gos kleine meid! Super gedaan van d'r!

Ik hoop dat het meevalt, maar er zijn evt medicijnen tegen epilepsie toch?

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja klopt , maar daar zit ook veel aan verbonden..kinderen kunnen er onwijs somber van worden en zo zijn er nog meer bijwerkingen zoals onvruchtbaarheid enz.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jeetje:( niet leuk.. Ik hoop echt dat het meevalt:)
    Wanneer weet je meer?

Deel Deze Pagina