Jaaaa!! 6 weken zwanger. 2 testen zeggen positief dus dan zal het wel zo zijn. K voel me eigenlijk heel goed. Later op de middag moe en wat krampen in de baarmoeder maar verder valt het me reuze mee. Daarom ook die onzekrheid of het wel echt zo is. Vanmiddag even naar de huisarts omdat ik niet weet of ik naar de verloskundige of naar de gynocoloog moet ivm darmproblemen. Ben zooo blij als ik eindelijk het hartje heb gehoord! Vind het ook heel moeilijk om mijn mond te houden tot die tijd..wil het wel van de daken schreeuwen haha.
Gefeliciteerd! Wat fantastisch Ik heb bij mijn 1e zwangerschap het wel meteen aan mijn ouders en schoonouders verteld. Dag erna helaas meteen moeten vertellen dat ik een vmk heb gehad... Volgende keer als ik t weer ben hou ik t ook een paar maanden stil, maar das idd heel erg moeilijk Geniet van je zwangerschap!
Haha ik ken het....het liefst wil je het tegen iedereen vertellen. Maar van harte met de zwangerschap
Gefeliciteerd!! Haha indd begrijp dat je het van de daken wil schreeuwen, dat heb ik zelf ook gedaan op de dag van de test wist iedereen het meteen