Na 2 miskramen en een doodgeboren zoontje met 40 weken, ben ik nu weer zwanger! De testen lopen goed op dus durf het nu eindelijk te geloven. Nu eerst maar hopen dat het blijft plakken en de weken daarna zien we wel.. Owww hoop zo dat dit keer alles wel goed blijft gaan! We blijven positief, 2014 word ons jaar!!
Houd hoop meid , ik heb ook twee overleden zoontjes en twee miskramen , ik gun je het allerbeste !!! Liefs mjs
Gefeliciteerd Ellie! Probeer er maar van te genieten. We hopen op een mooie gezonde baby voor jullie over een maandje of 8!
Poeh wat heftig dat je jullie zoontje zijn verloren...knap dat je het toch positief kan bekijken. Van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap... ik hoop dat jullie over 9 mnd een prachtig babytje in jullie armen mogen hebben
Gefeliciteerd meis! Dit zal vast een spannende zwangerschap worden maar heb vertrouwen dat je eind december een prachtig kindje kan vasthouden!
Hoi ellie, je hebt weleens gereageerd op een topic van me en ik heb toen je verhaal gelezen. Wat fijn dat je weer zwanger bent!! Veel liefs
Ook ik heb je verhaal gelezen, zo verdrietig... Fijn dat je weer zwanger bent! Ik ben heel blij voor je en 2014 moet jullie jaar worden! heel veel succes!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk. Maandag 28 april heb ik mijn eerste echo.. Duimen dat alles goed blijft gaan!
Zo wat erg zeg van je zoontje krijg er kippenvel van gefeliciteerd met je zwangerschap dat het allemaal goed mag gaan ♡