Zoals de titel het al zegt, bij mijn eerste kindje een week overtijd gegaan en gyn zei dat er sterk rekening mee moet houden dat dit nu ook het geval zal zijn!! Nu vroeg ik me af hoe het bij jullie zit!
Oei ik hoop het toch niet.... Maar ik houd er wel rekening mee om de hele zware wachtende weken van vorige keer te voorkomen.... Iedereen dacht nl dat de kleine te vroeg zou komen...
Ik heb niet gestemd, want de oudste kwam op de uitgerekende dag en de jongste 6 dagen overtijd. Wel later dus!
Hier de oudste met 40+5 en was nu afgelopen zaterdag uitgerekend en er is nog niks.. Dus hier gaat t ook op! Maar hoeft natuurlijk helemaal niet. M'n buurvrouw liep bij de eerste paar kids tegen de 42 wk en nummer 4 was er met 38 wk.
Hier de eerste 35.6 en de 2e ja daar zit ik nu ook in spanning op te wachten. Bij mij zeiden ze ook allemaal komt eerder, maar morgen toch al 38 weken. Blijft spannend en niet in te vullen...
Onze eerste 41+6 onze 2de 41+4 en heb nu een klein beetje toch de hoop dat deze kleine uk een beetje optijd zal komen maar ben er idd bang voor dat deze ook weer later komt dan verwacht hoor
Mijn eerste kwam met 41.1 De tweede moet nog een tijdje blijven zitten... Bij mij hebben ze ook gezegd dat de kans groot is dat ik deze keer dan weer overtijd ga. Zoals ik er nu tegenaan kijk, vind ik dat niet zo erg. Ik weet niet of ik dit tegen die tijd ook nog zeg Ben benieuwd!
Ik was 2 weken te laat en mijn broertje kwam op de uitgerekende datum. Niet te vroeg en niet te laat dus
42 +0 41 +3 En beide hadden langer gezeten als we de natuur niet een handje geholpen hadden. Bij de tweede alleen iets harder gezeurd (vond dat ik dat wel mocht bij dit termijn)
Eerste 34 weken, tweede 40.6, derde 41.6 ( vreselijk ). Moet er niet aan denken dat ik nu nog drie weken bijna door moet. Bekkenpijn is zo vreselijk nu.