De titel zegt het eigenlijk al: ik ben zooooo ongeduldig op dit moment en wil gewoon bevallen! Ben nu 38+1 wk, dus helemaal nog niet overtijd, maar toch... Herkenbaar?
Herkenbaar van mijn tweede zwangerschap. Onze eerste werd met 37 weken geboren, dus bij de tweede liep ik voor mijn gevoel vanaf 37 weken al overtijd.... ik dacht echt dat ie nooooooooit meer zou komen!!
Jaaaaa vandaag 39 weken.. maar goed, eerlijk gezegd verwacht ik dat ik echt overtijd ga lopen. Volgens iedereen ben ik nog veel te fit voor de laatste loodjes.. ik weet ook niet hoe ik er bij hoor te lopen/kruipen met 39 weken haha ach ja.. je kunt er geen pijl op trekken, gewoon je rust pakken en genieten van het getrappel in je buik, dat is straks voorbij.
Haha ik ken het. Nu gelukkig nog geen last van, maar met mijn zoon was ik ook een aantal week voor de uitgerekende datum er helemaal zat van, en wou ik de kleine in m'n armen sluiten. Toen kwam de datum en ik werd rustig. Daarna was ik kalm en maakte het me niets meer uit. Terwijl iedereen om me heen vol ongeduld zat te wachten. Uiteindelijk 6 dagen later kwam de kleine boef.
Haha mijn zwangerschap duurde 42 weken, das nog ruim een maand voor de meesten. En nu al ongeduldig . Elke keer als ik nu iemand lees die is bevallen met 38 weken denk ik 'geluksvogel'. De laatste maand was echt killing hahaha
Ik herken het. Mijn eerste zwangerschap duurde 41+4 weken, dat leek toen een eeuwigheid haha. En nu waarschijnlijk hetzelfde verhaal, moest er van de vk ook maar op rekenen dat het nog wel even kan duren.. maar ik ben compleet op help! Hoop voor jullie dat jullie meer geluk hebben en jullie kindje lekker op tijd komt
Net terug van de vk! Baby is volledig ingedaald en "klaar om te komen" volgens haar! Nou daar ben ik het volledig mee eens! Zinaa, 42 weken, daar moet ik niet eens aan denken joh! Maar inderdaad in theorie kan het bij mij ook nog 4 weken duren... Zucht!
Ik ben nu 2 dagen overtijd en kan ook niet wachten! Maar...... Nu werd ik vanmorgen wakker met een koortslip. Nu flink smeren en hopen dat ze nog even blijft zitten. Voel me wel enorm gefrustreerd (en beetje verdrietig) dat dit er nu nog even bijkomt.
Dat is vervelend Femkeja! Ik hoop voor je dat het snel over gaat! En natuurlijk dat je snel je kindje lekker kan knuffelen!
Toevallig, ik ook 38+1! Ik ben het eigenlijk nog niet eens echt zat, zit vol energie. Altijd nog wel eigenlijk. Wat mij betreft mag hij nog wel even blijven zitten, maar aan de andere kant mag hij ook wel komen, weet ik tenminste zeker dat ie ook niet groter wordt. Net weer controle gehad en hij is ingedaald! Gelukkig maar. Succes, nog even geduld!
Oei ik ben pas 7 weken maar mijn eerste kwam met 33 + 1 en mijn vk heeft me toen al gewaarschuwd dat een eventuele volgende zwangerschap voor mijn gevoel heel lang ging duren...als ik dit zo lees kon ze weleens gelijk krijgen...
Als je inderdaad al 40 wkn bent en nog niet bevallen, ben je denk ik nog ongeduldiger! Heb net een groeiecho gehad (kindje is klein) en alles was goed, maar de vk zei: "Tot volgend jaar, ik verwacht niet dat je nog voor de jaarwisseling bevalt!" Hihi, rustig afwachten dus!