Ik zit nu op 7 dpo en heb sinds gisteren avond al pijnlijke borsten (normaal pas 3 dagen voor nod) ook heb ik vanaf eisprong tot heden veel witte uitvloeiing. Gisteren had ik ook een zeurend gevoel in mijn baarmoeder. Dat wachten is soms zo zenuwslopend. Ik kan pas volgende week zondag testen. Wie nog meer wachten tot volgend jaar?😉
Weet ik nog niet moet tot volgende week zondag wachten tot in kan testen... moet mijn Banner nog steeds vernieuwen....
Ik hoop voor jou dat je zwanger bent, maar probeer jezelf ook niet teveel valse hoop te geven. Ik heb zelfs zo al veel teleurstellingen moeten verwekken. Witte vloeiing hoort tussen de eisprong en je NOD te zijn aangezien je baarmoederslijmvlies dan dikker wordt, voordat het afbreekt (= maandstonden). En pijnlijke borsten de dagen tussen eisprong en NOD heb ik ook geregeld, maar toch nog niet zwanger geweest. Desalniettemin wens ik jou het beste toe en duim ik dat het bij jou zwangerschapssymptomen zijn!
Ik geef mezelf ook geen valse hoop heb ook al vele teleurstellingen gehad omdat iedere maand weer anders is. Maar tot op heden had ik altijd pas 3 dagen voor nod last van witte uitvloeiing en pijnlijke borsten maar wat ik al zei iedere maand is anders dus daarom ga ik er niet vanuit. Ik had vanavond wel een keer bij een keer plassen wat bloed ( heel weinig) vermengt met witte uitvloeiing en daarna niet meer (dit heb ik normaal ook pas 3 dagen voor nod en houdt dit aan tot op de dag van nod waarna het heviger wordt) maar goed nog even een weekje afwachten en maar zien welke kant het op gaat.....
Misschien heb je innesteling gehad? Wie weet. Ik heb ook ALTIJD na menstruatie tot NOD pijnlijke borsten. Maar nu??!! Helemaal geen pijn meer alleen branderig gevoel . Toen ik pas zwanger was van myn zoontje en nog geen test had gedaan dacht ik dat ik ongesteld moest worden, omdat ik pijnlijke borsten had zoals altijd.. Ik duim voor je en hoop dat je volgende week positieve test in je handen hebt