2015?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jillster, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er hier een dame die bekend is met de materie/last heeft van een vitamine B12 tekort?

2. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    M'n ex heeft dat, heb mij er toen wel wat in verdiept.
    Wat wil je weten?

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb af en toe tintelende tenen en de laatste tijd steeds meer last van oorsuizen. Gister kon ik van de tenen niet slapen en ben gaan googelen en toen kwam ik daar dus op. Vooral de combi met mijn oorsuizen vind ik zo verdacht. Om maar niet te spreken over het feit dat ik altijd moe ben, vaak hoofdpijn heb en ook depressies zijn me niet onbekend.
    Maar het zijn ook dingen die allemaal op zichzelf kunnen staan. Ik heb voor vrijdag een afspraak bij de HA hoor.

4. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Die moeheid en hoofdpijn was hetgeen wat bij m'n ex voor deze uitslag zorgde. Maar het kan meer betekenen, stress bijvoorbeeld.
    Hou je even vast aan het laatste tot je meer weet!
    En als het zo is, er is goed mee te leven. Zolang je je injecties met b12 krijgt heb je nergens last van.
    Wacht de ha ff af! Komt helemaal goed!
    Ik heb ook jarenlang hoofdpijn en moeheid gehad en sinds m'n bril is het stukken minder. Terwijl ze eerst dachten aan schildklier problemen

5. Kimmb

Kimmb Actief lid

Dec 3, 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    sabo wow wat een verschil schildklier of bril..
    zwangeresje hopelijk is het niks ernstigs.. afwachten wat de huisarts zegt..

6. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies. Ik ga er gewoon vanuit dat het door de HSP komt. Maar het tintelen en oorsuizen is wel erg verdacht.

Wat ook verdacht is bedenk ik me ineens is dat ik jaren geleden vitamine B complex ben gaan slikken en dat ik daar een week high van was. Ben voor de zomer ermee gestopt omdat er ook B6 in zit en er berichten waren dat het tot zenuwschade kon leiden. Dan zou ik het alleen wel op kunnen nemen en haal ik gewoon niet genoeg uit mijn voeding. Nou ja.... Dank voor je antwoord!

7. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Tja overgewicht hè, sommige huisartsen gooien alles daarop ;)
    @ zwangeresje, oorsuizen is ook wel erg vervelend :( heb je dat de hele tijd?

8. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja eigenlijk wel. Maar de laatste tijd valt het me steeds meer op. Ik hoor het ook als het niet stil Is zeg maar. Maar ik denk dat het gewoon van het zingen met orkesten komt. Maar you never know!

9. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    En juffie? Gezellig geweest vanochtend?

10. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Geef ook niet op hoor :D misschien is er toch wel een verschil te zien . Xx

11. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe!

Dag 4 ongesteldheid. Kan niet wachten tot het voorbij is en we weer aan de gang kunnen 😁.
    ik heb alleen sinds een paar dagen ineens de angst dat het allemaal toch niet gaat lukken. Doordat ik te zwaar ben en door die cyclus die 41 dagen duurde. Nu ben ik ook bang dat iedere cyclus langer gaat worden of zo.
    Zit mezelf helemaal gek te maken weer. Grrr...
    :(
    Ben weer aan t werk, vakantie is voorbij. Stom.

12. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Dames! Mn ovu test loopt mooi op!
    Wat is jullie mening? Gedaan met het tweede plasje, niet ochtendplasje :D

Attached Files:

13. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Dat gevoel wat betreft gewicht heb ik ook.. Maar ik hou toch ook vast aan al die mensen met nog heftiger overgewicht die ook gewoon kids krijgen!
    En ik ben nu bezig om mn lichaam gezonder te maken, in de hoop dat de beeb denkt: nu wil ik wel!

14. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ziet er goed uit! Ik denk dat hij morgen of overmorgen wel helemaal donker is! Welke dag zit je ook al weer?

Ja ik probeer ook gezond te doen. Vanmorgen alleen een smoothie op van vers fruit alleen ging ik om 11.00 bijna van mn stokkie dat was niet helemaal handig...

15. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik zit op dag 16.

Even over je ontbijt, probeer meer te eten.
    Vaak denken we dat we minder moeten eten maar de kunst is om je lichaam op gang te houden. Als je zwaarder bent heb je meer benzine nodig. Kijk maar naar een bus of een gewone auto.
    Dus probeer om minimaal drie boterhammen te eten, je mag hier best iets langer

16. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    over doen. En na 2,5 uur weer wat eten, fruit of rauwkost of bakje kwark en dan na 2,5 uur je lunch. En na 2,5 uur weer een tussendoortje.
    De boel op gang houden!
    Dan heb je gelijk ook wat meer energie en voel je je fitter :)
    Lief bedoeld hoor trouwens, geen aanval!

(Ahh klere telefoon, druk ik weer te vroeg op versturen)

17. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks :) je hebt helemaal gelijk hoor!!! Mn vriend vond het ook een beetje dom. Ik had thuis even die smoothie(6.45) op en normaal eet ik dan op het werk brood maar was er even bij ingeschoten in alle drukte, tot ik erg misselijk werd en dacht hee, heb nog niets gegeten verder... stom stom.

18. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik zit hier aan mijn glaasje Pom en zie alleen maar positieve zwangerschapstesten voorbij komen... Pfff ik wil oooook! Heb dat ook beetje hoor Mimy, straks lukt het bij mij juist niet of pas na twee jaar.. Word er soms gewoon even verdrietig van! Hoop dat onze ongesteldheid gauw over is en we weer naar ovulatie toe kunnen leven:p

Ja Mimy, ik ben sinds week ook weer elke twee uren iets aan het eten en alweer bijna een kilo kwijt.. Eet ook te weinig, dus probeer er extra op te letten nu.
    Vandaag eerste dagje lesgeven gehad, ben kapot haha.. Wat is dat wennen weer!

Oh zwangeresje, ben benieuwd wat de ha zegt, zal aan je denken vrijdag! Vervelend dat je daar last van hebt..

19. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Wij zitten weer in de auto naar huis, ff bij mn ouders geweest.
    We hebben een afspraak gemaakt voor de vakantie. Moeten natuurlijk sparen dus echt weg weg is te duur. Nu rijden we naar frankrijk en blijven dan twee weken bij mn ouders in de camper.
    Alleen dieselkosten en bijdrage voor het eten 😁
    Ben je er toch uit, heerlijk!

En ik heb mn ouders op een proefpakket van mn werk gezet haha, ze kunnen wel wat vitaliteit gebruiken :p en mn vader is heel sceptisch dus ik ben benieuwd.

Hoe is het met de dames?

20. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jillster ik heb precies hetzelfde gevoel op dit moment. Dat er ten eerste nooit meer een ei gaat komen laat staan dat ik zwanger word.
    Dit is niet mijn week. Ben down, moe en lusteloos. Zo naar mijn werk, kan wel janken.
    Slijm is vandaag weer minder, dus weet het Ff niet. BLEGH!!!!

Share This Page