Hey meiden, Ik moet ff stoom afblazen.. gister knal positieve ovulatie test. Gister het ook gezellig gehad. Rustige dag voor de boeg vandaag heerlijk.. maartoch inneens flinke bonje in de familie. Gek word ik ervan! Boooos dat ik was, woest! Zoveel stress schoot er weer door mijn lijf en ik maar denken relax relax je wilt zwanger worden geen stress geen stress maarja het kwaad is al geschied ben zo boos geweest.. hoop dat het geen invloed heeft op deze ronde.. zucht.. familie! Grrrrr
Lala2, wat vervelend voor je.. Maar ga ervan uit dat je gister wel geklust hebt? Ruzie is altijd naar.. Probeer maar positief te blijven en lekker aan jezelf te denken (dat mag ook wel eens) Ik kom hier gezellig meepraten als jullie dat gezellig vinden! 23 Samenwonend Ronde 1, nov '14 eerste wondertje
Hi healthymama, Ja we hebben "behangen" ja maar ik ben bang dat de stress de bevruchting/innesteling kan verpesten. Was ook bizar hoe ik reageerde hoor komt vast door de eisprong haha maar soms ben ik ze zooooo zat! Vanavond ga ik weer lekker naar de yoga, ik hoop dat ik weer beetje in balans kom.. Liefs
Haha behangen! Ja stress is natuurlijk nooit heel goed.. maar je emoties kan je moeilijk tegen houden. Je had even een explosie.. en moest even vuur spuwen. Kan gebeuren toch nu weer lekker relaxen en goed dat je vanavond naar yoga gaat. Heerlijk! Geniet er maar lekker van!
Ja was een flinke explosie ja! Ik hoop echt dat dit geen invloed heeft gehad. Gelukkig komt manlief zo thuis.. die steunt me gelukkig in deze familie ongein. Heel erg bedankt voor je lieve reactie had ik echt even nodig! X
Graag gedaan we zijn er om elkaar te helpen toch en om het gezellig te hebben met elkaar! Ik hoop ook dat het geen invloed heeft gehad. Nog even geduld hebben en dan gaan we het binnenkort horen.. Ik vind het zo spannend allemaal! Ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn elke keer maar dat gaat moeilijk met dit forum! Haha ik blijf erop kijken elke keer.. nu maar lekker wachten op je mannetje!
Okeee bijna volgehouden hihi.. Aah wat vervelend lala.. Denk je even leuk weekendje weg te zijn zeg.. Gelukkig ging het behangen wel door Straks lekker chillen bij de yoga! Ik ben ook even niet vrolijk, heb sinds paar dagen een moedervlek die enorm pijn doet.. Donderdag naar dokter, hoop dat het meevalt en ze m zsm weg kunnen halen. Weeeer iets wat me bezig houdt..
Hi jill, Ja is eng die moedervlekken altijd. Goed nieuws, als het een slechte plek is geworden dan is het gemakkelijk te verwijderen! Wel ff vervelend maar weg is weg. Wel de andere in de gaten blijven houden. Ik ben gelukkig alweer beetje gekalmeerd, lekker gegeten en straks yoga. Ik hoop zoooo dat ik met mijn uitspatting het niet heb verpest!!! Liefs
Soms is een explosie gewoon even nodig! Hopelijk geen schade aangericht.... Geniet van je yoga! Jak moedervlek die zeer doet, ik heb er ook enkele die ik goed in de gaten aan het houden ben maar gelukkig doen ze niet zeer en veranderen ze niet van vorm..... Succes alvast voor donderdag! Hier net even naar de winkel gereden en ja hoor, ovu strips gevonden (idd tussen de condooms en zwangerschapstesten etc in) dus straks eens even zien of de CB wel goed zit met zn geknipper Nu eerst genieten van mn Caramel Machiatto (sorry, verslaafd aan Starbucks ) en dan eens even mn huis op orde brengen (wat haast niet te doen is met een pup van 10 maanden in huis, ik de speeltjes opruimen, zij ze achter mn rug weer uit de mand halen....).
Hihi, ik ben trots op je! Vervelend van die moedervlek. Hopelijk valt het mee inderdaad. Sterkte ermee!
Hoi Lala2, Vervelend joh als zoiets gebeurd. Stress is ook iets dat zo moeilijk te vermijden is soms. Maar probeer er verder niet over in te zitten, want dan krijg je daar weer stress om. En als er geen kinderen konden geworden bij (aanstaande) moeders die last hebben van stress, zou de wereld niet zo overbevolkt zijn
Fijn dat het weer iets beter gaat. Lijkt me zo moeilijk om me een miskraam om te gaan. Moe zijn lijkt me niet gek inderdaad!
"like"!!!! Meestal is het toch andersom, de vrouw die het behang al heeft uitgezocht en de man die "het eerst allemaal nog moet zien". Kortom, het is ook nooit goed hihihihi!
Even een bekentenis: Ik heb net een test gehaald voor morgenochtend. Gewoon om mezelf even uit de waan te halen Want mijn gedachten gaan weer met mijn logica aan de haal! Maar waaaarrrrrrrr komen die bultjes toch vandaan..... grmbl. PS: had ik al gezegd hoe leuk ik het hier vind?????
Wij hebben ook besloten voor ons eerste kindje te gaan, en zitten nu in ronde 6. Hopelijk wordt 2015 het jaar waarin wij ons eerste kindje mogen verwelkomen
Hiii haha zwangeresje soms heb je van die dingen! Ik had gister dus die knal ovulatie test en vandaag weer een donkere (niet zo knal als gister) en zit aan het einde van mijn cyclus dag 30. Mijn cyclus is op zn langs 39 dagen. Mijn laatste cyclus was 37 dagen en daarvoor 34 dus soms denk ik hmm zouden die testen soms zo donker zijn omdat ze ook hcg detecteren????? Ik wacht nog een week en dan zullen we zien Het is zo spannend he aan het einde van je cyclus!! Iedere keer weer! Ik vind het hier ook leuk trouwens!
Hoi hoi! Wat een gezellig kletshoekje hier! Pas ik er nog bij!? Ben in September gestopt met de pil en nu bezig met ronde 2! Net de spannende week gehad en hopelijk over een ruime week niet ongesteld Jessica 22 jaar Samenwonend!
Kan dat dan? Dat ze hcg detecteren? Het is inderdaad spannend. Ik ging er alleen niet vanuit dat er überhaupt sprake was van een cyclus, dus was heel erg zennnnn. Maar nu dus niet meer. Balen. Zat nog te denken hoe fijn het zou zijn als zwanger worden gewoon bij iedereen precies hetzelfde zou gaan. Wel een beetje saai natuurlijk, maar geen onzekerheid. Lijkt me heerlijk!