2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Wow zwangeresje! Die is mooi!!!

Hier ook regelmatig hoofdpijn/migraine, om gek van te worden! Niets helpt dan behalve in bed kruipen....

Oke meiden, ik voeg even foto toe van mn ovu strips die ik dus sinds gister heb en gebruik omdat ik de CB met dubbele indicatie echt niet vertouw deze ronde (vandaag dag 8 knipperende smiley), wat denken jullie??

Bijgevoegde bestanden:

2. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Hij is goed zwangeresje!
    Zeker ook goed met sinterklaasdichten?;)

Loesnoord: heel mooie test!
    Al aan iemand vertelt? Ik zou het echt niet voor mij kunnen houden, alhoewel als ik 17 dec positief test ik mij ook wil inhouden tot de kerst!

Ik haat die aso's in bioscopen...;)

Vervelend van je migraine lala2! Helpt helemaal niks qwa medicijnen?

Ik was vannacht ontzettend misselijk! Vriendje is dan zo lief voor me, kruikje klaargemaakt, emmer neergezet, pyjama klaargelegd:)
    Zo blij met hem!
    Ik hoop natuurlijk dat het een symptoom is maar meer waarschijnlijk is het de griep die heerst...
    Zit nu op 6 dpo, klachten zijn: blauwe aderen over borsten en ze lijken zachter te voelen, vage steekjes rond eierstok, drukkend gevoel in de baarmoeder alsof ongesteldheid er aan komt..
    Nog even volhouden tot ik ga testen tralalala;)

3. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ik snap je ontrouw bij de cb dazzje, die van 21:45 is toch echt positief in mijn ogen hoor... Dat wordt klussen!:D

4. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    @floortje: vorige cyclus vertrouwde ik de CB wel (na 4 dagen eenvaste smiley), deze ronde zegt mn gevoel dat hij er naast zit (en behoorlijk ook!) dus gister strips gekocht :D

De test van gisteravond leek mij ook positief dus we hebben t gezellig gemaakt :D
    Die van vanmorgen lijkt me ook nog positief dus denk dat ik er vandaag nog maar even n testje of 2 tegenaan ga gooien ;)

5. Lala2

Lala2 Niet meer actief

@ Dazje ja die van 21.45 is positief :)

Verder tja die migraine ik heb het al mijn hele leven. Voordat ik op school zat al! Mn moeder vond dat ik wel heel lang op mn kamer bleef spelen. . Toen ze kwam kijken lag ik helemaal onder de dekens, toen mn moeder die optilde heb ik gekrijst vd pijn. Kan slecht tegen licht en geluid als ik hoofdpijn heb.
    Ik heb al meerdere onderzoeken gehad maar niks gevonden. De medicijnen die ik heb geprobeerd werken zeker maar ze zijn zoooooo slecht voor je! Ik was een keer thuis gekomen van school nadat ik weer medicijnen in had genomen en ik wist echt niet hoe ik thuis was gekomen! Werd er helemaal wezeloos van!
    Nu ik graag zwanger wil worden kijk ik helemaal uit! Ik neem enkel 2 paracetamol en hopen dat het snel weg gaat! Dus de hele dag met zonnebril opgelopen, oordopjes in en rustig heeeul rustig bewegen.

Ik heb mn nieuwe thermometer binnen trouwens! Met 2 cijfers achter de komma ik hoop dat deze beter is! Mijn oude was echt gaar!

Liefs!!

6. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ooit weleens osteopathie geprobeerd?
    Ik kende iemand met een dochtertje van 5, dat arme kind had het ook. Had hier wel baat bij

7. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Net alle berichten teruggelezen, kopje thee en gebakje (hee doe es gek) erbij haha..

Wat een gaaf gedicht zwangeresje!! So true..
    Erg vervelend die hoofdpijn Lala, beinvloed je hele doen en laten zo he..

Goed dat je andere ovu strips hebt gekocht Dazzje, ik heb nu de andere CB digital ovu testen (met smiley wanneer vruchtbaar en rondje wanneer niet) omdat vriendin die over had maar ben als de dood dat ik ovu mis.. Ga volgende maand ook maar die van zwanger en kids halen.

Ik heb ook beetje het gevoel alsof ik mij de eerste vier maanden teveel heb gericht op de app en daardoor ovulatie misschien net heb gemist (ook omdat mijn cyclus steeds iets langer was), onder het mom van: ik wil er niet teveel mee bezig zijn.. Nu vind ik het zonde, voelt een beetje als 4 x een gemiste kans.. Of klink ik nu heel dramatisch?:D Ook met vriendlief over gehad, gelukkig denkt die er net zo over.. We gaan er nu helemaal voor (lees: veel vaker klussen:p)

Spannende tijd voor de meeste van ons! Leuk leuk! Ik moet nog wachten tot eind van de maand.. Duuuurt lang.. Naja eerst maar eens positieve ovu test!

8. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Oh en ben heel benieuwd hoe het nu met temperaturen gaat Lala! Hoop dat de nieuwe goed zijn werk doet!

9. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    de lijst is te lang om een mooie foto te kunne maken iemand een idee hoe het beter kan ? lijstje.jpg

10. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    wat een mooi gedicht.!!

11. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Saartje: Kunnen we niet gewoon n lijst maken en die dan aanpassen?

Btw: Ik ben 33 :D

12. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een hele duidelijke volgens mij dazzje :)

Sorry Saartje, ik ben samenwonend, 8,5 jaar samen en zelf 22 jaar.

Ik ben al fijn aan het doordraven. Mijn eerste echte cyclus was 30 dagen, vorige maand. De app neemt dat over en die zegt dat ik dan vandaag of morgen mijn eisprong zou moeten hebben.
    Ben al even aan het testen met ovulatietesten gewoon omdat ik bang ben iets te missen. Vorige maand echt het idee gehad mijn eisprong te voelen en ik wil weten of dat gevoel klopt als de test ook uitwijst dat mijn eisprong er aan komt. Dit zijn de testen tot nu toe. Ze zijn van sensitest extra gevoelig (nu al spijt daarvan).
    Het blijft een beetje gelijk, loopt niet echt op. Test in de middag en avond steeds.
    1418155995569.jpg

Ben niet zo geduldig zoals jullie kunnen lezen, als je eenmaal de beslissing gemaakt hebt samen dan ook maar het liefst zo snel mogelijk 😁

13. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Ja dat is slimmer
    Ik zal alles ff knippen en plakken hierin.

Liefs saar

14. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooit al eens zetpillen geprobeerd?? Heb ik echt veel meer baat bij als ik een migraine of hoofdpijn aanval krijg. Heb je geen recept voor nodig. Normaal slik je maxalt oid?

15. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie complimenten over mijn gedicht hihi! Ik moest zelf nogal lachen toen het in me opkwam en wilde dat jullie niet ontzeggen!!

16. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi wat een fanatiek groepje!!! :)

17. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat we hier allemaal behoorlijke doordravers zijn ;) dus je past er goed tussen!

Ja de Apps gaan allemaal uit van standaard cyclussen waarschijnlijk , maar er zijn maar weinig standaard vrouwen :D Ik hou ook alles erin bij, maar zal er verder geen conclusies aan verbinden. Gewoon nog maar even door testen zo te zien!

18. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Een doordraver? Ik?
    Ik weet van niks *kuche*
    Mn zwangere schoonzus greep mij net vast, zegt ze heel zachtjes: bijna maandag!
    Maandag is mn nod haha. Ze leeft helemaal mee, wat echt heel leuk is. Vooral omdat zij zoveel problemen heeft met haar zwangerschappen. Maar we zijn zo goed als even oud en hebben elkaar helemaal gevonden. Zo leuk

19. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ik zal eens gaan informeren naar goede zetpillen. Ik wil gewoon geen troep in mn lijf nu ik zwanger wil worden. Die triptanen zooi ben ik echt heeeeel snel mee gestopt. Echt vergif. Ik moet gewoon volledig on balans zijn. Ik ga ook maar eens informeren naar acupunctuur ofzo :) inmiddels is het gelukkig al beetje gezakt!

20. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Oeeee mijn nod is ook maandag!!!

Deel Deze Pagina