2015?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jillster, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Zenuwen!!

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel gewoon de paracetamol zetpillen 1000mg! Valt dus mee met de troep. Triptanen is idd wel heftig. Acupunctuur heeft bij mij niet geholpen, maar is zeker de moeite waard om te proberen. Zo zijn er nog wel meer dingen. Maar ik denk dat als je al zo lang last hebt je al het een en ander hebt geprobeerd.

Ik heb wel een klein beetje angst dat het tijdens de zwangerschap erger zal worden. Maar goed. First things first :D

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan ga je iig lekker naar de wc hihihi :p

4. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klinkt leuk zeg!

Mijn schoonzusje wist het als 1 van de eerste. Ze is 43 en durft niet meer voor kinderen te gaan, dus ze leeft heel erg met mij mee alsof het haarzelf betreft. Ook zo leuk!

5. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Goede morgen dames!

Nou die thermometer van sensitest is heel fijn hoor! Hij was snel en precies! Ga er nu vanuit mijn eisprong wel te hebben gehad want van een stabiele ca. 36.6 was ik vanmorgen 37.09! Dat is wel een verschil. .. nu afwachten!! Wel buikpijn zeg! Kan nog alle kanten op!

Liefs

6. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow das idd echt een duidelijk verschil!
    Ik had vanochtend 36,9, terwijl het normaal als hoogst in het geschommel 36,7 was, dus gecombineerd met het vruchtbaar slijm van afgelopen week heb ik toch de hoop dat ik een eisprong heb gehad! Heb de afgelopen 2 dagen niet gemeten door omstandigheden.

Zou het dan toch?? Morgen weer meten!

7. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Oooh wat lief zeg!! Heerlijk dat je dat zo kan delen:) Nog heeeel even geduld.

Fijn dat ie het zo goed doet Lala, flink verschil.. Ik ga volgende maand ook starten met temperaturen (waarvan ik hoop dat dit helemaal niet meer nodig is:D)

Kunnen we gezellig met z'n allen doordraven, niks mis mee! Fijne dag allemaal!

8. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Zou heel fijn zijn!

9. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ja laten we hopen dat we het gewoon lekker kunnen laten gaan binnenkort! Mocht je twijfelen over je thermometer echt zn ding van sensitest is prima! Mn hoofdpijn is nog niet helemaal weg trouwens grrrr
    Oh en zwangeresje je hoofdpijn kan in de 1e 2 a 3 maanden van je zwangerschap helaas vaak aanwezig zijn. Je krijgt meer bloed in je lijf en dat is flink wennen. Bij mijn 1e zwangerschap had ik er flink last van! Daarna heel lang niet, zelfs niet tijdens de stessvolle ziekenhuis periode. Een lichaam is maar vreemd!

10. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Goedemorgen meiden,

Een lichaam is inderdaad heel erg vreemd.

@ lala :Wat fijn dat je thermometer goed werk hopelijk heb je eeb mooie eisprong gehad !

@zwangeresje ik duim voor je !

@sabo wat heerlijk dat mensen zo aan je denken en dat ook laten merken !
    Hoe voel je jezelf ?

Fijne dag allemaal. Mijn menstruatje is nu twee dagen geleden gestopt. En wilde nu gaan testen en tempen maar ik Heb zon heftige week achter de rug ( oma plotseling overleden) dat ik heel raar misschien maar ineens de zin om met temp of ovulatie testen aan de gang te gaan .
    Ik heb heel de week niet het besef gehad dat ze er niet meer was en vannacht kwam ineens het besef😔.
    Soms is het leven zo oneerlijk !!
    Misschien dat ik er morgen anders over denk maar voor nu even geen getest of gekkigheid maar wil ik gewoon even heeeeeel verdrietig zijn

Liefs saar

11. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Saar,

Wat een verdrietig bericht. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Mijn oma is 3 jaar terug overleden en ik mis haar nog steeds. Als je erover wilt praten voel je dan vrij om me een privébericht te sturen.

Heel begrijpelijk ook dat je hoofd nu even niet naar testen en tempen staat. Verdriet heeft gewoon even de ruimte nodig.

Dikke knuffel!

12. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik twijfel niet echt aan de thermometer. Heb een gewone van Braun. Ik heb gewoon een zeer onregelmatig ritme door werk. Zeer wisselende werktijden. En daardoor is niet alleen de tijd dat ik op sta, maar ook de tijd dat ik naar bed ga heel wisselend is. Dus een wekker zetten vroeg in de ochtend biedt ook geen garantie omdat ik er de ene avond om 10 uur in lig en de andere om 2 uur 's nachts.

Ja dat van die hoofdpijn wist/vreesde ik al. We zullen het zien. Gelukkig is het een overzienbare periode.

13. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi Saar, gecondoleerd, zo rot dat je iemand verliest waar je zoveel van houdt, knuffel!

14. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    saar, gecondoleerd :( veel sterkte!

Die steun is inderdaad fijn. Ik mocht vorige week met haar naar de gyn voor controle. Zo leuk :)
    Ik probeer mezelf uit bed te krijgen maar ik ben zo moe en beroerd jakkes.. Ik moet alleen nog allemaal dingen doen

15. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ah wat verdrietig nieuws Saar! Gecondoleerd en een dikke knuffel!
    Ook ik snap dat je hoofd nu even helemaal niet staat naar testen en stressen.. Zo'n groot verdriet heeft tijd en ruimte nodig.. Rustig aan en veel sterkte de komende tijd.

Vervelend Sabo, jij moet ook maar even rustig aan vandaag.. Is altijd zo he, net op die dagen dat je veel moet doen, ben je niet fit!:x

16. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd Saartje, snap dat je hoofd er niet helemaal naar staat. Rustig aan.

Fijn dat er meer 'doordravers' zijn hier haha.
    Maandag jullie nod gaan jullie die dag ook al testen? :)))

17. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Dank je meiden !!
    Jullie zijn toppers

18. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb van die sensitest dipsticks besteld, komen morgen binnen denk ik.
    Dus ik ga wel eerder testen denk ik. Ik ben gewoon te nieuwsgierig.
    Maar het testen is dan zaterdag, want morgen pas ik op de koters van mn zus dus dan slaap ik niet thuis. En om het nou daar te gaan doen haha.
    Ik voel mij al iets minder beroerd gelukkig. En heb al 3 grote dingen van mijn to do list kunnen strepen. Wat gaan jullie doen vandaag? Allemaal aan het werk?

19. annlise

annlise Lid

Nov 27, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh saartje wat vervelend! Gecondoleerd met het verlies! Doe maar even rustig aan Idd dat gestress kan je nu even niet hebben xx

20. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!!
    Goed bezig. Ik ben ziekjes, dus even een dagje op de bank hangen. Zodat ik hopelijk morgen weer aan het werk kan.

Share This Page