Jeetje wat frustrerend van die ovulatie testen! Ik ben daar nog niet meer begonnen, maar het klinkt zo ook niet heel erg uitnodigend... Over 1,5 week zal ik weten of ik afgelopen weekend een eisprong had en dan kan ik dus in het vervolg de billingsmethode gebruiken omdat ik heel duidelijk vruchtbaar slijm had. Maar goed. Eerst morgen maar eens naar mijn temp kijken. Spannend! Ben bet weer wakker. Had op de bank gelegen zonder wekker en heb bijna 2 uur in coma gelegen!! Had het zeker nodig. Hoofdpijn is wel gezakt gelukkig.
Ach we moeten iets..... Die overdreven vrolijke rupsjes zijn nog wel cute.... Zolang we ergens lol uit kunnen halen zal t wel goedkomen
Ja zeker spannend! Gewoon om de 2 dagen blijven klussen en dan maar wachten of de rode duiveltjes komen..
Frustrerend is het wel een beetje idd..... Ik ben die gaan doen om te proberen wat meer inzicht te krijgen in mn cyclus. Normaal kan ik bijna de klok erop gelijk zetten, vorige maand was onze 1e ronde en ja hoor, 30 dagen ipv de normale 28. Raar ongesteld geweest en dan nu dit erachteraan.... Tja, dan word ik lichtelijk onzeker! Vruchtbaar slijm heb ik eerlijk gezegd nog niet veel gezien al dacht ik gister laat op de middag dat er wel wat verandering in zat maar goed, zo goed ben ik daar nu ook weer niet in Oew, niets mis met op de bank liggen en proberen wat rust te pakken als je hoofdpijn hebt! Zo was ik gister aan het eind van de middag ook even lekker op de bank gekropen (onze 2 honden namen daar ook meteen profijt van!) en ja hoor, ruim 2u later werd ik wakker ge'appt door ML dat hij niet voor 19.30u (wat in jullie tijd 1.30u is) weg zou rijden van zijn werk ivm de sneeuwstorm..... Wss zal ik het nodig gehad hebben.
Ja ik had echt heel duidelijk eiwit achtig heel erg rekbaar en veel slijm. En nu is het ook heel duidelijk weer weg. Ik hoop zo dat ik niet voor de gek word gehouden door mijn lijf!!!!! Stom hè dat je vertrouwen zo weg kan zijn door 1 zo'n lange cyclus. Terwijl ik normaal zo duidelijk alle signalen kan lezen
Hihi ik merk dat ik ook zo bezig ben met ovulatie en ongesteld worden dat ik er geeneens rekening mee houd dat ik ook zwanger kan zijn! Kan me er nog wel moeilijk een voorstelling bij maken.
Oeps ook even een tukje gedaan met vriend.. Voor mij ook ronde 1 met die testen, dat slijm heb ik ook gehad Ik schrok mij eerst de rambam door de hoeveelheid Als het deze maand niet lukt ga ik het ook eens op die manier proberen en met temp
Lekker hoor! Al dat ovulatie gedoe vreet ook energie hihi. Ja ik schrok ook dat ik het ineens had en hoeveel het was en hoe hitsig ik was! ML ook Na zoveel jaren aan de pil deed mijn lijf op dat gebied helemaal niks meer en moesten er allerlei hulpmiddelen aan te pas komen. Hoe meer ik er nu over nadenk hoe overtuigder ik er eigenlijk van ben... Roze bril syndroom??
Ik ben trouwens een erg leuk boek aan het lezen. Er heerst nl een georganiseerde chaos in ons huis en daar wil ik wel wat in veranderen, helemaal door mijn onregelmatige leven. Alles stapelt zich zo ontzettend op altijd waardoor het een niet te beklimmen berg wordt (in mijn hoofd). En dat kost me veel te veel energie naar mijn goedvinden. Het is erg leuk geschreven! Vanavond de handen uit de mouwen als ml voetbal bij vrienden gaat kijken. Voor de mensen die het wel denken maar niet durven te zeggen: JA ik ben een controle freak!
Hahaha ik heb gisteravond net heel gesprek met vriendlief gehad over de chaos hier en dat dat toch es anders moet, straks helemaal met kindje op komst.. Goede tip!
Hahaha ohh lekker dan! Ik voelde me best belabberd vandaag. Vriendjelief gevraagd of hij net even naar mn keel kan kijken, en ja hoor knal rood dus waarschijnlijk keelontsteking.. Bah echt mijn zwakke plek.. Altijd wat met mn keel.. Merkte het al met slikken enzo. Maar weet alleen niet wat ik nu kan gebruiken daarvoor.. Iemand enig idee?
Haha ook ons huishouden heeft dit probleem Ik zit sinds augustus thuis dus ik deed gewoon het huishouden Maar nu ben ik voor mezelf begonnen en heb trainingen en weet ik wat allemaal, mn hele rooster is naar de maan Ook hier een controlfreak! Dat boek ziet er leuk uit, ben een lezer dus dat is een goeie tip