2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook vreselijke controlfreak...;)

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het echt een ontsteking is helpt maar 1 ding en dat is een antibiotica. Voor pijnverlichting vind ik gemberthee getrokken van verse gember erg prettig en daarnaast zorgen dat het in beweging blijft door te sabbelen op whatever je het prettigst vind. En dan bedoel ik uiteraard snoepjes en niet...... Verder dingen als trachitol, strepsills ed. Net wat je prettig vind. Gorgelen met kamillosan wil ook wel eens helpen.

Tot zover wat me te binnen schiet ;)

3. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ook besteld! En ook het checklist boek van de huishoudcoach!
    Ik hoef vandaag niet te koken :D we eten pannenkoeken en dat is in ons huis de mannentaak. Totaal geen problemen mee haha

4. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Laat me weten wat je ervan vind!

5. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Whaha zwangeresje, met je sabbelen

6. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat leuk dames!! Ja pannekoeken is ZEKER een mannentaak! Die van mij heeft er zelfs speciaal een pan voor gekocht.
    Ik eet vanavond van de grote pan met pasta die hij heeft gemaakt. Ik heb de laatste tijd niet zoveel zin in koken. Hij duidelijk wel (kijkt heel onschuldig uit haar oogjes en klappert nog eens met haar wimpers).

7. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Hahaha is het MANipuleren al begonnen?
    Hier totaaaaal niet *kuche*

8. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het tot een kunst verheven.... Hihi. Nee hoor. Hij Is gewoon een schat en roept altijd op tijd een halt aan mijn prinsessen gedrag voor ik eraan kan gaan wennen. En daarom passen we zo goed bij elkaar! Kwijl kwijl.

9. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Haha oke ik vind jou leuk haha
    Dit is een heel herkenbaar stukje ook

10. floraa

floraa Niet meer actief

Oh dat huishoudboek: de gruwel haha. Ik ben een enorme chaoot en maak overal lijstjes en dingetjes van, maar het huishouden boeit me dan weer helemaal niets. Scheelt dat we een mini-huisje hebben en dat er een huishoudster komt elke week. De was doet mijn vriend regelmatig bij de wasserette en verder stofzuig ik af en toe. Scheelt dat we weinig thuis zijn en dat het klein is, dan kun je ook weinig troep/viezigheid maken.

Ik gebruik trouwens geen ovulatietesten, ik wil het het komende jaar nog rustig aan doen. Maar ik heb wel een gigantisch onregelmatige menstruatie. Soms 3 maanden niet en dan weer 3 keer in 6 weken, dus ik weet niet wanneer ik vruchtbaar ben. Misschien moet ik me toch maar eens gaan verdiepen in die dingen.

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Doe ik, ben benieuwd!!

12. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik zat ook al klaar,compleet met bambi oogjes, om vriendlief over te halen om te koken.. Komt ie niet hardstikke ziek ( en mannen zijn ook meteen zoooo zielig dan hihi) uit het werk.. Dus ik sta nu te koken en bewaar de bambi oogjes wel voor de ouders vanavond :p

13. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ahgossie.. Nee dan moet het maar een andere keer haha
    Gelukkig werken die oogjes wel

14. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaahhaha! HERKENBAAR!

15. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Floraa: Hmmmmmm wij hebben ook niet zo'n groot huis, en toch chaos (en een kat). Wat doe ik niet goed hihi.

Hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie? als dat al een paar maanden is moet je je misschien eens verdiepen in PCOS? Als je dat niet al lang hebt gedaan hoor.

16. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Hier 2 honden (12,5 en 11 maanden), klein huis en chaos....

Maar in die chaos gaat verandering in komen want moet nu eenmaal, krijgen over 10 dagen een logee (die hier kerst en oud en nieuw komt vieren) en tja, dan wil ik mn huisje wel aan kant hebben....

Nu moet ik zeggen dat ik 2 dagen in de week echt wel wat aan mn huishouden doe en met 2 honden in huis moet dat ook wel maar soms, soms heb ik van die dagen dat ik de bank niet eens afkom (chronische Pfeiffer die zo af en toe zich laat gelden).

Nu even lunchen (is hier 12.55u) en dan even door mn huisje vliegen.....

Wij wonen in de VS en aangezien ik hier geen baan heb heb ik tijd genoeg voor het huishouden zou je denken... Nope, genoeg bezigheden te doen en dan schiet dat huishouden er nog wel eens bij in.
    Nu scheelt t mss dat we sinds gisteravond in n sneeuwstorm zitten en dat ik mezelf dus niet al teveel buiten ga wagen;)

17. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ja die sneeuwstorm.. Bijna niet voor te stellen hier joh. Mijn vriend zegt altijd: we moeten vaker mensen uitnodigen want dan ruimen we tenminste op. Ja, te erg haha.

Wat voor honden heb je? :)

Wat vervelend Fionaa dat het zo onregelmatig is, zo onzeker..

18. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Jups, sneeuwstorm en het word alleen maar erger.......

ML is daardoor gisteren meer dan 1u onderweg geweest naar huis, iets waar hij normaal 30min over doet....

We hebben een Engelse Cocker Spaniel van ruim 12,5 en n kruising (wss Boxer x Greyhound of iets met Am Stafford erin), geen idee eerlijk gezegd wat er in zit want ze is een rescue (gered uit n kill farm in Tennessee).

Ik probeer wel mn huis wat netjes te houden maar soms lukt dat echt niet :D

19. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ah wat leuk! Ben gek op honden, kan helaas zelf geen hond hebben omdat het qua werktijden niet kan.. We hebben twee katten en daarmee vind ik het soms al lastig het netjes te houden;)

20. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoe ben jij terecht gekomen in de vs? Als ik dat mag vragen hoor
    Ben nieuwsgierig

Deel Deze Pagina