2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Ik ben opgegroeid met honden en katten maar toen ik eenmaal samen ging wonen is mijn hond meeverhuisd (bij mijn ouders thuis hadden we er 4) en toen we naar de vs verhuisd zijn besloten we dat ik sowieso tijd genoeg had en dat we een pup erbij zouden nemen... zo gezegd, zo gedaan en tot op heden nog steeds geen spijt van :D

Tuurlijk mag je dat vragen Sabo :D

ML kon hierheen voor zn werk en tja, das wel een mooie ervaring.... Dus we zijn in Maart deze kant op verhuisd, alles in NL in de opslag gegooid, paard in de lease (ondertussen is die verkocht), andere paard in Duitsland in de opfok (en ondertussen gaat die verhuizen naar NL zodat hij daar verder kan genieten van zn jeugd). ML is engineer voor een chipfabrikant in NL en dus zitten we hier als expats.

Bevalt prima ook al mis ik zo af en toe mn moeder en uiteraard mn vriendinnen wel, helemaal nu we bezig zijn met gezinsuitbreiding maar ja, is nu eenmaal niet anders....

*hoopt na het geven van deze info dat niemand hier op het forum zit die me irl kent :p*

2. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Lijkt me best heftig, ook omdat je een aantal van je dieren weg hebt moeten doen en het is best ver weg..Maar fijn dat het goed bevalt!

Nou ik zal me weer even bezighouden met oudergesprekken, voordat ik straks per ongeluk: 'uw dochter is heel goed in ovulatietesten' oid ga zeggen:p

3. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Ik heb eigenlijk maar van eentje afscheid moeten nemen en dan ook nog eens op afstand....

Na meer dan 4,5 jaar lief en leed met hem gedeeld te hebben is dat nu dus verleden tijd. Heb het er de eerste paar dagen wel moeilijk mee gehad maar weet dat t beter is zo!

Nu ligt de focus op ons leventje hier (en dat gaat wss langer zijn dan eerst de planning was) en gelukkig heb ik het hier goed naar mn zin, anders was het wel heel anders geweest denk ik zo....

Succes! Ik ga ook maar eens even aan de gang want wil vandaag toch wel wat dingen weg zien te werken en eigenlijk moet ik ook nog boodschappen doen maar denk dat we dat vanavond maar doen als ML ook thuis is (zo fijn dat de winkels hier 24/7 open zijn :D)

4. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha was alles even aan het teruglezen en moest hier toch wel hardop om lachen. Succes met de oudergesprekken!

5. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Behoorlijke stap! Maar gelukkig bevalt het wel
    Ik ken je niet geloof ik :p
    Zo ik ga even een lange warme douche nemen

6. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Hahaha ja ik schoot ook in de lach

7. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dat was een hoop om weer terug te lezen! Echt de tijd van het jaar dat ziek zijn volgens mij. Ik ben nog niet top fit maar ga morgen gewoon weer werken, 1 dag ziek melden is wel genoeg.

Op de hond uitlaten na, weinig gedaan dus vandaag.
    Ga zo maar weer is mijn 2 maal daagse ritueel uitvoeren, namelijk de -altijd fijne maar toch ook zeer frustrerende- ovulatietest.

8. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij ook echt een gave ervaring zeg! En dapper ook. Maar kan ook heel goed begrijpen dat je mensen erg mist. Hoe lang zijn jullie van plan om daar te blijven?

9. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahahaha! Dat zou ook echt iets voor mij zijn!! Zie het al helemaal voor me met Jiskefet achtige taferelen. hahahhahahahaha

10. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes!!

11. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje 😊 t schiet nog steeds niet op. Morgen weer een dag!

12. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Loopt hij nog niet op?

13. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op welke dag van je cyclus zit je?

14. healthymama2b

healthymama2b Actief lid

17 nov 2014
    123
    39
    28
    Hahaha geniaal! "En dan bedoel ik uiteraard snoepjes en niet..." :p Sorry voor mijn late reactie was aan het werk tot 21:00 uur. Normaal neem ik inderdaad altijd trachitol of strepsills. Maar wist niet of dat kwaad kon dus dacht maar even vragen.
    Maar ik heb ze toch niet in huis haha dus maar veel vitamientjes genomen net en hopen dat het snel over is :) toch vervelend met slikken enzo.
    Bedankt voor je reactie! En Sabo ook bedankt voor je reactie!

15. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen is het gewoon weg! Je kan voor de zekerheid altijd even de bijsluiter lezen. In trachitol zit natuurlijk wel iets verdovends, lidocaïne oid? Nou ja, sterkte maar!!!

16. healthymama2b

healthymama2b Actief lid

17 nov 2014
    123
    39
    28
    Dank je wel Zwangeresje :)

17. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hoi allemaal!

Leuk topic! Eind deze maand, als mijn pilstrip klaar is, gaan mijn vriend en ik er ook voor. Wij willen heel graag een kindje.

Ik ben 25 en het is allemaal nieuw voor me dus ik vind het super spannend maar kijk er ook enorm naar uit!

Ik lees dus graag mee in dit topic

18. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!!

19. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hij lijkt echt niet op te lopen... maar geeft al wel vanaf dag 1 een licht streepje...
    Gisteren had ik hier een foto neergezet, naar mijn idee geen oploop.
    Vind het sowieso vervelend dat ik sensitive gekocht heb want hij geeft al vanaf dag 1 'iets' aan. Dat doen we maar niet meer.

20. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 18 vandaag.. vorige (eerste echte cyclus) was 30 dagen..

Deel Deze Pagina