Ik hoop in 2015 ook voor de 2de keer mama te worden... We waren normaal uitgerekend voor 5 juli, maar is spijtig genoeg een miskraam geworden... Als alles nu uit mijn lichaam is, zouden we graag zo snel mogelijk terug zwanger zijn, om liefst nog in 2015 te bevallen! Wij waren zwanger na ronde 7, bij onze zoon na ronde 9. Ik duim voor iedereen met een wens
Iedereen is welkom hoor, ik was al bang dat er niemand zou reageren haha.. Lala2, wat een spannende periode moet dat zijn geweest.. Gelukkig is ze er nog! Ik ben zelf 9 weken te vroeg geboren en heb ook maandenlang in het ziekenhuis gelegen.. Is voor mijn ouders erg heftig geweest maar uiteindelijk is alles goed gekomen.. Annemarieke en Steffieke, lijkt me vreselijk om mee te moeten maken, een mk.. Hoop ook voor jullie dat het snel zover is en dat alles goed gaat.. Spannend, Marleen! Ik hoop dat we de groep een beetje levendig kunnen houden, dus af en toe een leuk berichtje/ update zou ik leuk vinden! Hoe gaan jullie ermee om? Ovu testen, temperaturen of daar juist helemaal niet mee bezig?
Ik schuif alvast door naar ronde 6... vandaag weer bruinverlies en dat is tot nu toe altijd slecht nieuws geweest! Ik geloof er voor deze ronde niet meer in...helaas!
Hallo dames, Mijn vriend en ik zijn nog niet zo heel lang samen ( bijna 1 jaar ) maar zijn nu bezig voor onze 1e ronde. In Mei heb ik de mirena spiraal eruit laten halen omdat ik er erge last en krampen van had. Mijn cyclussen zijn redelijk stabiel dus hoop op snelle bevruchting. Wij vinden het ook allemaal erg spannend. Mijn kinderwens heb ik al van jongs af aan en gelukkig heb ik nu iemand gevonden die dat graag met mij wilt delen. Ik word al helemaal gek als ik ergens loop en ik kom langs de baby afdeling. Ben vorige week vrijdag begonnen met ovulatie testen zodat ik zeker mijn ei niet mis, hij zal een dezer dagen springen hoop ik Hoop op een zeer vruchtbaar 2015 voor ons allemaal!
Ik kom er ook bij. 2015 wordt hoogstwaarschijnlijk óns jaar. Hebben nu met 150mg eindelijk een eisprong gehad en zitten nu in ronde 2. Wij zijn al bezig vanaf 20 juli 2013, maar doordat ik tot op heden geen eisprong had, nu pas in ronde 2.. Zo te lezen verwachten we een babyboom in 2015
Hi Jillster, Nouuuu hoe ga je ermee om.. in mijn geval stress!!!! Iedere keer weer stress. Ik ben paar maandjes geleden gestart met yoga. Ik vind dat ommmmm gedoe super zweverig maar de houdingen zijn fijn en geeft mijn geest rust Omdat onze dreumes zo vroeg was ben ik mijn baan kwijt en nu thuis bij haar, opzich wel fijn.. geen vreemde mag nog voor dr zorgen hihi Als ze op bed ligt en ik heb even tijd pak ik mijn matje en ben ik 30 minuutjes bezig. Ik zit nu denk ik na mijn eisprong (ben lekker onregelmatig) dus spannend!!! Liefs!
hoi, wij zijn nu in ronde 3. Deze week waarschijnlijk mijn eisprong. ben nog niet bezig met temperaturen of ovulatietesten. Ben in september dit jaar gestopt met de pil. eerste maand, na 29 dagen ongesteld heel licht. toen na 34 dagen heel heftig ongesteld. Denk dat me cyclus nu wel redelijk op gang is. En hoop dat we met kerst zwanger zijn. Zou een mooi kerstcadeau zijn. @Lala2, yoga is inderdaad heel goed tegen stress. Ik doe zelf een yoga opleiding. En ik merk dat ik ook veel beter tegen stress kan nu. Succes iedereen.
Aaah jammer dame82, onto the next round.. Ik zit eraan te denken deze maand te beginnen met ovu testen, mijn cyclus was 27 - 29 - 31 - 35.. Maar ben ook wel beetje bang dat dit voor wat stress gaat zorgen.. Twijfel.. Ah yoga, dat ga ik binnenkort ook eens uitproberen.. Hoor dat vaker goede verhalen over. Nu ga ik vaak hardlopen om het hoofd leeg te maken. Zei van tevoren dat ik (nuchter als ik ben) me niet druk zou maken maar het houd me toch wel enorm bezig.. Weet jullie omgeving ook dat jullie ermee bezig zijn? Of juist niet? Inderdaad, hopelijk een enorme babyboom in 2015
Ik vind die ovu testen juist ideaal en geeft me geen stress, behalve dat die van mij eerst donkerder was toen weer lichter nu weer donkerder maar dat schijnt normaal te zijn. Mn vriendin weet wel dat we bezig zijn, zij is zelf ook bezig dus we houden elkaar op de hoogte, zij mag deze week testen of ze positief is. Dus hopen dat we niet ver van elkaar zitten en we samen zwanger kunnen zijn. Mn moeder weet ook wel het een en ander en mn vader een beetje. Moest mijn zorg verzekering aanpassen maar kwam er niet uit dus moest hem om hulp vragen. Ik zei dat ik kraam erin wilde dus denk dat hij genoeg weet
Onze beide families weten er van en twee goede vrienden. Tevens de coach op het werk van mijn man. Wij hebben het hen allen verteld, omdat we in de mmm zitten en zo ons hart kunnen luchten, of dat mensen het begrijpen wanneer we wat prikkelbaar zijn.
Hey meiden, Daarnet bij de gynaecoloog geweest, miskraam is "goed verlopen" om het raar te zeggen... Alles heeft zijn natuurlijke weg naar buiten gevonden, enkel nog een beetje weefsel, maar ze denkt dat dit ook vanzelf zal komen, binnen enkele weken terug op controle om te kijken of alles eruit is! Dan hopelijk terug kunnen starten! Hier werken we met ovulatietesten... xxx
Ik wil ook in jullie groepje komen vanaf maart bezig van onze 1ste kleine. Hopen dat we met de volgende kerst met zijn 3 zijn. Veel succes iedereen!!!!
Hier weten een aantal vrienden het en onze ouders vermoeden het Oh fijn @SteffiekeVO, dat stelt je vast een beetje gerust.. Hopen dat de controle over paar weken ook goed is en jullie weer los kunnen Ga deze maand toch maar ovu testen uitproberen, vind ik het niks dan kan ik er altijd weer mee stoppen! Xx
Hallo Dames, Hopelijk wordt 2015 HET jaar voor ons allemaal!! Ook wij zijn sinds mei bezig voor ons eerste wondertje. Voorheen enkele keren ovulatietesten gebruikt, sinds deze maand aan de tarwekiemolie.. ben benieuwd!
Wat zou die tarwekiemolie doen? Heb al gehoord er al van gehoord, maar weet niet wat niet juist welke werking dit heeft.
Ik heb op verschillende sites gelezen dat het de baarmoederwand dikker maakt en dat daardoor innesteling makkelijker gaat.. Och jeh.. baat het niet, dan schaad het niet
Hi meiden, Ik heb gelezen dat als je zwanger bent (eerste weken) je baarmoeder zakt (zodanig dat je er bij wijze van spreken nog net een tampon inkrijgt). Ik heb dit helemaal niet namelijk? Ik voel net het puntje als ik met mijn vinger diep voel. Ook lijkt het alsof het meer naar de zijkant is geschoven?? Jullie enig idee?