2015?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jillster, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!:)

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja is lastig zeggen hè als je nog maar 1 echte cyclus hebt gehad. Ik hoop voor je dat hij snel oploopt.

3. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Welkom nieuwe meiden!
    Dat 2015 maar een vruchtbaar jaar mag zijn .
    Weet je wat ik hier best een beetje mis... Een vind ik leuk knop hihi.
    Als je zo een paar uur niet kan kijken heb je zoveel gemist dat soms vind ik leuk knoppen makkelijk zouden zijn.

Ik hoor jullie allemaal over verschillende ovulatie teste . Ik ga morgen ff de stad in en haal er toch maar een paar of kan ik beter via internet bestellen. Tips voor welke wel en welke niet . Want knipperende smileys lijken geen succes .
    Slaap lekker tot morgen

4. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die knop mis ik ook!!

Ik ben ook wel in jouw vraag geïnteresseerd!

Weltrusten :)

5. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Jeetje dames, wat een gezellige boel hier, ik hou het niet bij hoor!

In ieder geval wat ik onthouden heb: welkom Naomi!

Jillster: hoe zijn de oudergesprekken verlopen? Geen ovulatietesten benoemd?;)

Huishouden ook niet mijn ding maar ben ook geen lezer dus dat boek gaat hem niet worden... Misschien als openhaard papier haha.

Hier ook 1 hond en 2 langhaarkatten, kan iedere dag wel stofzuigen maar dat gebeurd niet...
    Die opmerking van jou Jillster herkenbaar: vaker mensen uit nodigen dan wordt het vaker schoon! ;)

Hier een fotootje van mijn zeer knappe vuilnisbakkie: image.jpg

Nachtdienst gaat weer traag hier...
    Trouwens meiden, ik had al een paar dagen het idee dat mijn lichaamstemperatuur hoger lag, nu temperatuur ik niet door mijn onregelmatige diensten...
    Maar na mijn avondslaapje was ik toch nieuwsgierig en mijn gevoel klopte dan ook : 37,1...
    Zou het een goed teken zijn? Of is je temperatuur altijd hoger in de luteale fase...?
    Ben zo benieuwd!!! Krijg steeds meer hoop, dus laat het geen teleurstelling zijn;)

6. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Wat een knapperd Floortje90 ! Waar is
    Hij/zij mee gekruisd ?
    Wij hebben ook een dierentuin hond twee katten en een konijn. En misschien dat er nu nog 1 hond bijkomt .
    Tja je moet er extra door poetsen maar de liefde die je er van krijgt is me dat wel waard !

7. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Heeeyy goedemorgen, wat een bagger weer zeg! Bah bah! Zn vind ik leuk knop zou tof zijn! Saartje online bestellen is beter want die kun je goedkoper krijgen en er zitten meer in een pakket vaak. Ik heb ooit besteld bij 123 thuistesten. Zijn wel ok. En nu heb ik ze van zwanger en kids die hebben wat dikkere lijntjes dus die heeft nu mijn voorkeur.
    Mijn vriendinnen avond viel beetje tegen trouwens.. Iedereen was beetje moe en tikkeltje chagrijnig. . Vind dat zo jammer! :( Hoop dat vandaag een betere dag word! Ga het heeeeeeeel rustig aan dien vandaag :D

8. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Ah wauw wat een knapperd Floortje90!

9. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames!

Ik heb heugelijk nieuws! Nadat ik gister een temp van 36.9 had was mijn temp vandaag 37,0 om 6 uur 's ochtends (de tijd waarop ik mijn laagste waardes gemeten heb, meestal 36,4)!! Ik heb dus een eisprong gehad!!!!!! WOEHOE! Ik denk op zondag uitgaande van mijn slijm analyse :D. Oh ik ben zo blij!!
    Ik maak nu eindelijk ook kans!! :) Ei ei ei ik ben zo blij!!!! :p

Mijn lijf hield me dus niet voor de gek met het slijm, de hitsigheid en nu de gevoelige tepels. Dat is zo een opluchting!!

Fijne dag allemaal!!

10. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie hond!!!!

Je temperatuur stijgt na je eisprong met 0,2-0,5 graden. Dit blijft zo tot aan je menstruatie. Als je zwanger bent kan het zijn dat je na de innesteling een 2e verhoging hebt, maar dit is geloof ik niet altijd zo. En als je zwanger bent zal de temp ook niet meer dalen zoals bij de menstruatie.

11. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    @ floor: mooi beestje zeg! Wij hebben twee grasparkieten. Het is een stelletje, dus ze zoenen en ze schreeuwen naar elkaar haha. Maar overal veertjes!
    @ naomi: welkom!!
    @ lala: wat jammer :( en daar kijk je dan zo naar uit

Ik werd wakker met 1 dicht neusgat.. En heb droge lippen dus ik vrees dat ik verkouden word. Bah

12. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de info!

Wat jammer van je vriendinnenavond. Kan vandaag alleen maar beter worden toch?!!

13. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Haha jeeej! Heerlijk gevoel he als je weet dat er iets gebeurd! :D

14. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa!

15. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb helemaal over je bericht heen gelezen zwangeresje!
    Maar goed nieuws!!

16. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)

17. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Blugh.. Ik ben misselijk zeg

18. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Dat klinkt goed daar word je toch blij van hihi :D

Zitten jullie ook telkens te tellen op een kalender?? Ik merk dat ik dat vaak doe :D de ovulatie test van vandaag was lichter dus dat was de laatste van deze ronde. Ik hoop dat ik die zak kan weggeven volgende week! :D maar ben ook weer bang voor teleurstelling eigenlijk. ..

19. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

Nov 2, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi hoi iedereen. Ik dacht ik sluit me ook gezellig aan bij dit topic. Ik en mijn vriend hopen ook volgend jaar een kleintje in onze armen te mogen sluiten.

20. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

Mooi hondje Floor!

Aah jammer van je vriendinnenavondje.. Heb je er net zin in..

Jeeeej wat fijn Zwangeresje!!! Whoop whoop!

Gesprekken gingen goed haha, geen versprekingen :p stond vanochtend wel moe op, terwijl ik wacht tot mijn Cb het verlossende antwoord geeft, gooi ik alvast mijn plasje weg.. En terwijl ik dat doe bedenk ik me, shit maybe heb ik hem nog nodig.. En natuurlijk geeft juist nu Cb foutmelding.. Heb nu net op het werk getest, rondje zonder smiley dus nega.. Hoop niet dat ik hem net gemist heb, zal wel wat meevallen toch? Aangezien mn cyclus vorige keren steeds langer waren..

Naja vriendje ligt nog ziek op bed dus geloof dat die een bouwvak neemt wat betreft t klussen:p
    Hoop dat ovu volgende week ergens is..
    Ik gebruik cb digital en heb dipsticks van zwanger en kids bestels voor volgende maand..ben benieuwd!
    Zo, heel verhaal haha sorryyy..kom vanavond wel weer even bjj jullie checken:)

Share This Page