Maar in vorige cyclussen recentelijk dus niet. Ik vergeet telkens wie waar zit en hoe lang jullie bezig zijn als het niet in de handtekening staat haha, mijn excuses hoor. Moet eigenlijk gewoon ff terug lezen, maar dat is nu een beetje onbegonnen werk met al die pagina's! Ik heb btw een geheugen als een vergiet!! En ook een blaas als een vergiet, ,maar dat is weer een heel ander topic edit: Oh al gevonden! 1e ronde 1e kindje, 10 dpo!!
Jeej jullie gaan hard! *gaat zo een poging doen om bij te lezen!* Ik hier even flabergasted... Net voor de zekerheid nog even n ovu test er tegenaan gegooid (heb ze toch liggen ), ook die van CB er nog even bijgedaan (jaja, na hetgeen ie me nu geflikt heeft ligt hij in de prullenbak!!!) maar bij het zien van dit dacht ik: Ja doei!!! Wat moet ik hier nu mee
Haha nee normaal is misselijkheid niet 1 van mijn kwaaltjes. Ik zal trouwens even duidelijker uitwijden Ik ben een maand gestopt met de pil omdat mijn cyclus echt stom deed. Ik werd pas ongie wanneer de stopweek eigenlijk al voorbij was. Dus ik stopte en wat denk je. Precies een maand later ongesteld. Echt precies, op de dag. Toen had ik last van gevoelige borsten en ze waren vergroot. Dat was mn enige klacht. De ha dacht toen dat ik zwanger was want hij kon het anders niet verklaren. Bleek uiteindelijk niet zo te zijn maar daardoor ging het bij ons toch wel erg kriebelen en besloten we helemaal te stoppen met de pil. Van mijn menstruaties heb ik, op pijn na, eigenlijk nooit last gehad. Soms beroerd van de pijn, maar dat was alleen de eerste dag en dat was dus een misselijkmakende pijn. Dat is misschien 3 keer geweest dit jaar haha. Maar ja jullie kennen allemaal het "oh wat voel ik nu?" gevoel Ik zal toch echt af moeten wachten. Mn zus zei al: "misschien heb je ook de vruchtbare genen van ma" Ze waren allebei snel zwanger, wie weet
Hahahaha! Dit is wel het toppunt van tegenstrijdigheid! Geen idee wat je hieruit zou moeten opmaken. Je hebt je ovulatie al gehad toch? Of heb je hem nog niet gevonden?
Oh nog even een grappig zwangerschapsdetail van mn moeder. Zij had een spiraaltje, maar dat hield mij niet tegen haha. Eigenlijk een foutje van de ha want hij zei dat het spiraaltje nog wel een weekje mee kon (ze gingen op vakantie)
Ik denk dat ik m gehad heb maar nog geen temp stijging (eerder n daling!) dus zeker weten doe ik het niet..... Damn, ik loop al deze hele cyclus rond met het gevoel dat die CB test niet klopt.... Nou weet ik dus dat t niet klopt! Dingen vallen hier kwa prijs dan wel mee (grootverpakking voor iets van 10) maar ik weet dus wel dat ik die niet meer ga gebruiken. Verwarrend is dit iig wel!
Ik breek even in. Ik test met deze cb ovu test savonds altijd een leeg rondje. Sochtends met ochtend urine een smiley. Ik denk dat je morgen ochtend een smiley hebt.
Dank voor je verhaal! Wat grappig dat jullie dat zo besloten hebben. Die vruchtbare genen heb jij natuurlijk ook gewoon!
Haha mijn broertje is er ook doorheen gekomen! Grappig dat het dan toch begint te kriebelen als je denkt dat je misschien zwanger bent. Bij mij is het echt aangewakkerd toen mijn beste vriendin een kindje kreeg (was niet gepland, maar ze doen het zooo goed ). Ik wist altijd wel dat ik jong mama wilde worden, kinderen zijn al om mij heen sinds ik jong ben en heb er ook mijn werk van gemaakt. Maar sinds ik de kleine van mijn vriendin in mn handen heb gehad(hij is nu 2 maanden haha) is het bij mij gaan kriebelen en niet meer weg gegaan. Gelukkig mag ik elke week van de kleine man genieten, heerlijk. Mijn vriend was eerst nog wat angstig maar is nu helemaal om. Hoe is dit bij jullie gegaan? Wilden jullie het tegelijk of ging daar even overheen?
Oh wat vreselijk irritant zeg, kan je deze foto niet doorsturen naar CB? En vragen hoe dit mogelijk is. Duidelijk dus altijd op je gevoel vertrouwen. T blijft wel vervelend.
Hmmmmmm de temp is bij mij wel heel doorslaggevend. Het kan ook zo zijn dat je een langere cyclus hebt.... Ik hoop maar dat je snel duidelijkheid hebt!
@ mimy en zwangeresje: wij hadden besloten om eind december te beginnen. Mijn vriend wil al jaren kinderen maar zat bij een vrouw die dat niet wilde. En ik wilde altijd jong moeder worden. Dat is helaas niet gelukt. Nu hoop ik dat het op mn 30e nog gaat lukken. Word in mei 30. Maar mn vriend en ik hebben elkaar helemaal gevonden hierin en denken allebei dat het zo moet zijn. Het is ook geweldig om hem met mn nichtjes te zien, zijn gek op hem. Dus we hebben het samen besloten. Hij is ook heel erg betrokken en kwijlt bij elk babysokje dat hij ziet haha
Ik was al een paar jaar bezig met de kinderwens en dan vooral waarom ik hem niet had. Ik heb een beroep waarin timing erg belangrijk kan zijn en dat plus financiële redenen maakten dat ik er heel erg onzeker over was. Totdat ik op een dag wakker werd en alle bezwaren van me af waren gevallen en ik van de een op de andere dag zo zeker wist dat ik heel erg graag kindjes wil en wel NU! Vriendlief wilde al een tijdje, dus We hebben gelijk de knoop doorgehakt om ervoor te gaan. Dat was afgelopen juli
Mijn exen begonnen spontaan te bibberen als ik over kinderen begon, en mn vriend begint te glunderen. Ik vind het geweldig dat we dit samen doen. Ik kan ook alles aan hem kwijt dus hij leert alles over ovulatietesten enz haha