2015?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jillster, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top dankjewel!!!

2. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Zo dames! Lekker bezig weer hier :D
    Succes mimy!
    En bedankt voor jullie reacties, dan wacht ik toch maar tot morgenochtend haha. Als het goed is ligt het huishoudboek thuis!
    Dus vanmiddag zoek ik daar maar mijn afleiding in.
    Op de een of andere manier heb ik toch het idee dat ik niet zwanger ben
    Ik heb ook ineens geen buikpijn meer. Alleen die misselijkheid :(

3. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb trouwens al wel ruim een week afscheiding.. Dik en plakkerig

4. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Maar de buikpijn hoeft niet per se toch?

5. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Sabo :) gaat goed hier 😁
    Google:

Je merkt vaak meteen nadat je zwanger bent geworden dat je afscheiding verandert. De hoeveelheid neemt toe en het kan in het begin wat dikker zijn of van kleur veranderen. Dit komt doordat je lichaam moet wennen aan de zwangerschap.

(Ik wil je niks aanpraten hoor!;))

6. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Nee dat is waar maar dat voelde alsof er iets bezig was
    Haha sorry ik begin gek te worden

7. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien voelde je dit:
    "Direct na een bevruchting brengt progesteron het slijm in de mond van de baarmoeder in zodanige toestand dat zaadcellen er moeilijk doorheen kunnen dringen om een eventueel nog aanwezig ander ei te bevruchten. Het prepareert het slijmvlies van de baarmoeder voor de innesteling van het bevruchte ei, vooral ook door de bevordering van kliergroei".

Ik weet denk ik wel wat je bedoelt hoor. Mijn baarmoeder voelt ook zwaar en een beetje opgezet. Niet echt pijn bij mij.

8. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Tnx meiden :)

9. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Gloeiende gloeiende
    Mn testen zijn nog niet binnen *grom*

10. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Whahaha, geduld is een vieze zaak😂

11. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Okay ik heb weer een kwartier zitten bijlezen haha..
    Lala2: soms is het heerlijk even geen internet en een goed boek:)
    Ooeeh Floor ben heel benieuwd naar je volgende test, zou awesome zijn!
    Catlady: lijkt me heel frustrerend, hoop dat 2015 dan met een beetje hulp eindelijk jullie jaar wordt! Moet af en toe even aan je denken, dan zeur ik terwijl dit nog maar ronde vijf is terwijl jij al veel langer 'wacht'..
    Mimi ben benieuwd hoe ze er morgen uit zien! Lopen mooi op!:)
    Oh en ik moest even lachen om je haastige typje Zwangeresje hihi..

Ik zal me eens in de storm begeven, hoop dat ik niet met auto en al wegwaai..:p

12. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben een beetje opgefokt vindt vriend..
    😇
    Ik erger mij ook aan alles geloof ik 😂

13. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Haha nou Sabo hoe jij je nu voelt ben ik ongeveer de hele maand, ben een lastig karaktertje hihihi echt nul, nul geduld

Ik heb vandaag even met de poli gebeld dat mijn afspraak voor het vruchtbaarheidsonderzoek valt op 8 of 7 dpo. De mevrouw begreep mij niet die dacht dat ik inzat over de ovulatie hormonen. Neeeeee wat nou als het toch raak is! Oh! He he ding ding nou dat is het hele doel natuurlijk. Ik moest het maar vertellen aan de arts die dag en dan zou hij ook direct tijdens de echo zn ogen open houden en het bloedonderzoek direct op hcg laten onderzoeken :D Spannend meiden!! Ik voel me soms al zwanger maar soms ook echt weer niet haha Ik doen het de pre-nod krankzinnigheid :D

14. Dazzje

Dazzje Actief lid

Nov 12, 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Poging nr 3..... HEERLIJK dat internet hier vandaag *NOT!*

Spannend voor Floor!

Vernam al dat jullie in n storm zitten met veel regenval, geef mij dan maar de sneeuw :D

De rest ga ik zo proberen bij te lezen.....

Hier nog steeds op zoek naar mn ei (denk ik), vandaag weer een knal positieve test en daarnaast wat last van mn onderrug en wat lichte steken in mn onderbuik.... Temp is al 2 dagen 36.5 en er zit dus nog geen stijging in.

Zal even 2 foto's bijvoegen, 1 van ovu test en 1 van hoe het er hier nu uitziet :D

Attached Files:

15. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Heerlijk Dazzje! Ik hou van sneeuw! Hier waait het enorm hard met regen regen regen! Ik heb hier mijn positieve ovulatie test foto bijgedaan, zo moet ie worden bij je :) waarschijnlijk voel je je eitjes groeien!! Spannend!

Attached Files:

16. Dazzje

Dazzje Actief lid

Nov 12, 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    In het echt is mijn test wel zo ongeveer zoals jouw test is op 7-12 dus denk dat ik nog wel een kans maak deze ronde ;)

Ik hield in NL nooit echt van de sneeuw maar dat zal ook wel meer komen doordat t vaak zo'n smurrie was.... Hier vind ik het geweldig om door de sneeuw te banjeren met mn 2 doggels (op de foto is de blonde 12,5 en dat zwarte geval is 11 maanden)

Attached Files:

17. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    "Dat zwarte geval" haha
    Ja joh lala, mn huis is een zooitje, ik ben moe, misselijk, hongerig en ik moet morgen weer de hele dag weg..
    Word er echt gek van, opgefokt en emotioneel haha

18. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Oooh is links op de foto de test streep? Ja dan is die precies hetzelfde als mijne van de 7e! Je weet wat je te doen staat, lekker romantisch met dat sneeuw landschap bij jullie! Ik houdt van sneeuw alleen zo jammer dat het hier niet zo lsng blijft liggen. Wij zijn in Lapland geweest, ik vond het daar heerlijk! Zou er snel weer heen willen :)

19. Dazzje

Dazzje Actief lid

Nov 12, 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Jups, de streep links op de foto is de teststreep ;)

Stond sowieso al in de planning voor vandaag om t gezellig te maken en met de kou buiten is dat niet zo'n heel groot probleem :p

Ik vond sneeuw helemaal niets maar sinds we hier zijn ben ik helemaal fan ervan :D
    Toen we hier aankwamen lag er ook n berg sneeuw (letterlijk want ze schuiven hier alles van de wegen af en gooien dat op een metershoge berg aan de zijkanten) en met -18 (wat aanvoelde als -3 in Nederland) was t prima te doen..... Nu is het hier -3 met sneeuw en ik vermaak me prima :)

@Sabo: We noemen t maar even het zwarte geval..... Geen idee wat er in dr zit (werd ons meegegeven als zijnde Labrador mix maar no way dat dat er inzit!!!!) :D

20. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Pre NOD krankzinnigheid hihi.. Heel spannend meis!!

Wat een mooie plaatjes van die sneeuw en je mooie honden Dazzje!

Ik hoop volgende week mn ovu te hebben, wel jammer dat ik niet echt gelijk met jullie loop haha ik wil ook kunnen testeeeeen (hoezo ongeduldig:D)

Share This Page