2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ouders, vriendinnen en naaste collega's weten dat we bezig zijn. Ik kan het niet voor me houden haha.

2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    FSL heb je getest op een zwangerschap en was deze positief?

3. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik gebruik ook tarwe kiem olie! Maar pas op meiden, ik lees ook heel veel verhalen dat het je cyclus in de war kan schoppen.
    Ik gebruikte het ook 3e dag van mn menstruatie gaan slikken ongeveer een week en toen ik dat las acuut gestopt.
    Je moet het pas gaan gebruiken als je ei is geweest het zorgt voor een betere doorbloeding en een betere innesteling.

4. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb even wat rondgekeken op internet maar wat een tegenstrijdige verhalen over tarwekiemolie.. Sommige nemen het wel de gehele cyclus en zweren erbij en anderen idd vanaf ovu.. Beetje verwarrend! Als het deze maand niet lukt ga ik er ook aan, we moeten toch wat proberen;)

5. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

Ik weet niet precies wanneer me ei is. Maar zit nu op dag 13. En voelde 2 dagen geleden tot nu soms een steek links of recht in me buik. En nu heb ik gelet op me cervixslijm. En ik kon er een beetje draden van trekken vandaag. En me baarmoedermond stond volgens mij open, zacht en hoog. Is dat de ovulatie? Het lijkt er wel op, maar wat ervaren jullie tijdens de eisprong?

6. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Lijkt op een aankomende eisprong, kzou de komende dagen toch klussen als ik van jou was!

7. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Wij zitten nu in ronde 5 maar verder niemand die dit weet! Best moeilijk hoor om je mond te houden.... ;) maar ons leek het beter en de verrassing is dan des te groter toch! Ook doe ik niet aan tempen of ovulatietesten. Ik maak mezelf de laatste dagen rondom NOD al gek, dus voor mij werkt het beter om de rest van de maand hier niet zo mee bezig te zijn... Ik zit nu op dag 34 maar mag nog niet testen van mijn man haha.

8. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Mijn ouders wisten niet dat we bezig waren voor een kindje, maar toen ik zwanger was, heb ik het natuurlijk verteld aan mijn ouders en nu met mijn miskraam, gaan ze er zeker niet meer van opkijken denken als ik zwanger ben...

9. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ik gebruik nu al deze hele ronde tarwekiemolie. Ik heb denk ik net mijn ovulatie gehad. Iets eerder dan ik gewend ben maar dit maakt mijn LF langer! Dus daar ben ik wel blij mee eigenlijk. Ook merk ik dat ik minder gespannen ben, en als ik dan gespannen word zwakt het sneller af. Ik vind het tot nu toe prettig. We zullen zien of ik zwanger word ermee :)
    Ook drink ik deze gehele cyclus granaatappelsap van pom, schijnt ook heel goed te zijn voor baarmoederslijm en innesteling.
    Enuh tja kan de vitaminen wel gebruiken in deze kouden en donkeren dagen :D

10. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hoi dames,
    Wij zijn in juni getrouwd en in juli gestopt met nuvaring. Eerste cyclus 119 dagen, nu waarschijnlijk 34, als het volgende week dinsdag begint, dat is NOD.
    Ik noem dit ronde 2 voor ons. Afgelopen dinsdag duidelijke ei sprong, na positieve ovulatietest de dag ervoor. We hebben de goede dagen geklust! Nu maar hopen...
    Ik wil al heel lang kinderen, maar pas 2,5 jaar geleden mijn man leren kennen.
    Beiden klaar voor een gezinnetje!
    Succes met klussen!!!

11. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Wij hebben ook ovulatietesten gebruikt deze 2e ronde. Ik vond het geen extra stress opleveren. Omdat ik de eerste ronde 119 dagen moest wachten op menstruatie, wilde ik nu in de gaten houden of het sneller zou komen nu. Ben op dag 10 van cyclus begonnen en had na 10 dagen een smiley op de ovulatietest. Zou beteken dat ik volgende week dinsdag (9/12) ongesteld zou moeten worden, zo niet, dan gaan we de zaterdag erna testen. Wij hebben afgesproken altijd samen te testen!
    Mijn familie en schoonfamilie en vrienden weten dat we proberen. Wij hebben er nooit een geheim van gemaakt kinderen te willen.

12. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Mijn vader en zijn vriendin weten het en een paar vrienden. Mijn vader weet het omdat ik in tranen uitbarste op skype toen hij over een wiegje begon.

Hij was de zolder aan het opruimen.

We wonen in het buitenland dus skypen we met familie om elkaar toch wat vaker te kunnen zien.

Normaliter gebruik ik ovulatietesten. Al heb ik in november besloten om niets te doen.

Na de volgende afspraak bij de kliniek begin ik wel weer.

Ben blij dat ik veel steun van mijn man krijg.

Succes meiden!

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik hoop ook dat 2015 hét jaar wordt dat wij voor de allerlaatste keer een kindje mogen krijgen....Wij dachten dat febr 2014 ons dat zou geven, helaas is dit kindje in aug 2013 overleden en geboren...:(

toen ik in april van dit jaar weer zwanger was, hoopten we dit kindje in januari 2015 te mogen verwelkomen, maar helaas is ook deze zwangerschap geéindigd in een mk eind juni....:(

Ik hoop dus dat 2015 ons een goede zwangerschap mag geven en dat we onze andere 3 kinderen nog 1x een broertje of zusje mogen geven :):):)

14. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Spannend voor iedereen en leuk om te lezen! Goede tip van de granaatappelsap!

Wij hebben het ook bewust niet aan onze ouders en sommige vrienden verteld, met het idee dat het dan een nog grotere verassing is..Maar vind dat soms wel lastig..

Ik voel mijn ovulatie niet, maar missch straks met de testen wel beter..
    Welke ovu testen gebruiken jullie?

15. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ooh mamabri, wat erg.. Ik hoop met je mee!

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel!

17. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Zoveel erge verhalen al gelezen :(

18. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Fijn dan je veel aan je man hebt, catlady, helemaal wanneer je dus niet altijd je familie kunt opzoeken. Mooi verhaal van je vader haha

19. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ik gebruik nu de ovulatietesten van 123 thuistesten. De midstreams. Die houdt je dus in je straaltje plas. Ik heb het niet zo op in een beker plassen en dan zn dipstick gebruiken. Ik ben heel schoon maar twijfel altijd of er geen zeep resten de boel dwarsbomen :D

Ik lees goede en slechte ervaringen over deze testen, ik vind ze wel ok. Je moet zelf wel interpreteren of ze positief zijn of niet. Dat is best lastig.

Om af te wisselen heb ik nu midstreams besteld van zwanger & kids.

Ook doe ik temperaturen.. laat mijn kaartje deze maand aan de artsen zien want mijn temperatuur is vrij stabiel eigenlijk :D

Ik vind deze hulpmiddelen wel fijn, heb graag inzicht en ben eigenlijk gewoon een gruwelijke controlfreak :D Dit geeft de illusie van controle ;)

Liefs

20. Daan01

Daan01 Lid

20 aug 2014
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik hoop dat 2015 het jaar wordt dat we een kindje mogen krijgen en ook bij ons mag blijven. Afgelopen juli ben ik na 8 maanden zwangerschap bevallen van ons overleden zoontje. Ik mis hem ontzettend en vind het heel erg eng om opnieuw zwanger te zijn maar aan de andere kant wil ik niets liever, ik hoop dus heel erg dat het ons snel gegund is.
    Ik heb net mijn 2e ronde clomid achter de rug en afgelopen vrijdag was mijn eisprong, ik hoop dus heel erg dat het deze keer raak is.

Deel Deze Pagina