Dat is ook eigenlijk de reden dat ik voel onder de douche.. Ik voelde gister trouwens en mn baarmoeder leek een stuk lager te liggen Heeft dat nog een betekenis?
Ik ben as we speak aan het testen met zon dipstickding.. Wacht nu 4 min (van de 5a10) en hij blijft tot nu toe wit..
En wit is ook wat hij bleef.. Zucht.. Morgenochtend testen en als hij negatief is dan ga ik gewoon op mn menstruatie wachten.. En hopen dat ik bij de vrouwen hoor die pas later pos testen
Saartje als je weinig verschil ziet in je slijm geen paniek. Ook dan kan je gewoon zwanger worden. Ik merkte ook geen verschil en toch zwanger geworden. Na de bevalling kreeg ik wel tijdens mijn ei ineens zulk slijm en kreeg ik buikpijn als mijn ei onderweg was.
Nou ik heb idd bijna geen slijm en niet echt behoefte om zelf te gaan graven down there om het te zoeken. Hoorde al die meiden dat ze zo beetje zicht krijgen op zijn ei... En daar ben ik nog steeds naar opzoek haha . Het is net Pasen bij mij ik ben gewoon zoek naar mijn ei
Als je beetje regelmatige cyclus hebt wordt het gewoon gokken wanneer je ei ongeveer is en dan om de dag klussen. Misschien kan je vriend helpen met het zoeken van je ei. Ff vragen of hij een je penseel wil gebruiken, kan hij hem meteen verven. Hehe
Kom net binnen gewandeld (zijn lekker wezen shoppen, zo heerlijk dat hier alle winkels door de weeks tot 22u en in t weekend tot 21u open zijn) en moest dus wat pagina's bijlezen maar man ow man, ml keek net toch even raar toen ik hier ineens in n deuk lag om jullie berichtjes over kwakjes en douche taferelen Ik heb dan wel weer iets heel gaafs gezien net tijdens het winkelen en als we zwanger zijn ga ik dit (zie foto's) echt kopen, helemaal mijn stijl kwa kleuren
Dazzje ik hoop dat je hem snel mag aanschaffen. Waar woon je ergens? Dat de winkels zo lang open zijn.
Dat ziet er comfy uit dazzje! Ja was een gezellig tafereel hier met kwakjes en gouden eieren 😂
Die is leuk dazzje. Ik vermijd baby winkels. Net zoals de kindeafdeling in winkels. Het doet pijn dat ik nog altijd geen reden heb om spulletjes te kopen. Ik kijk pas en ga pas kopen als we echt zwanger zijn en de kritieke 3 maanden voorbij zouden zijn. Fijn dat de winekels daar tot zolaat open zijn. Hier alleen op do vrij za 3n zondag tot 2100. Overige dagen tot 19:00 Maandag voor het werk even de laatste cadeautjes voor kerst halen. Heb er zin in. Lekker hertenbiefstuk in rode wijnsaus klaarmaken. En natuurlijk de haard aan enheerlijk genieten. Fijne avond meiden!