2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Bij ml in bed kruipen.... neuh, die wil er zo ongeveer nu uitkomen ;)

Knuffel kan ik wel gebruiken maar mss is een schop onder mn kont beter! Moet gewoon niet meteen zo onzeker als de pest worden!!!

Ik heb eigenlijk helemaal geen spanning.... In NL was het een combi van stress en veranderingen in het weer.

Sinds ik hier ben (serieus!) nergens geen last meer van gehad en het is nu niet dat ik hier geen spanning heb.... Bedoel, moet vanalles zien te regelen in NL en dat allemaal vanachter mn laptop.

Ben ruim 3 weken in NL geweest en toen wist ik ineens weer wat stress met mij en mn lijf doet! Tjee, niet alleen knallende rugpijn (en dan bedoel ik dat ik gewoon plat moest blijven liggen!) maar ook gewichtsverlies.... Dat is wat stress met mij doet!

Ik ben al zo'n vlieg (woog toen we naar de VS gingen amper 56kg (nu moet ik wel zeggen dat dat mede door mijn ziekte komt hoor maar toch), ben bijna 1.72m en nu weeg ik al maanden 59,9kg schoon aan de haak (op mn periode in NL na want toen vlogen de kg's er weer ineens vanaf!).

Adem in, adem uit..... Komt wel weer goed, moet gewoon mezelf niet zo onzeker maken!

Als je gevoel dat zegt, ga ik dat gevoel volgen :D

2. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Hihihi, hier moest ik wel even om lachen....

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel de ovulatie spanning ;) Het hoeft natuurlijk niet gelijk bergen met stress te zijn. Maar jij weet het natuurlijk het best hihih!

Je bent dan inderdaad geen stevige dame. Bij mij komt het gewicht er juist aan als ik gespannen ben omdat ik dan ook meer en slechter eet. Elke gek zijn gebrek hè!

En dagen van onzekerheid die mogen er ook zijn hoor! Gewoon lekker van je af schrijven!! ZIjn we voor :)

4. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Verkeerd begrepen dan!

Mijn moeder heeft dat dus ook.... Spanning is aankomen!

Hier is het andersom, spanning/stress is afvallen, rust is aankomen....

Ben zo blij dat ik het een beetje van me af kan schrijven! Lucht wel op :)

5. Juffie28

Juffie28 Lid

12 dec 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook niet echt zwaar. 1.70 en weeg 59. Ik val ook af als ik spanning heb, maar vreet dan wel bij het leven.
    was in mijn zwangerschap ook weinig aangekomen en meteen weer kwijt. Denk dat het alleen baby was. Ben benieuwd bij een volgende. Als ik zwanger mag worden bereid ik mij mentaal maar weer voor op een grote lihaamsverandering. Stel dat....

6. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik kom aan als ik in de supermarkt loop 😂
    Maar ja, ben verder wel gezond.
    Volgens mij sta ik hier nog in mn eentje een digitale grouphug te doen, dus komop!

7. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dazzje toch, vervelend als het allemaal anders loopt en niet meer te volgen is. Ik raakte van de week ook al in paniek omdat ik mn eisprong nog niet gespot had, uiteindelijk kwam die pas op dag 20... ik dacht gelijk dat er van alles niet goed werkte bij me. Dus ik snap je helemaal.
    T kan dus echt wel wat langer duren ben ik deze maand achter gekomen. Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt en probeer jezelf niet gek te maken.

Jillster voel je je al wat beter?

Sabo leuk dagje gehad dus?

GROUPHUG

8. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ik doe mee grouphug!!! Komt wel goed met ons!!!

9. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    wat fijn meid !!!
    Lekker genieten

10. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja was gezellig 😊 net een horrorfilm gekeken haha
    As above so below
    En nu uiteraard de samenvattingen van het voetbal

11. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

huuuuuuuuuuuug!!!!!!

12. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was het wat de film?

Hier was het voetbal live, samenvatting is altijd beter ;) Maar daarna lekker serie gekeken (Grote hobby van ons) en ook nog even heerlijk behangen net (zonder druk om eieren). En nu staat ml in de keuken kipsate te bakken voor bij de nasi en sate die hij gister en vanmiddag heeft staan maken :)

Life is good.....

13. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    huuuuggggggg! Ik doe uiteraard vrolijk mee met de groupshug!

Hier net weer even het een en ander proberen te regelen in NL, heb pageleden mn paard verkocht en die heeft ineens besloten om raar gedrag te gaan vertonen, dus ik even op Skype in gesprek geweest met zn nieuwe eigenaren....

Verder ga ik maar eens bedenken wat we vandaag eens gaan ondernemen... Is nu iets over half 2 hier en ML is eindelijk uit zn bed gerold :D

14. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Met alles wat ik weer bijgelezen heb zeker een
    Grouphugggg

Hier een hoopje ellende van onzekerheid of alles wel goed blijft gaan...
    Dat vroege testen heeft echt zijn nadelen! Bah..
    Sinds vandaag opeens veel minder krampen en dat maakt ongerust, meer dan afwachten kan ik toch niet maar ik zou nu graag even in mijn glazen bolletje willen kijken!
    Morgen maar weer een testje doen *zucht*

15. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Film was wel spannend, schrikmomenten zijn wel redelijk voorspelbaar (of ik kijk te vaak dit soort films) en het einde was een domper.
    Ik zeg een zesje..

Vl heeft ook liever live maar we waren niet thuis whoehoe.
    Ik vind voetbal wel leuk hoor maar echt niet te vaak.

16. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hey dames!

Voor mij een erg drukke week/weekend geweest, dus vandaar van mij geen berichtjes. Ik heb geprobeerd terug te lezen maar het was zo veel haha (+/- 20 blz.) :p

Hoe gaat het met iedereen?

Ikzelf heb een erg rare week gehad... Vorige week vrijdag te horen gekregen dat mijn opa overleden was. Afgelopen vrijdag begrafenis gehad :( verder ook nog de hele week niet lekker geweest, maar toch druk aan het werk. Dus bij deze doe ik ook met aan de digitale grouphug *hug*

Een pluspuntje van deze week is dat de 11e mijn NOD was en ik nog steeds niet ongi ben. Dus ik heb een klein beetje hoop, maar durf niet te veel te hebben. Zou wel een leuk kerstpresentje zijn! :) Morgen even een test kopen, want daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

17. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Probeer je niet te druk te maken floor!
    (Ja ik praat poep, je niet druk maken is haast onmogelijk 😋)

18. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey sateenkari, nog gecondoleerd :(

19. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat geldt voor mij ook een beetje zo.

Jammer van de film! Horror is niet zo mijn ding, maar we zien wel bijna alle films en series, dus we zijn niet meer zo snel onder de indruk helaas....

20. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Dankjewel. Het ging zo snel allemaal... erg raar dat hij er opeens niet meer is. Nu nog 1 oma... hopelijk laat die nog even op zich wachten :(

Deel Deze Pagina