Sateenkaari gecondoleerd! Ik hoop dat je morgen positief test! Sabo het maakt niet uit hoe je eruit ziet als je maar gezond en gelukkig bent! Vl wilde gister zonder, maar had het idee dat mijn ei in aantocht was, dus nog ff veilig. Over films. Heb vorige week gooise vrouwen twee jaar gezien. Echt een aanrader!!!
Hoop het ook voor je Ik ben opa en oma loos Moeder van moeder is jong overleden, borstkanker Vader van vader ook jong overleden. Toen was ik nog niet geboren Mn andere opa is overleden toen hij 88 was, van verdriet. We hadden twee weken eerder mijn tante begraven en dat kon hij niet aan, logisch. Mn oma is eind 2012 overleden. Toen was ze 99. Ik ben een nakomertje, en mijn opa en oma zijn door de oorlog later begonnen met hun toekomst opbouw. Dus ik heb helaas niet heel lang van ze kunnen genieten. Ze waren al oud toen ik kwam
Dankjewel. En ik hoop het ook Jeetje Ik heb gelukkig nog wel van de ouders van mijn moeder kunnen genieten. En nog steeds van haar moeder, mijn oma. Ze is op het moment 75, en zoals het er nu uit ziet gaat ze nog wel wat jaren mee. Zou super zijn als ze nog haar eerste achterkleinkind mee kan maken. Mijn opa is 76 geworden. De ouders van mijn vader zijn al aardig wat jaren niet meer onder ons. Mijn oma heb ik nooit gekend, die was al overleden op 56 jarige leeftijd voordat mijn ouders elkaar leerden kennen. Mijn opa, de vader van mijn vader, is 16 jaargeleden overleden. In hetzelfde jaar als mijn broertje. Ik heb nog weinig herinneringen van hem, ik was toen nog erg jong. Dit zijn echt de minder leuke dingen van het leven... hopelijk kunnen ik en mijn vriend snel een nieuw persoontje op de wereld zetten. Een nieuwe aanwinst binnen de familie <3
Je broertje is overleden? Ook al zo vreselijk Nou dames wat een verhalen hebben we allemaal. Mijn vriend is apostolisch, ik raad google aan als je meer wilt weten. Maar hun "motto" is 'in liefde werken aan een menswaardige wereld'. Mooi geloof is het, al zeg ik het zelf. Vandaag ging ik mee naar de dienst en ik vind het best een realitycheck. Als iemand je dan verteld dat je ook om je heen moet kijken, verder moet kijken dan jezelf. Dat er meer is dan je eigen doelen behalen, dat het ook belangrijk is om er gewoon eens te zijn voor een ander. En dat vind ik mooi. Het laat je weer even denken. Ze hadden ook een mooie tekst: Lichtjes: Soms zijn ze groot Soms zijn ze klein Je hoeft ze niet te zoeken Je kunt er ook 1 zijn Zit best wat in En als ik dan jullie verhalen allemaal hoor dan denk ik, ja dit forum is goed. We kunnen ons verhaal kwijt en ook al kennen we elkaar niet toch vinden we elkaar belangrijk. En dat is toch super! Het klinkt misschien wat soft, maar we staan er te weinig bij stil dat we allemaal mensen zijn. Zo dat was mijn diepe momentje voor vanavond haha
Klinkt heel erg mooi! Diepe momenten zijn altijd goed. Kan ik persoonlijk zeer waarderen Mijn broertje is tijdens de bevalling overleden. Door een fout van de dokter. Rechtzaken en alles aan te pas gekomen... Heb er niet veel van meegekregen, was nog erg jong. Wel kleine dingen als in het ziekenhuis zijn, broertje in mijn armen en de begrafenis. Maar verder niet heel veel. Over de jaren heen wel alles te horen gekregen van mijn ouders.
Bah wat vreselijk.. Mijn collega heeft dat meegemaakt met haar dochtertje.. Verloskundige had fouten gemaakt
Wat erg dames!! Vraag me af hoe zo een dokter of verloskundige zich zou voelen. Net zo als de familie of met idee: iedereen maakt fouten.
geniet een beetje meid. en laat het op je af komen. het is nog erg vroeg maar ga er vanuit dat alles goed blijft gaan. knuffel !
sterkte ! voor mij is het morgen 2 weken geleden dat mijn oma overleed dus weet wat je mee maakt. hopelijk heb je een positieve test in handen deze week knuffel
Lieve dames! Wat een verhalen weer.. Ga het morgenochtend allemaal rustig lezen en reageren ik ben nog steeds erg ziek, ik heb nog nooit zoveel met mijn toiletpot geknuffeld als vandaag.. Niks aan! Ben echt een hoopje ellende vandaag, hoop dat ik beetje kan slapen want weer zon beroerde nacht lijkt me niks.. Dus morgen reacties op jullie mooie en ook verdrietige verhalen, wou alleen nog even meedoen met de GROUPHUGGGG!! Slaap lekker!
wat een verhalen weer meiden ! even wat luchtigs/grappigs : stel je zou vandaag bevallen welke naam zou je je zoon of dochter geven. Dus zonder rekening te houden met wensen van ml of vl hahah Ml en ik hebben nog geen naam vast staan en zitten ook niet altijd op 1 lijn maar als ik nu alleen zou mogen kiezen kies ik voor mees jule
Het is inderdaad echt verschrikkelijk... Hoop het zelf echt nooit mee te maken. Mijn ouders zijn er gelukkig wel goed mee overweg gegaan, hebben elkaar altijd gesteund en zijn gelukkig ook nog steeds gelukkig getrouwd. Ben nu zelf enigst kind, maar heb er door mijn jeugd heen gelukkig niet echt problemen mee gehad. Dankjewel. Jij ook nog gecondoleerd. En ik hoop het ook! Hopelijk ook voor jou
Tim En voor een meisje vond ik anna altijd super. VL vond dat niet leuk dus ik ben verder gaan denken en vind Lieke ook erg leuk
Als het ene jongen zou worden hebben ik en mijn vriend nog geen naam bedacht. Beide het gevoel dat de eerste een meisje zal gaan worden (volgens de pendel van Mama van Daan zal dat ook zo zijn, dus wie weet hihi) Voor haar waren wij al heel snel over de naam eens: Luna. Dit heeft voor ons beide een speciale betekenis.
Gecondoleerd sateenkari, heftig. Hoop dat je morgen met fijn nieuws komt! Sabo, klinkt mooi. Nooit eerder van gehoord! Jillster, jeetje het houdt niet over zo... gets. Ik hoop echt dat je gauw weer opknapt anders misschien een bezoekje aan de dokter? Ehm.. namen. Ik hou op de een of andere manier erg van namen met de J. Blijven maar terug komen altijd. Voor een jongen vind ik Jace erg leuk. Levi is lang favoriet geweest bij mij maar daar heb ik er een van op t werk nu. Voor een meisje, Jade (en dan uitgesproken als Djeed), Joy, Saar Leuke vraag!
Ook mooi! Ik ben zelf gek op simpele nederlandse namen, wel wat moderner dan kees en jan. Saar, hoe spreek je Jule uit? Als sjuul?