2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Vervelend en leuk loes haha, goeie combi.
    Verzacht de pijn nog iets misschien

2. loesnoord

loesnoord Lid

14 aug 2014
    21
    0
    1
    schoonmaakwerk en huishouden
    Hellevoetsluis
    ja als ik wat onderuit gezakt zit is het wel vol te houden.
    En per dag een paar uur wel misselijk maar verder kan ik gelukkig wel alles doen dus toch genieten :).

Maar namen bedenken is wel moeilijk hoor ,, kom maar niet verder dan 1 naam voor een jongen en 1 voor een meisje...

3. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Spannend lieve meiden !
    Wij hebben het gister heel gezellig gemaakt ik zou nu ongeveer rond mijn ei moeten zitten dus maken we het extra leuk komende dagen haha

4. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@Jillster: ALLES! Op het moment Homeland, Downton Abby, Revenge en Suits. Jij?

@Lala2: Van wat ik heb gelezen is dat de symptomen per vrouw en per zwangerschap heel erg kunnen verschillen. Helaas... hihi. Maar wie weet gebeurt er nu dus niks met je borsten zo vroeg :)

@Loesnoord: Spannend joh! Al een beetje aan het idee gewend?

@Sabo: Ik moest vanochtend ook behoorlijk graven en heb het toen ook gelijk gegoogled hahaha! Ik heb verder nog helemaal geen symptomen, maar het kan natuurlijk ook zijn dat het nog niet is ingenesteld.... tik tak tik tak... grrrrrrrrr

@ namen: Jullie zullen me wel raar vinden, maar daar heb ik nog geen seconde over nagedacht en dat wil ik ook eigenlijk zo houden. Ik denk dat dat wel komt als we eenmaal zwanger zijn. Voelt zo raar om het al te doen zonder dat de energie van het kindje er is.

@Sateenkaari: Nog gecondoleerd en veel sterkte met je verlies. Ik heb nu ook geen opa 's en oma's meer en vind dat erg jammer. Mijn laatste oma van mijn moeders kant is 3 jaar geleden overleden en ik mis haar nog dagelijks. Opa van die kant 2 jaar ervoor en die mis ik ook, maar daar had ik iets meer vrede mee ivm beginnende alzheimer. Vader van vader is overleden voor ik werd geboren en moeder van vader toen ik 2 jaar oud was, dus die heb ik niet bewust meegemaakt. Maar ik heb gelukkig mijn beide ouders nog!!!

Heb ik nu iedereen gehad hihi??

Ik heb bij mezelf het gevoel dat er helemaal niks gaande is helaas. vandaag 8 dpo. Ik weet wel dat alles nog kan veranderen, maar gevoel is gevoel....
    Ik ga vandaag beginnen met de opdracht van week 1 van het boek! Wat vinden de andere meiden ervan die het ook hebben aangeschaft? Was het niet Jillster en Sabo? (vergeef me als ik het mis heb)

5. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik wil het ook weer gezellig maken :(
    Gek genoeg ben ik bang dat ik dan mijn menstruatie opwek :eek:
    Dus ik durf niet :eek:

6. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Waarom ben je daar bang voor? Ergens gelezen?

7. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb dat wel vaker gehad. Dat door orgasmes de boel zo trekt dat het gelijk op gang komt. Wel wanneer ik dus ook echt ongesteld moet worden hoor, niet zomaar tussendoor. We hebben het woensdag gezellig gemaakt en gelijk had ik daarna buikkrampen. :$

8. loesnoord

loesnoord Lid

14 aug 2014
    21
    0
    1
    Hellevoetsluis

Nou ja echt gewend niet ,, het is dat ik iedere dag wel iets voel dat ik het weet.
    Ik had 3 dagen voor ik ongesteld had moeten worden al het idee dat ik niet ongesteld zou worden maar zoals je zelf zegt alles kan niet veranderen ;) ik ga duimen!

9. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook groot fan van Homeland en Suits (love me some Harvey Specter:p), Revenge ooit aan begonnen maar toen opgeslokt door andere series.. The Wire, House of cards, Luther en Sons of Anarchy zijn,naast bovengenoemde, favoriet!:)

Jaa heb het boek ook en aangezien ik toch nog languit op de bank lig met een laf bakje thee, ga ik er vanmiddag ook mee bezig! Moet eigenlijk een hele stapel nakijkwerk wegwerken, maar hee, ik ben ziek hoor:p

10. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Oh en ik wil het ook weer gezellig maken!! Zo frustrerend dit.. Hoop dat ik me vanavond weer fit genoeg voel, al zal ml me wel voor gek verklaren hihi

11. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik moet nog beginnen aan het boek.
    Heb een megadrukke week, wel allemaal leuke dingen!
    Maar daardoor moet ik deze twee dagen wel gericht bezig met mn werk en tot nu toe lukt het nog niet :p

12. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Hmm misschien gewoon een reactie op het orgasme? Ik heb niet per se elke keer een orgasme, omdat daar nogal veel werk aan moet worden verricht en daar heb ik ook niet altijd behoefte aan. Ik vind het ook al heel erg lekker zonder die climax voor mezelf ;)
    Maar ik kan me haast niet voorstellen dat een ingenesteld vruchtje daar vatbaar voor is. Maar neem vooral het zekere voor het onzekere!

13. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja the Wire willen we ook gaan kijken, en Luther sprak me niet zo aan, ml wel dus die heeft wel wat afleveringen gekeken. Ja Harvey Spector..... Val meer op donkere mannen, maar hij is zeker niet slecht voor het oog.

Ziek is ziek hoor gheghe! Maar wel leuk en duidelijk geschreven toch? En zoveel herkenning!! Het enige dat me een beetje angstig maakt is dat het een Jaarplanning is en ik meestal na een maand de aandacht wel verlies... Maar goed, stap voor stap.

Ik ga NU aan de slag, dus tot later!!!!

14. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik sluit mij aan bij je orgasme verhaal. Maar ik weet wel dat als de zin bij mij oploopt dat die climax meestal wel komt haha.
    maar jaaa we doen gewoon niks. Knuffelen is ook leuk.
    En er komen nog genoeg momenten toch

15. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker! Al hopen we natuurlijk van niet ;) Of in ieder geval niet voor de productieve kant van het verhaal.....

16. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha:D snap je hoor Sabo, lekker knuffelen dan maar!

17. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    gelukkig werkt vl deze dagen veel en houdt hij erg van slapen haha
    Mensen ik heb gewoon geen zin in activiteit vandaag, ben weer misselijk..
    Ik heb een schop onder mn hol nodig haha

18. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    * geeft virtuele schop onder hol * en kruipt daarna weer lui op de bank:D

19. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Oke oke, nu moet ik wel.
    Eerst maar boodschappen halen dan, en dan in mn joggingbroek

20. loesnoord

loesnoord Lid

14 aug 2014
    21
    0
    1
    Hellevoetsluis

Haha dat ga ik ook maar eens doen en op zoek naar een kerstboom.
    Alleen niet in me joggingsbroek :p.

Deel Deze Pagina