2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Als je dan mijn temp curve ziet denk je ook: Uhm, tja, wat moet ik hier van maken??? Maar de afgelopen paar dagen lijkt hij redelijk stabiel tot dan vanmorgen want toen was hij met 0,2 gestegen.

idd wel apart dat je lichaam zo druk bezig is zonder dat we het zelf doorhebben....

We gaan het zien... hou mn temp braaf in de gaten en doe er alleen in de ochtend voor de zekerheid nog een ovu testje bij (maar ja, echt duidelijk zijn die deze maand niet bij mij).

2. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik word even gek van mijn banner:p.. Wat nou vandaag eisprong?! Wordt weer langere cyclus dit gok ik.. Gatver wat kun je je daarmee bezighouden! En oh wat voel ik me sneu dat dit zo'n invloed op mijn dagen heeft haha.. Maar het is gewoon niet los te laten..

Straks heb ik NOD met oud en nieuw, wat ik met familie ga vieren. Hoe doen jullie dat met alcohol btw? Helemaal gestopt sinds stoppen pil, alleen vanaf ovu niet of 'pas' met positieve zw test in handen? Ben wel benieuwd!

3. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben gestopt met alcohol toen we besloten om hieraan te beginnen.
    Als ik nu ongesteld ga worden, neem ik komend weekend wel een wijntje. We gaan een weekendje weg met mijn familie

4. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Ik drink tot ik positief test . Ik drink niet heel vaak en ook niet veel en vind dat misschien wel lang duurd dat ik zwanger ben en dat ik Daar nu dan nog niet allee voor hoef te laten die ene keer dat ene wijntje .

5. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Daar heb je ook gelijk in.
    Bij mij hielp het ook mee dat ik het ook de laatste tijd niet lekker vond
    En dan maak je elke keer een fles open en dan gooi je hem weer weg
    Zonde

6. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stop ook zodra ik een positieve test in handen heb. Er komen nu vest wat feestjes aan en als ik niet zou drinken zou dat echt ontzettend opvallen. Het is overigens niet zo dat ik veel drink maar idd wie weet duurt het nog heel lang....

7. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Ik drink eigenlijk helemaal niet meer sinds we besloten hebben om voor gezinsuitbreiding te gaan...

Enige waar ik nu mee zit is het afkicken van het roken...
    Lukt aardig maar soms heb ik het daar nog best moeilijk mee... (Hoopt nu niet wat dames op dr nek te krijgen...)

Hier ligt onze wifi er weer uit dus bellen, bellen en afwachten tot ze de storing verholpen hebben *zucht!*

8. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ja Mimy zo denk ik er ook over.. Anders valt het ook enorm op zo met de feestdagen. Drink ook niet veel, maar hou wel van wijntje bij het eten! Hoop dat ik voor oud en nieuw nog NOD heb en kan testen en anders kan 1 glaasje champagne vast ook nog geen kwaad.

9. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ohnee hoor Dazzje, rook zelf niet maar kan me best voorstellen dat dat erg lastig is! Vervelend zeg, hoop dat ie het snel weer doet!

10. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Ben al wat langer van plan om te stoppen en gaat echt goed (van n pakje per dag naar 3 sigaretten per dag en momenteel geen of max 1) maar soms is het best moeilijk....

Drinken heb ik eigenlijk nooit veel gedaan en tja, we wonen in de VS waar de mensen me niet goed kennen dus opvallen doet t hier niet (drink heel af en toe n wijntje of zoals afgelopen zomer bij n bbq n biertje maar that's it).

Hoop ook dat onze wifi het snel weer doet!!!

En over je Banner Jill: heb je de mijne al eens goed bekeken :p

11. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey meiden!

Ik vertrouw die banner ook niet hoor! Gaat toch uit van gemiddelde. Ik drink eigenlijk al paar maanden niet meer! Ik kan het niet meer hebben, ga na 2 wijntjes smorgens al over mn nek! Bizar gewoon!

Ik dacht zet hier ff mijn temperatuur curve bij. Duidelijk een eisprong gehad! Dacht dat dit al na de 1e dip had maar overduidelijk afgelopen maandag geweest :)
    De lege bolletjes geven aan dat het misschien niet betrouwbaar is door verschil in tijd.

Ps: de schoonheidsbehandeling was weer heeeeerlijk!

Bijgevoegde bestanden:

12. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Nee joh ! Komt misschien als je zwanger bent dat je dan makkelijker stopt omdat je weet waarvoor je het doet !

13. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Haha joh zodra je zwanger bent stop je vanzelf met roken. Ik denk dat er gewoon een knopje omgaat. Alles voor je baby toch? Ikzelf haat roken echt. Vind het stinken en gor haha komt denk ik omdat mijn ouders en zus altijd hebben gerookt. Was echt hel met hun in de auto op vakantie gaan! :D

14. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja joh komt goed dazzje, het goeie begin is er toch?
    Hier ligt wifi er ook uit 😑
    Gelukkig nog internet op mn foon want ahh stel je voor haha
    Ik heb trouwens net appeltaart gemaakt, staat nu in de oven 😁

15. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Wifi er nog steeds uit hier.... Gelukkig hier ook mobiel internet.

Ik heb nooit binnen gerookt of in de auto want moet bekennen dat ik zelf dat zo vies vind!
    Dat ik rook wil niet zeggen dat andere mensen er last van hoeven te hebben....

Dus als ik echt zin in n sigaret heb ga ik gewoon lekker de kou in (ow, zo makkelijk dat t steeds kouder word en ik echt geen zin heb om in de kou te staan).

Appeltaart... Niet voor mij weggelegd, nooit lekker gevonden.

Pfft, wil mn huiskamer omgooien maar weet nog niet hoe...

16. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Nodig een olifantje uit 😁 of een groep hyperactieve kleuters
    Dan gaat het vanzelf

Ik vind appeltaart heerlijk maar het is de eerste keer dat ik hem helemaal zelf maak

17. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Zoo, weer even teruggelezen.

Ikzelf rook ook. Sinds wij voor een kindje willen gaan ben ik wel onwijs geminderd, maar helemaal stoppen zit er nog niet in. Rook er nu gemiddeld 5 per dag ipv 15 en heb ook een elekt. sigaret. Gebruik hem ook soms als ik geen zin heb in een hele sigaret. Ik heb altijd gezegd dat ik stop als ik zwanger raak.

Drinken doe ik nog heel sporadisch. Ga wel eens naar de kroeg, maar wordt niet meer kacheltje lam zoals ik dat voorheen wel eens was (a) Denk nu vooral aan het gezond houden van mijn lichaam. Met de kerst en oud & nieuw neem ik ook gewoon een borrel :)

Ik heb trouwens zojuist een test gedaan, omdat ik nog steeds niet ongi was geworden. Gaf negatief aan. Dus het wordt wachten tot wanneer ik ongi ga worden en weer verder gaan met klussen :)

18. Lala2

Lala2 Niet meer actief

wauw! Jij bent dan wel een heel bijzondere roker! Mijn vader vind dat het zijn voorrecht is om te roken. En als ik dat vervelend vind jammer dan! Hij hield er geen rekening mee toen ik zwanger was en daarom kom ik ook niet bij mijn ouders met mijn dochter. De kinderarts heeft ons verboden in de rook te zitten met onze dochter. Toen wij een keer langs gingen en in de tuin zaten ging mijn vader pal naast mijn dochter zitten paffen! Ik begrijp die man echt niet!

De meeste meiden die ik ken zijn allemaal gestopt tijdens hun zwangerschap en dat vonden ze toen het eenmaal zo ver was geen enkel probleem! 2 ervan zijn na de zwangerschap weer begonnen, eigenlijk best sonde denk ik dan maar moeten ze natuurlijk helemaal zelf beslissen, ja toch?

19. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Yeah! Wifi is back up again!!! Hehe :D

SERIEUS???? Hoe lomp kan je zijn (sorry maar tegen zulk soort mensen kan ik dus echt niet!).

Dat ik rook wil niet zeggen dat andere mensen daar last van moeten hebben en kinderen al helemaal niet!!!
    Ben enkele jaren geleden ruim 2 weken volledig gestopt geweest en we moesten toen door het rokersgedeelte om bij het buffet aan te komen.... Nou, kan je zeggen dat ik toen bijna letterlijk over mn nek ging! Helaas de fout gemaakt om n hijs van n vriendin te nemen en toen dus weer gaan roken....

Moet wel zeggen dat t sinds ik in de VS ben echt veel minder geworden is dan dat het was toen we nog in NL woonde... Mss scheelt t dat de echte stress er bij mij uit is ofzo.

Zag nog een mooie temp curve voorbijkomen.... dan is de mijne pas echt bagger ;)

20. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Ik hoop er straks na de zwangerschap helemaal vanaf te zijn en te blijven! Maar we gaan het zien.... Nu gaat t al de goede kant op dus heb goede hoop :)

Deel Deze Pagina