2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala2

Lala2 Niet meer actief

oh ik geloof echt wel in energie enzo maar jongen/meisje voorspellen geloof ik niet. Die chinese jongen/meisje kalender zei bij mij ook dat ik een jongen kreeg maar heb toch echt een dochter :)

Mijn vriendin wou niet alleen naar die paranormale beurs. Ik heb me echt verbaast daar! 20,- betalen om een droom te laten interpreteren. En een vrouw die kon laten weten dat je overleden huisdier het goed maakt en een heel groepje wat over hun ervaringen in een eerder leven zaten te wauwelen. .. nouuuuuu nee hahaha

2. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Hahaha lala, leuke ervaring
    Ik vraag mij ook wel af hoe het met mn huisdieren is
    Ik geloof niet alles, maar geloof wel dat er iets is.
    Een vriendin van mij kan contact leggen met overleden personen. Dat wist ik niet van haar totdat zij mij ineens iets vertelde wat ze echt niet kon weten.
    Ze zei ook: ik moest het je gewoon vertellen al was ik eerst wel bang voor je reactie

Maar ik vond het wel mooi eigenlijk

3. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Over overleden huisdieren gesproken: ik heb mijn levende huisdier laten lezen door een dierentolk.. Of je het gelooftvof niet, het was heel bijzonder wat zij allemaal wist te vertellen, vooral mijn paard heb ik echt een traantje om gelaten.
    Mijn moeder heeft toen haar honden ook laten doen en 1 is overleden en toch wist ze dingen te vertellen die niemand kon weten dus ik geloof wel in bepaalde energieën!

Ik ben even heel blij!!! Zojuist te horen gekregen dat mijn contract wordt verlengd met een jaar dus met zicht op de zwangerschap is dat een zeer rustgevend idee:)

4. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Gefeli floor, dat is idd fijn nieuws :)

Dat van huisdieren heb ik ook eens gehoord. Collega had een kat die erg overstuur was elke keer en heel bang.
    Door middel van dat lezen kwamen ze achter het probleem en daarna werd het een rustige kat. Heel apart

5. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Hier ook 2x een dierentolk met m'n paarden laten praten, ze wist dingen te vertellen die niemand kon weten behalve ik! Dus ja, ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde maar mss komt dat ook omdat ikzelf o.a. edelsteentherapeut ben en dus met energieën werk....

Hier vanmorgen geen ovu test meer gedaan, ML was gisteren heel erg laat thuis en dus denk ik dat we op het wachtbankje aan gaan schuiven. Temp was vandaag net als gisteren 36.7 en aangezien het vandaag cyclusdag 22 is denk ik dat we gewoon moeten afwachten of het raak is of niet.....

Zit dus nu wakker te worden met een kopje koffie.... Straks naar stal om paard te vervelen (paard dat ik aan het omscholen ben).

6. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal! Wij hebben een zoontje die wordt zondag 1 jaar. :D Ik ben weer gestopt met de pil.. maar willen nog heel even wachten ervoor te gaan maar even de hormonen uit mijn lichaam.. Weten nog niet precies wanneer maar binnenkort graag aan een 2e beginnen. Vind het erg spannend en heb er weer erg zin in eraan te gaan beginnen binnenkort! Ik zou graag mee willen kletsen hier!

7. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Floraaa, gefeliciteerd!! Niet schuldig voelen, geniet ervan!:)

Ah floor dat is fijn nieuws zeg!

Ik heb mn ei nog steeds niet gevonden, frustrerend! Ben sinds we begonnen zijn al als de dood dat ik geen eisprong heb, stom he.. We testen deze week nog even 'rustig' door.. Vanochtend twee keer cb foutmelding, moest even denken aan de andere cb die bijna door t raam ging:p wel weet beter en eerste dagje werken weer overleefd, damn wat zitten die kids al in de vakantiemodus haha.

Wij vieren kerst op andere dagen al bij onze ouders dus gisteravond lekker paar dagen Brussel voor de kerstdagen geboekt, heerlijk even samen!(hopelijk laatste kerst;) )

Spanned ladies, ik wil meer positieve testen zien!:)

8. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Welkom!

9. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Hihihihi.....

10. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Welkom!

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    ROTdingen zijn het ;)

12. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Idd!!

13. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Rampendingen ja!

Oke ik heb het huishoudboekje weer bijgewerkt
    Wat een kleretaak is dat toch

14. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    En al helemaal als ze positief blijven aangeven zoals bij mij het geval is deze cyclus.....

15. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik denk dat ik het de volgende keer (wanneer nodig) ga controleren met temperatuur en die dipsticks.

Was zit in de machine, nu de schone was even opvouwen en ik heb mn klerenkast weer even opgeruimd.
    Mn onderrug/buik komt in opstand dus ik ga ff zitten
    Vooralsnog geen teken van bloed

16. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    ik hou mn temp al bij en gebruik dipsticks omdat de CB ook al vaag deed deze ronde....

zelfs de dipsticks blijven hier positief aangeven (vanmorgen ook weer, kon het toch niet laten om te testen).....

Ach, ik ga mezelf op het wachtbankje gooien want hier word ik niet zekerder van!

17. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Nee idd, wel genoeg geklust? Meer kan je dan ook niet doen toch

18. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    denk het wel.... iig tot afgelopen vrijdag.
    Zondag stond nog op de planning maar ML was te moe en gisteren was hij zo gruwelijk laat thuis dat het er ook niet meer van gekomen is.

Dus het is goed voor deze ronde en gezien het feit dat mn NOD in principe de 23e zou zijn denk ik dat we maar af gaan wachten....

19. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier exact hetzelfde verhaal, ook zondag dat VL te moe was na een ochtend dienst en al na het eten in slaap viel. Mijn NOD is volgens de app ook de 23e met een cyclus van 30 dagen (zoals hij vorige maand was, al weet ik niet of dit hem echt is aangezien dag de eerste maand was)

Lekker loslaten en we zien het wel!

20. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Gezellig samen op het wachtbankje :D

We gaan het zien en idd voor nu ga ik het ook maar loslaten...

Deel Deze Pagina