Ohh, getver. Dat is altijd vervelend. Dat ze dat soort dingen zo vroeg moeten doen. Kon je aders uitslapen? Ik begin een beetje vervelend te worden... Sorry vl haha.
Ja helaas wel... Maar goed nu kan ik m'n huisje even op orde maken! Leuk he zo een vervelende bui, ik kan daar echt van genieten als een sadist hahaha😈
Hahaha, ja. Mijn vriend vind het alleen iets minder leuk. Hij zei al dat hij blij is dat hij zo weg moet hahaha.
Ik zit op 10 dpo vandaag en eerlijk gezegd voel ik niks. Gister wel misselijk in de middag, maar denk dat dat van het maagzuur was. Ik ga ook niet testen, wacht het maar "rustig" af.
Ik heb trouwens erg genoten van al jullie gekletst gister. Kon helaas niet reageren, maar heb wel lekker mee gelezen.
Dames, ik verplaats dit topic naar het onderdeel 'clubs'. Jullie zijn inmiddels een clubje geworden en passen dan maar bij de 'zwanger worden clubs'.
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een zwanger gezicht! Goeiemorgen allen, heb toch nog kunnen slapen. En nu blijkt dat vl niet aanwezig was toen ik hem wakker maakte want hij weet van niks 😂 zucht Ik ga de vogelkooi maar eens schoonmaken Succes lala!! En gefeliciteerd! Supergaaf
Haha leuk! Ik vraag me af of mn schoonouders al gek van me worden... Ze wonen namelijk naast ons en ik ben al de hele ochtend vrolijk aan het zingen. Mijn vriend is in ieder geval blij dat hij e niet bij is
lala Gefeliciteerd!! succes dalijk! Hier een heel oversteek mannetje gehad vannacht! vannacht van half 3 Tot 6u alleen maar schreeuwen huilen. Heeft hij nog nooit gehad... Ik werk fulltime bij mijn moeder op kinderdagverblijf die zei dat ik C maar moest laten liggen en als hij wakker werd moest komen. vergeet ik helemaal de auto om 8u naar de garage te brengen. die belde om 10u op waar ik bleef. pfff bijna vakantie!!
Ik was al licht in paniek omdat ik het topic niet terug kon vinden haha. 7 januari heb ik mijn eerste termijn echo!!! Woehoeee zo spannend!! Vanaf nu heb ik met mezelf afgesproken alleen nog maar te genieten
Haha ik was ook in paniek! Was jullie kwijt! Maaruh net terug van het ziekenhuis. . Ze waren niet onder de indruk van mijn testje. Deden stug.. heul stug en gingen gewoon hun protocol afgaan. Echo gedaan daar was nog niks op te zien. Dat hoeft ook nog niet zeiden ze. Bloed geprikt en hcg vonden ze nog niet nodig!!! Als ik zwanger zou zijn zouden ze het ook uit de andere waardes zien.. dus! Ik moest maandag maar weer testje doen. Als die positief is moest ik maar weer bellen... gezellige lui weer!!! Maargoed nu voel ik me gewoon echt wel zwanger, de hele afgelopen week eigenlijk al!! Heb nu wel buikpijn na die echo.. naar vind ik dat altijd!
Jeejtje lala dat is klote zeg . Heb je al een cb test gedaan waar precies op komt ge staan zwanger of niet zwanger en eventueel het termijn . Dan weet je het iig helemaal zeker. Komt goed meid !! Knuffel
jeetje wat flauw zeg.. snap dat ze je geen valse hoop willen hebben maar zo stug is ook niet leuk.. maandag mat weet feestje voor de zekerheid.. goed dat je wel het gevoel hebt dat je zwanger bent.
Hey meiden, ja ziet ik daar met een big smile tegenover zn uitdrukkingsloos gezicht.. buzzzzz killlll!! maargoed ik voel heel sterk vertrouwen. Maandag doe ik gewoon weer een test en zal ik het ze maar bevestigen. De test die ik had gedaan was cb vroeg en heb nog zn kruidvat pipet test en zn digitale met indicator dus gaat goed komen @ Sabo ik snap er niks van! Zou je niet gewoon laat je ei hebben gehad? Op welke cyclus dag zit je nu??
Jeetje wat een afknapper zeg! Dat ze zich niet een beetje meer in kunnen leven....:x Natuulijk zien ze dag in dag uit dit soort dingen, maar ze kunnen zich toch ook een beetje in jou verplaatsten?? Na ja, je gevoel heeft het waarschijnlijk goed hoor!! Gewoon nog wat testjes er tegenaan gooien!