2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Dag 32..
    Ben altijd zo stipt 😑 ik denk dat het gewoon door de aandacht komt.
    Soms heb ik van die ongesteldheidspijn en dan denk ik: ja daar istie
    Maar toch niet.. Ik begin altijd met het gevoel alsof ik word neergestoken en dat houdt dan een dag aan.
    Krijg de rambam 😂

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend zeg! Gaat het al wat beter met hem?

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Vervelend die onzekerheid zeg!! Je weet niet of/wanneer je een eisprong hebt gehad toch? Misschien morgen ochtend beginnen met temperatuur meten? Je kan er dan nog niet echt een touw aanvast knopen maar als het vrij hoog is weet je in ieder geval of je een eisprong hebt gehad..? Maar een ideetje hoor.... Misschien schept het alleen maar verwarring.

4. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ik zit ook al heel druk bij te lezen...:)

5. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten ook homeland te kijken, zooooo spannend! Wat een goede serie he!!

6. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb trouwens ook paardgereden van 8 - 16 jaar. Mijn ouders hadden helaas geen geld voor een eigenpaard of een verzorg paard, maar heb wel op de manege gewerkt ook in de stallen en later ook op een fokkerij. We gingen elke zomer naar Terschelling op vakantie en daar werkte ik dan ook bij een manege een ging ook als begeleiding mee op de ritten door de duinen en het strand. Wat was dat fantastisch, echt een droom die uitkwam elke keer.
    Toen ik 16 werd was de liefde van de ene op de andere dag over. Sindsdien nooit meer gereden, maar ik moet zeggen dat ik het best wel weer zou willen.

7. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het doorzet! Ik had ook eerste een dag met rekbaar ondoorzichtig slijm voordat het doorzichtig werd.

8. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    En? Vandaag een betere dag? Wat was er aan de hand dat je je zo voelde gister? Heb geprobeerd het terug te vinden, maar niet geslaagd ;) Of had het met je zoektocht naar het gouden ei te maken?

9. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje laat maar niet minder gemeend: Welkom!

Hier ook voor ons 1e kindje!!

10. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi! Ben de hele cyclys al bezig net temperaturen en ovulatie trsten. 8 dgn geleden een eisprong gehad! Mijn temp is nog steeds hoog dus gaat de goede kant op he :)

11. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahha ik heb de dingen een beetje door elkaar gegooid zie ik. Excuus! Als je een dag moet inhalen zijn het nogal veel berichten ;)

Edit: Ik zie dat het berichtje van mij aan Sabo was gericht!

12. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik dacht al, volgens mij heb je het gewoon goed gedaan haha
    Lala heeft al last van zwangerschapsdementie denk ik 😝
    Bedankt voor de tip!

13. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Hihihi, ik heb nu al een geheugen als een vergiet, dus ik wil niet weten hoe dat bij mijn zou zijn als het zover is :$

Laat het ons weten hoe hoog je temp is mocht je het gaan meten, misschien kunnen we helpen interpreteren :)

14. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hahahaha 2 berichten door elkaar gehaald hahaha sorry! Heb ik wel vaker hoor :D Ik lees alles en dan wil ik reageren en gaat het mis :D Mijn man liet al weten laat thuis te zijn vandaag baaaaaah!

15. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Dat heb ik ook zwangeresje, echt vreselijk haha
    Normaal moet ik altijd alles aan vl vragen wn nu moest ik antwoord geven op zijn vragen.. Dus wie weet 😂

Maar ik zal jullie op de hoogte houden.
    Wij gaan nu naar de borrel van vl zn werk

16. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier!

17. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja geeft niks hoor! Ik heb ook wel eens als ik op mijn telefoon reageer dat de pagina verspringt als ik op"quote" klik en dan reageer op een ander bericht. Super irritant.

Echt niet gezellig!! Dus je was alleen bij de gyn?

18. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Nee hij was mee daarom is hij later druk druk druk op zijn werk. Ik vind gewoon jammer altijd, alleen eten blughhh
    En voel me nog steeds niet helemaal lekker.. ook weer hoofdpijn. Ik reageer altijd op mn telefoon trouwens.. dat verspringen grrrr daar word ik zo chagrijnig van soms haha

19. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig was hij er wel bij! Helemaal als je zo'n zuur gezicht kreeg :(

Ja ik reageer daarom liever op de pc of laptop, word er helemaal kriegel van. Ook het typen en vooral het weghalen gaat zo traag.

Ik vind er ook niks aan hoor, vooral als ik zelf ook al vrij ben geweest, dan zit van 's ochtends vroeg tot ik naar bed ga alleen. Maar ja. Ik ben ook heel vaak weg in de avond en dan moet hij ook alleen eten ed.

Weer die koppijn! Ik ben alleen erg moe. Was ook pas om half 1 thuis.

20. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik reageer gewoon stiekem, vl moet zich toch bezighouden met autorijden. Oeps er staat een auto zonder voorkant in de vangrail.. Zag er verder nog wel goed uit
    Dat verspringen is idd mega irritant 😑

Dat alleen eten hoef ik gelukkig bijna nooit. Vl werkt van 7:00 tot 16:00 of snachts. En vaak veel korter want als het werk klaar is mag hij naar huis. Hij houdt toezicht bij de spoorwerkzaamheden, veiligheidsmannetje.
    Mn zus noemt hem brandweerman sam als hij in zn werkkleren loopt haha

Deel Deze Pagina