2015?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jillster, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    * geeft schop onder kont en zet lekker muziekje op voor Dazzje*

Kan onze club niet terugvinden bij clubs? Toch raar aangezien ik toch beheerder ben? Hoe moet dit? Moet er nu steeds via omweg komen en dat kan natuurlijk niet, want kom hier toch regelmatig :D
    Rotdag gehad op werk, vl ook dus lekker patat besteld..

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik moest ook echt zoeken en het is ook niet echt logisch. Je moet niet bovenin op "clubs" klikken, maar eerst naar forum - dan in "kinderwens" niet "zwanger worden" kiezen maar de 1 na onderste "zwanger worden clubs". Daar staat hij dan tussen.

Wij hebben lekker pizza besteld! Hoezo een rotdag?

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb stiekem een beetje baaldag vandaag. Oké ik ben echt super blij dat ik mijn eerste eisprong heb gehad en ik verwacht niet dat het gelijk de eerste keer raak is, maar ik merk wel dat ik nu toch een beetje teleurgesteld ben dat ik op 10 dpo helemaal geen klachten heb en dus waarschijnlijk gewoon ongesteld ga worden zondag :(

Ik ben ook onzeker of ik volgende maand ook weer een ei krijg of dat ik er weer maanden op moet wachten voor de volgende kans.

Ik weet dat ik geduld moet hebben en waarschijnlijk is mijn volgende cyclus zelfs korter dan 39 dagen, maar vandaag heb ik het er moeilijk mee.

Ben ik een zeurpiet?

4. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Thanks voor de uitleg Zwangeresje!
    Heb 1 rotklas, ben helemaal klaar met ze en dat vreet energie.. Dachr, die zie ik pas in het nieuwe jaar weer, loslaten.. Krijg ik net mail dat ik morgen bij hun moet invallen.. Zo geen zin in, stomme pubers :p

Ooh nee joh, ik voel dat precies zo! Wat wordt je er walgelijk onzeker van hè :( voel me dan ook zon stresskip en zeurpiet ma hoort er helaas allemaal bij meis.. Het is spannend, onzeker en je wilt het zo graag!
    Hug!

5. Lala2

Lala2 Niet meer actief

ja ik kan het ook niet vinden! Wel vreemd dat je het niet kunt vinden als onze "leider" :D
    Ik had geen zin om voor mezelf te koken dus manlief neemt zo mac mee :D

6. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik heb echt zoveel respect voor docenten en helemaal als ze voor pubers moeten staan!!! Ik zou het echt niet kunnen. RESPECT!!

Ja de onzekerheid was even weg toen ik mijn ei had gevonden, maar die is nu in alle glorie weer terug :( Het is echt ZO spannend inderdaad!!! Nooit gedacht dat het zo zou zijn.

7. Lala2

Lala2 Niet meer actief

je hoeft ook geen symptomen te hebben hoor! 2 vriendinnen van me kregen pas symptomen toen ze een positieve test hadden! Zit volgens mij ook beetje tussen je oren en als je eenmaal weet dat je zwanger bent valt van alles op :D

8. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ik zit hier weer met koppijn beetje over vandaag te piekeren. Ik ben blij na mijn test van vanmorgen maar die afspraak bij de gyn was echt anti climax. Ik denk dat ik pas echt blij kan zijn als ik een kloppend hartje zie :D dan kan ik het pas echt geloven denk ik.

9. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook op alles aan het letten natuurlijk.
    Soms als ik hoest dan voel ik zo'n raar stekend gevoel onderin mn buik rondom mn eierstokken. Herkennen jullie hier iets van?

10. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het, maar mijn gevoel zegt ook dat het niet zo is. En ik ben nogal een gevoelig typ (lees: mijn haren gaan rechtop staan als in de himalaya de windrichting met 2 graden draait), dus kan me haast niet voorstellen dat ik helemaal geen symptomen zou hebben. Maar wie weet wordt het tegendeel bewezen. Ik hoop het van harte!

Hihi Als je na je ovulatie zit probeer je elk kwaaltje weg te cijferen en als je zwanger bent is ineens ALLES daardoor :)

11. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep!

12. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik me helemaal iets bij voorstellen.

13. Dazzje

Dazzje Actief lid

Nov 12, 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Even lunch pauze....

Had geen zin om zelf iets te maken of te halen dus wat doe je dan??? Juist, dan bestel je gewoon kip met bacon, kaas en bbq saus en n philli steak sandwich :D

Ik probeer gewoon niet op andere dingen te letten en toch doe je dat stiekem wel.....

Kan me dat wel goed voorstellen Lala....

14. Lala2

Lala2 Niet meer actief

hahaha de himalaya's hihihi jij bent grappig :D

15. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik ging ook stuk hahahah.. Ooh meiden hoe houden we dit ooit vol? Misschien moeten we nog wel maanden wachten.. Naja dan moeten Lala en Fleur ons maar beetje zoethouden met echo's en buikfoto's hihi..
    Thanks, het is een zwaar beroep maar ook zo mooi:)

16. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    De mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest....
    Maandelang wachten, ik lijd echt van die vrees!! Zeker weten worden er foto's verwacht van Lala, Fleur en Floortje!!

Vroeger als ik zwagere vrouwen zag lopen dacht ik er verder niks bij, maar als dat nu het geval is vraag ik me af wat er voor verhaal achter zit, hoe lang ze al bezig zijn en of het allemaal goed zit...

A whole new world!

17. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Sorry sorry vergeet ik zomaar Floraa.. Dus nu hebben we Lala, Floortje en Floraa en helemaal in het begin Marleen.. Vier dus al, vruchtbaar groepje:p

Ja echt wel.. Ook wel weer heel bijzonder:)

18. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

En LoesNoord! Maw straks kunnen we het niet meer bijhouden omdat we allemaal zwanger zijn geworden :)

Ja zeker bijzonder!

19. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

Nov 2, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Even snel een beetje bij proberen te lezen.

Lala, wat onwijs rot hoe ze deden in het ziekenhuis :/ vind niet dat ze zo horen te doen.

Ik vandaag een drukke dag gehad. Gezellig sinds vanmiddag met vl bij mn ouders. Eerst met mn mams Celblok H afleveringen kijken (jup, we zijn een beetje verslaafd met zn tweetjes) en net heerlijk gegourmet. Mn buik voelt of hij gaat ontploffen haha. Straks ook nog gezellig een bordspelletje spelen.

20. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

Nov 2, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Laten we trouwens hopen dat het voor de rest van ons niet vele maanden meer gaat duren!

Share This Page