Hmm zo laat op de avond half warme mac eten was geen goed idee... bah.. en mn hoofdpijn lijkt weer erger te worden dus toch maar 2 paracetamolletjes genomen.. mijn moeder verteld altijd dat ze geen hoofdpijn meer kreeg na moeder te zijn geworden. . Lekker.. bij mij gaat die vlieger niet op! Grrrr Meiden op dit forum leren we zoveel van elkaar ik denk dat daarom het echt niet lang gaat duren voordat ons hele clubje zwanger is! Liefs en fijne avond ik ga mn bed in
En als we allemaal zwanger zijn babbelen we vrolijk verder over de nieuwe onzekerheden Slaap lekker! Ik hoop dat je je morgen beter voelt!
Gezellig sateenkaari, heerlijk zo'n middagje serie kijken! Snel op bed Lala, slaap lekker.. Hopelijk voel je je morgen wat beter.. Jaa zwangeresje, ik ben nog laaang niet uitgebabbeld hoor! Hoop btw dat iedereen m hier kan vinden want heb al paar poosje niet gezien hier(nu hoeft natuurlijk ook niet iedereen zoveeeel op het forum te zitten hihi), ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar catlady haar kitten! Vl:'Schat, moeten we voor of na de voetbal wedstrijd huiswerk maken?' Oh my... Waar is de romantiek gebleven?! Hihi nee hoor, zolang we er nog lol in hebben
Hahahhahahah! En jij zei: is het óf óf dan? Ja ik hoop ook dat ze het zullen vinden, maar is ons ook gelukt toch?? Ja ik vroeg me ook al af hoe het met Catlady ging. Vooral omdat ik bang was haar te hebben gekwetst met mijn stomme opmerking... Maar goed, hoop maar van niet. Wij hebben de hele dag Homeland gekeken en zijn nu helemaal bij. Vl is nu aan het voetballen en ik zit (nog steeds) op de bank. Beetje depri te zijn.
Zal vast wel wat meevallen zwangeresje Fantastische laatste aflevering he, nog eentje en dan is het alweer einde seizoen.. Love it! En jij stopt nu met googlen en gaat iets anders voor jezelf doen! ( en ik kijk je nu met mijn docentenoogjes even heeeeel streng aan)
Ohhh wat erg hè. Ik was net hoesten en eierstokken aan het googelen. Ik kan je dus niet echt stoppen haha. Wat zijn we toch draken.
Ja echt zo spannend! Thanks! Ik stop ermee! (klikt nu alle tabbladen behalve deze weg) Zit een suffe film te kijken, dus heb veel tijd om na te denken Hahahha,2x op een avond, waarom niet? Nee hoor, ik zou zelf dat grapje maken als vl het zo zou vragen.
Hahahahahah je wilt niet weten HOE blij ik ben dat ik niet de enige ben die dit soort neurotisch gedrag vertoont!!!!!!!
Mimy, jij moet ook stoppen! Draken idd! Nou deze draak zat ook alweer aan onze beste vriend (google) te vragen of je ook meer zin in seks kan hebben vlak voor ovulatie hahaha.. Guilty! Die twee keer had wat mij betreft dus prima gekund Schatjes, ik ga slapen! Morgen weer vroeg..
Hahahahahah oke oke oke. Zal het proberen. Jaaaa dat had ik ook hoor!!! Sowieso meer zin na het stoppen met de pil, en rond mijn ovulatie nog een stuk meer, niet vreemd dus haha! Welterusten!!
Ik had ook bijna geen symptomen hoor bij mijn eerste zwangerschap Tot de 6 weken alleen opvallend Veel afscheiding, en klein steekje aan de linker kant van mijn baarmoeder voelde ik vooral als ik op paard zat en begon te draven of met opstaan en eten wat niet goed viel.. was Ik volop aan het koken had ik het voor me staan... bleeh geen zin in. Na 6 weken werd ik misselijk overgeven en dat de rest van mijn zwangerschap.... iedere morgen Tot uur of 1 a 2 smiddags en toen was het over alleen in de auto wel auto ziek. En iedere keer de opmerking van mensen Ja je moet er wat voor over hebben... ja dat klopt inderdaad maar je hele zwangerschap overgeven is NIET leuk! als je kleintje er eenmaal is ben je alles weer vergeten!! Hopelijk mijn 2e zwangerschap niet zo ziek te zijn als mijn eerste.
haha nou ik deed net zo als jou hoor! Veel google en mezelf lekker helemaal gek maken.. en juist de maand dat ik dacht dat wordt niks L ziek klussen ging niet erg makkelijk Veel stress die was raak!