2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me inderdaad erg zwaar als je constant misselijk bent. Mensen kunnen ZO ontactisch zijn....

2. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet niet zo goed wat jullie met dpo en ff enzo bedoelen dpo is je eisprong ofwat? sorry nou lijk ik wel heel stom :$
    Ik testte toen ik 2 dagen over tijd was want ik had een regelmatige cyclus

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niks! Days Past Ovulation. Zondag is mijn NOD (niet ongesteldheidsdag) of wel dus ;)
    Ff is Fertility friend app

4. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nod wist ik haha oke die app kende ik nog niet. zal ik ook eens op kijken.. Ik ga lekker slapen! Hopelijk blijft C lekker door slapen vannacht.. hoofdpijn! blij als mijn rood weekje voorbij is bah! Tot morgen!

5. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    wahahah

6. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Er staat ergens een lijstje met de namen leeftijd Aantal rondens enz.
    Gok rond de 50
    Of zo ergens haha 😂😉

7. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Hey meiden,
    Net weer ff bijgelezen jeejtje wat veel haha.

Ik zit echt ff niet lekker de laatste dagen.
    Slaap slecht en blijf maar denken .
    Begin me nu allemaal binnen te dringen over oma. Ml en ik hebben bijna geen seks gehad deze maand
    Dus zwanger zit er echt niet in . Heb er totaal geen behoefte aan nu en ergens baal ik daar dan weer van .
    Bleh bleh bleh !!!
    Ik ga maar slapen .

Sorry moest even spuien !

8. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is vervelend saartje.. hopelijk voel je je snel weer beter! Knuffel

9. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje.... 4:00 's nachts??? Je zoon sliep zeker weer niet?

10. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen sorry nodig! Dikke knuffel! Verdriet mag er ook zijn hoor. Zeker bij zo'n groot verlies.

11. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Goede morgen allemaal!

@saartje spuien mag altijd. Doen we allemaal!

Ik ben gisteren naar bed gegaan met sokken aan en mn badjas. Had het koud! De cv had kuren gister grrr Anyway ik was echt beroerd en moe. Ik kan me eigenlijk niet meer heugen dat ik zo snel in slaap ben gevallen! En toen ik vanmorgen wakker werd lag mn badjas en sokken naast het bed. Geen idee wanneer ik dat heb gedaan! Ben iig wel uitgerust wakker geworden! Gebeurd nog zelden!

Hoop dat iedereen een goede dag heeft vandaag :)

Liefs! !!

12. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja C was wakker maar gelukkig geen 4u lang hij ging redelijk snel weer slapen.. begint op te knappen. zondag is hij jarig en wordt hij ook gedoopt dus feestje :D maar dan moet hij wel opgeknapt zijn.. hij is flink ziek geweest.. maar gaat de goede kant op. En ik ben meestal s nachts wakker want L vertrekt altijd s nachts..

13. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha lala raar he als je dan wakker wordt en je weet niet dat je je kleren uit hebt gedaan

14. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Zooo goeiemorgen dames!
    Jullie hebben weer lekker gekletst!
    Over die symptomen gesproken, ik ben nu op dag vier en nog steeds geen bloed.. Zo nu en dan zere borsten maar dus niet de hele tijd. Had nu alleen wat last van lastig eh poepen (sorry)
    Maar ja.. We wachten nog steeds af haha

Ik maakte gister trouwens een rare draai en toen heb ik een spier bij mn ribben verrekt, takke.. Ademhalen doet pijn, draaien doet pijn, lachen doet pijn (en dat is helemaal vervelend)
    Vl heeft het ingesmeerd met tijgerbalsem, het is iets minder. Maar gaat een leuke dag worden haha

Mn vader gaat vandaag officieel met pensioen, dus we hebben een afscheidsreceptie en hij mag nog 1 keer met de trein rijden. Hij was machinist, maar reed al jaren geen reizigers meer vanwege versleten heup. Ze moeten de hele tijd een knop ingedrukt houden, zodra je die loslaat stopt de trein. Voor het geval dat de machinist doodgaat ofzo.
    Heel prettig, maar door die vaste houding kon hij daarna niet meer lopen. Dus deed hij alleen nog de korte stukjes.
    Maar nu rijdt er iemand mee die de knop kan indrukken 😂
    Gaat helemaal leuk worden!

Saar en lala: hoop dat jullie je beter voelen!
    Dazzje en jill: stomme testen 😑
    Kimmb: heb je de leeftijden al gevonden? Ik ben 29
    Zwangeresje: zie eerste stukje

Mis ik nog iemand? 😂

15. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je nog niet getest sabo? Je bent al even over tijd he...heb de leeftijden gevonden staan op 60. houden jullie die bij?

16. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi Sabo!
    He wat fijn voor je vader, lekker met pensioen! En wat grappig van die knop! Dat wist ik niet, wel logisch! Kan me voorstellen dat na jaren zn knop ingedrukt houden er slijtage ontstaat in een lichaam. Heel veel plezier iig!

Ik ga zo maar even het eea opruimen en wat wasjes draaien.. eigenlijk moet ik het hele huis stofzuigen maar daar heb ik echt GEEN zin in.
    Mag manlief dit weekend doen vind ik :D

Over symptomen gesproken. Weet je wat mij opvalt.. zei het gister ook tegen de gyn maar die lulde daarover heen. Ik had toen ik zwanger was van mijn dochter in het begin links lichte eczeem aan de binnenkant van mn elleboog. Dit heb ik nu al een week weer!!! Weet niet of dit komt door zwangerschap maar gezien dat lichte testje van gister geeft het toch moed! Mijn borsten beginnen nu ook voller te worden. Maandag weer testen!!!!

Ik las ook over wanneer testen na eisprong. Het beste is 10 dgn na je eisprong. Dus 10 dpo of zelfs 14 dpo. Ik was gister 8 dpo dus ben nog sceptisch hoor! En ik heb ook gelezen dat aks je onregelmatige cyclus hebt je je langste cyclus moet pakken en daar enkele dagen bij moet optellen. Dat is dan de beste richtlijn voor een nod.

Het is wat he!!
    Hebben jullie al kerstkado's? Ik moet alles nog regellen!!

Liefs!

17. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    @ kimmb: heb gister getest maar hij was wit :(
    @ lala: ja joh lekker ml aan het werk zetten, als wij zwanger zijn hebben we het al zwaar genoeg 😇 wij doen niet echt aan kerstkado's maar ik heb wel een kleinigheidje voor de schoonfamilie. Voor ieder stel een fotolijstje, kunnen ze elk jaar de nieuwe gezamenlijke kerstfoto erin stoppen. En voor vl heb ik een kado wat hij absoluut niet verwacht mhoehaha, concertkaartjes

18. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ja ik denk ook dat ik voor de fam wat simpels ga regelen. Voor mijn man weet ik het echt niet!! Ik ga maar even winkelen en dan zien we wel. Volgende week mn hele keuken weer volproppen met eten hahaha ik zit nu wel te dubben over wat ik maar beter kan laten staan als ik maandag toch weer positief test.. hmmm lastig!

19. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Je mag hem zelf aan vullen dus even kopiëren en plakken in nieuw venster en dan jezelf er onder zetten

20. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Hoi hoi
    Wij doen niet aan kerstkadootjes dit jaar .
    Heb de kerstboom gezet voor de sier maar verder niks.
    Wij hebben met Sinterklaas beetje gevierd omdat ik nog een klein neefje en nichtje heb.
    We gaan wel lekker eten met kerst 😃 en het enige voordeel dat ik nog niet zwanger ben is dan toch wel dat ik ook gewoon een heerlijk biefstukje kan eten of een goed glas wijn kan drinken .

Deel Deze Pagina