2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Mijn zus was de eerste, maar ze is ook een stuk ouder en daarnaast vroeg moeder. Ik werd tante op mn 16e, en dat is wel superleuk. De oudste is ook echt mijn kindje. Ik was degene die haar stil kreeg. Ze is nu 12, een echte puber, maar bij mij kruipt ze op schoot haha. We hebben ook een naar bed breng ritueel, nog ff kletsen en knuffelen. Heerlijk!
    En via vl heb ik nu 3 schoonzussen. 1 van 25, maar die is niet stabiel genoeg voor kinderen. 1 van 26, maar zij willen eerst reizen. En 1 van 29, zij is nu zwanger van de tweede. En deelt dat ook veel met mij. Ook heel leuk.

Maar echt vervelend wanneer mensen het als een wedstrijd gaan zien!
    Mijn moeder zei tegen mn zus toen ze zwanger was: ik sta altijd voor je klaar maar ben geen oppasoma. Geen vaste dagen. Ik heb jullie groot gebracht, nu mag ik genieten.
    En gelijk heeft ze. Uiteindelijk past ze best vaak op. Alleen de ene keer vaker dan de andere keer. Maar mijn ouders zijn ook gek op reizen, hebben een camper en willen gewoon niet vastzitten aan afspraken.

Oke, ik ga nog ff mn huis aan kant maken. Ik kom vast af en toe ff kijken dit weekend 😇 maar fijn weekend allen! Succes allemaal!

2. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje vreemd van je schoonzus lala..

sabo leuk vroeg tante! Ik ben ook echt aan het wachten om tante te worden! Mijn broer en schoonzus zijn ook zo gek op C zo leuk om te zien!

3. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Zal voor mij nog even duren voordat ik soort van tante wordt. Ikzelf ben enigs kind en mijn vriend heeft 1 broer met 2 dochters, maar daar heeft hij geen contact meer mee. Ik heb hem ook nog nooit ontmoet. Natuurlijk heb ik wel genoeg goede vriendinnen, waar ik van hun kinderen ook vast tante zal worden, maar die zijn nog niet echt bezig met een gezinnetje stichten.

Oh, trouwens... ik kan echt geen leuke kerstkleding vinden! :( Ben al ruim twee weken heel internet aan het afstruinen. Misschien ben ik wel te veel eisend haha. Alles wat ik wel leuk vind is weer te duur.

4. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Poeh wat veel te lezen . Helaas geen tijd nu om te lezen . Wilde je even een fijne dag wensen ! .

5. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    sateenkaari bij de h&m hebben ze heel veel leuke jurkjes!

6. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh ik ben me toch een partij CHAGRIJNIG!! Pms? Net op mijn werk een partij lopen vloeken omdat een collega weer eens iets niet op Had geruimd! Hahaah lekker belangrijk.... Kom maar niet in de buurt!!

7. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Moet kunnen toch hihi Ik ben ook echt chagrijnig en nergens zin in! Blugh Je hebt soms van die dagen! !

8. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    bijgelezen.....

Gister na mn les op de bank gaan liggen (rond half 3) en ga bekennen dat ik pas om iets over 6u wakker schoot....

Hier weet 1 vriendin en 1 goede vriend van mij dat we bezig zijn, de rest is aan het vissen (tja, ik heb enkele weken geleden n Yes, Yes, Yes post op FB gegooid met niets meer erin maar dat was ivm het feit dat ik n nieuwe plek voor mn 3,5 jarige hengst gevonden had) en dus krijg ik nu echt vaak meteen de vraag: Ben je zwanger of zijn jullie al bezig????

Scheelt mss wel dat we natuurlijk ver weg zitten en de mensen in NL het moeten doen met FB updates en de updates die ze via Skype of via de App krijgen ;)

Kerstkleding: Hmmm, daar moet ik ook nog naar op zoek maar ach, hier hebben ze maar 1 kerstdag dus denk dat t gewoon n spijkerbroek met n leuke rode trui word :p

Zometeen als ML de deur uit is aan de poets.... Morgenavond komt onze logee en ik moet haar slaapkamer en haar badkamer (jups, we hebben 2 slaapkamers en 2 badkamers) nog even in orde maken voor ze hier is..... Maar nu eerst even genieten van mn 1e kopje koffie (koffieleut die aan het afkicken is, drink nog maar 2 koppen per dag *geeft zichzelf schouderklopje :D*)

9. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Af en toe een dagje chagerijnig zijn is niks mis mee;) let it out!
    Die kerstoutfit moet ik ook nog scoren maar vind alles steeds net niet leuk of idd, te duur... Volgens mij ook beetje te kritisch haha.

Nu heb ik vakantie en ben net thuis, dikke bende overal en werkelijk nergeeeeeens zin in! Zit maar wat op de bank voor me uit te staren..

10. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Heel goed Dazzje! Succes met poetsen zo, erg gezellig dat jullie bezoek krijgen!

11. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Thanks!
    Jups, erg gezellig....
    Kerst in the states, sneeuw op de grond en nieuwe sneeuw in het vooruitzicht dus klagen doen we niet :)

12. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Heeeeerlijk! Hier wind en regen en nog meer wind en regen. Wil ook sneeuw!! Lekker hoor zn apart logee gedeelte! Andere kenissen van ons in de states hebben dat ook! Veel plezier dit weekend!

13. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffffff zo ik ben er weer! Vannacht maar 5 uur geslapen op het werk.. waren 2 kids wakker dus mijn dag is vroeg begonnen (4 uur). Vanmiddag hadden we lunch met de collega's wel erg gezellig:)

Heb zojuist mn pakketje van wehkamp ontvangen met leuke kerst kleding. Daar al gekeken? Nu ook veel afgeprijsd. Wij hebben morgen een net feestje dus mag me weer in een panty met hakken hijsen.
    Leuk Dazz veel plezier met de logee!!

14. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Goeie tip Mimy! Kort nachtje zeg...
    Hoe leuk is btw dat clubje wat hierboven staat, van 2011/2012 :) wat zullen die veel besproken hebben, als ik zie wat wij in paar weken al doen haha

15. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    EGOPOST!!! Ow meiden ik moet dit even kwijt:

ML belde me n min of 10 geleden op om door te geven dat we n jaar verlenging hebben gekregen!! Zo ontzettend blij nu! Kerst gaat leuk worden, ik voel het gewoon!!!!

Zo, nu ga ik weet verder met mn vreugdedansje en mn poetswerkzaamheden*

16. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Heerlijk nieuws Dazzje, congrats! :):):)
    Ik had opeens zin in wijntje, dus cheers op fijne kerstdagen en een heel mooi nieuw jaar met zwangerschappen of baby's voor ons allemaal!

17. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga pas woensdag weer testen denk ik. Ik denk dat mijn NOD zondag is, maar had 2 dagen mijn temp niet gemeten. Ik had toen geen vruchtbaar slijm meer, dus vandaar mijn keuze voor de zondag. Ik wacht gewoon de rode vlag af. Heb wel 1 zere harde tiet... En ik heb van die kleine erwten tietjes die nooit een kik geven, dus dat is wel erg frappant...

18. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Thanks!

Ik cheer mee!

19. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Saratoga Springs, NY
    Hey, dat klinkt bekend! Hier ook 1 zere tiet (meer tepel maar goed) en ook nooit last ervan normaal gesproken....

20. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina