2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ik hoop op positieve testen bij de dames hier!
    Keep us posted :D

2. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Vandaag ongesteld geworden. Zou het mooi gevonden hebben maar 2015 start met hulp. We gaan vol goede moed het nieuwe jaar in

3. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    hoi meiden ,
    mag ik misschien mee kletsen bij jullie?
    ik heb zelf geprobeerd een gezellig groepje meiden bij elkaar te sprokkelen maar helaas niet geluk hihi.
    ik zit in ronde 2.

liefs saar

4. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Hier ronde 3 voor onze eerste!

5. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    zo ik heb even lekker bij zitten lezen.
    heftig zeg voor de meiden die al lang bezig zijn.
    ik hoop dat iedereen in 2015 een gezond kindje krijgt of zwanger mag worden.

Even kort mezelf voorstellen.
    Ik ben saar 27 jaar en gelukkig getrouwd.
    Mijn man en ik hebben al langer een kinderwens maar deze hebben we helaas 3 jaar in de koelkast moeten zetten ivm medicatie waarmee zwanger worden geen optie zou zijn.
    we vinden het nu super spannend en kijken uit naar ons eerste kindje maar hebben geen haast ... zit nu in ronde twee dus eens kijken of ik over twee maanden nog zo geduldig ben.
    ik heb een niet zon gelijke cyclus tussen 24 en 28 dagen dus dat is gelukkig niet mega lang of een mega groot verschil maar omdat ik mijn eisprong niet voel is het allemaal maar zoeken.
    nu dus opzoek naar mijn eisprong de komende maand ;):D:p

liefs saar

6. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey meiden! Ik schrijf even iets van me af word er zoooo chagrijnig van! Ik ben deze ronde begonnen aan temperaturen. In het begin leek het goed te gaan, zelfde tijd en ok grafiekje als resultaat. Toen kwam het moment van de dip voor de eisprong.. en toen weer temp omhoog.. en toen weer omlaag en omhoog... jaja
    De afgelopen nachten slaap ik slecht en moet ik vaak uit bed of ben ik al heel vroeg wakker. Mijn temperatuur kaart word er een zooitje van! En!!!! Ik hoorde keer het piepje niet dus toen ik keek was het 36.6. Ik dacht doe het nog eens was die inneens 36.4! Dus ik dacht dat kan niet nog keer proberen 36.5, en nog een keer weer 36.6... dus paar keer achter elkaar zulke verschillen... ga vandaag nieuwe thermometer kopen..
    Zooooo chagrijnig word ik hiervan!!!!
    Ohja en mn ovulatie testen worden ook al deze hele cyclus donker-licht-donker-licht grrrrrr
    Zo dank dat ik het hier ff kwijt kon :D

7. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Jeej dat is vervelend.
    Je word een beetje door je lijf voor de gek gehouden omdat hij geen 1 keer echt laat zien wanneer je je ei hebt.
    Misschien idd een nieuwe thermometer en misschien gewoon maar 1 Keer temperaturen en daar dan aan vast houden .

Komt goed meisje !
    Hier ff een Knuffel en veel succes

Liefs saar

8. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi Saar,
    Thanks voor je reactie, dat had ik ff nodig :) heel fijn echt. Ik heb net een nieuwe thermometer op sensitest besteld. Heeft ook 2 decimalen na de komma. Hopelijk werkt die beter!
    Mijn ovulatie test van net heeft nog meer vraagtekens veroorzaakt. . Kijk nou.. wat is dit dan?

Bijgevoegde bestanden:

9. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Jaaa kom er maar gezellig bij hoor!:) Ik was de eerste drie maanden er totaal nirt mee bezig maar merk nu dat ik het ook leuk vind om steeds meer te weten te komen en te beginnen met ovu testen.

Aaah wat frustrerend! Onze lichamen maken het ons soms wel een beetje moeilijk he.. Ik zou er ook helemaal onzeker van worden! Goed dat je nieuwe hebt besteld..Je mag hier altijd even gal spuwen hoor! Liefs!

10. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ja waz het vanmorgen ff spuugzat. Idioot gedoe! Toen ik vorige maand bij de gyn was en we mijn cyclus hebben besproken vond hij dat ze wel onregelmatig waren maar niet dusdanig dat hij zich zorgen zou maken. Hij zei ook dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb dus daar moest ik me maar geen zorgen om maken. Maar als ik mn ovulatie testen zo zie en mijn temperatuur dan weet ik het gewoon niet meer!
    Ik had een onderwerp geopend in ovulatie testen en zn beetje iedereen zegt geen eisprong.. stom lijf grrrr

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Jammer!! Maar that's the spirit;) Ik hoop dat het met die hulp snel lukt, hou ons op de hoogte..

12. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Oh lala, wat super irritant.. Zo krijg je dus geen duidelijkheid! Ik zou het na paar maanden toch weer aankaarten bij de gyn!

13. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ja gelukkig heb ik deze maand al een afspraak staan voor uitgebreid onderzoek. Bloedtesten en echo krijg ik. Ben benieuwd! Vlak voor die afspraak is mn nod... zou mooi zijn als ik die afspraak kan verzetten met de mededeling zwanger te zijn hihi.. mijn man zat me beetje te plagen. Hij had gelezen dat ovulatie testen ook hcg oppikken dus hij zei je bent gewoon zwanger vandaar je kut humeur hahaha nou we zullen zien!

14. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha.. Nou bij mijn vriendin is het precies zo gegaan;) hoop het voor je!

15. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Dames, even een paar vraagjes.. Ik lees steeds in ovu testen forums dat je niet sochtends moet testen, klopt dit? En is 1 keer testen op dag genoeg of mis je San missch net ovu?

16. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey!
    Ja ochtend urine moet je niet gebruiken. Blijkt nogal geconcentreerd te zijn (als ik het goed heb). Beste kun je je 2e of 3e plasje doen. En beter ook niet teveel drinken, vind ik lastig! En als je testjes donkerder worden testen sommige vrouwen 2x pd. Ikzelf niet want ik drink echt veel op een dag dus lijkt me toch niet betrouwbaar :)
    Liefs!

17. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ohja sorry, gedurende 2 uur niet teveel drinken tot je test.

18. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Thanks voor je reactie! Ik gebruik dus deze maand cb digital, op de site staat dat die sochtends meteen kunnen maar lees idd dat 2e of 3e plasje beter is.. Maar het lijkt mij een beetje lastig om op het werk te doen, hoe doen jullie dat?

19. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ohja die van cb mag wel met 1e urine vd dag. Ja op je werk ist wat lastig. Ik ben thuis mama dus kam altijd testen :) Die digitale kun je wel gemakkelijk elders doen. Je krijgt een smiley of een leeg bolletje daarna gooi je dat stripje weg en ga je weer verder :)

20. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ik heb met die action testen ook gewoon met ochtend urine getest, was bij mij geen probleem, 2 dec 22:00 positief en 3 dec met ochtendurine alweer minder.
    Dus ik weet t niet..

Deel Deze Pagina