Ik proeste bijna mijn wijntje over mijn ipad heen.. Hahaha je weet het mooi te verwoorden! Hopelijk is het goed teken!
Oh wat gaaf!!! Ik dans in gedachten mee, want mijn batterij is helemaal op en er zitten tandenstokers tussen mijn oogleden om mijn ogen open te houden...
Hihihi. Ik denk echt dat ik last heb van pms. Door de pil (en het doorslikken) eigenlijk nooit gehad, maar ik denk dat ik nu weet hoe het voelt. Maar wie weet!
Haha! Ja ik zie het wel voor me hoor, over een paar jaar als we voor ons 2e of 3e kindje gaan!! Nog steeds gezellig kletsen
Whahahaha Oke serieus, ik heb nu al twee dagen last van obstipatie.. Ik heb juist een mooi uitwerpstelsel 😑 en nu ineens niet Maar ja Jullie maken mij weer blij haha Wij wachten nu tot de patatjes komen en mn broer heeft iets gemaakt met bonen voor op turkse platte broodjes. Ziet er lekker uit. Mn vader was helemaal blij, dus actie geslaagd 😁
@ Zwangeresje haha vind je erwten opmerking leuk Ik heb van die "hamburgertjes" serieus heeft mn man eens gezegd. We lagen te spoonen en hij hield mn tiet vast. Na de 1e zijn ze niet echt trots meer zeg maar dus ik erover klagen.. zegt ie nou valt wel mee toch gewoon een hamburger..... dussssss Ik moet zeggen ze zijn echt voller nu en mn tepels doen auw. @ Dazzje, jeeej! Gefeliciteerd
Hamburgerboobies haha Ik heb van die puntfrietzakjes.. Maar met een stijve tepel zijn ze rond haha, dat is wel beter.
Hahahahahaha! Hamburgertjes!!! Ik lig in een scheur Echt als ik ergens op zit te wachten is het wel VOLLERE TIETEN!!!! Zal je zien dat ik alle kwalen straks heb die er zijn, behalve dat :x Ik heb ze nodig om mijn voluptueuze derriere te balanceren!!
Oh wat betreft mijm reet noemt mn man me "no ass" heb zn hollandse platte reet hahaha Ik ben hysterisch als ik was er in gedoken te gaan kolven toen onze uk te vroeg kwam.. dat is een hel joh! 7x pd aan zn koemelk apparaat. Heb zn afkeer van die dingen gekregen. . Maar ik kreeg dus last van stuwing.. ik had 2 enorme keien! Keihard, pijnlijk (kon er niet op liggen zelfs niet op mn zij) en groot!!!!!!! Holy ($#%@@/!). Helaas niks van over gebleven
Hihi Mijn vriend ,die op volle billen valt, noemt het altijd "flatscreen". Ik heb juist "Hollandse (baar) heupen"! Mijn moeder had net zulke tietjes als ik voor ze kinderen kreeg en nu zijn ze een stuk voller, en gaan hangen dat wel, maar er is nog hoop!
Hahahaha die benamingen! Ik zeg ook altijd tegen vriendinnen: ik kan niet wachten totdat ik zwanger ben, kan ik ook eens ervaren hoe het is om grote borsten te hebben Mijn vriend is er heilig van overtuigt dat ik ergens buitenlandse voorouderen heb, vanwege mijn volle billen hihi.. Vroeger vond ik het vreselijk, had liever grotere borsten gewild.. Maar nu vind ik het wel prima zo!
Hahahaha geweldig! Ik zat er al over te denken om wat van mn reet in mn boobs te duwen, net als georgina verbaan. Maar bij haar is het ook alweer gezakt
Ben nog steeds helemaal happy..... Net mn moeder ingelicht en die vond het een beetje jammer want die mist me best erg.... Gelukkig heeft ze een ontzettend toffe vriend (mn ouders zijn vorig jaar uit elkaar gegaan na meer dan 43 jaar huwelijk) en in dezelfde periode hebben we te horen gekregen dat wij dus naar de VS gingen....)) dus ze is niet alleen maar kan me wel voorstellen dat ze het soms best raar vind dat ik er niet ben en nu met de feestdagen in aantocht al helemaal..... Ik heb n afwijking in mn borstbeen waardoor mn ene borst groter is dan de andere (en dan nog waren het voor mijn borstvergroting (van AA naar n mooie B cup) erwtjes op n plankje) maar het is zoals het is. Kont.... Tja, heb ik wel iets of wat en gelukkig ook best stevige bovenbenen (duh, dat krijg je wel na jarenlang paardrijden) dus klagen doe ik niet. Ben over het algemeen nu een heel stuk tevredener over mezelf dan dat ik jaren geleden was (nu moet ik zeggen dat ik nooit echt dik zal worden gezien mn ziekte maar ben al blij dat ik 60kg weeg en dat met mijn lengte van bijna 1.72m). Zo, nu ga ik weer even verder in mn huis want op de een of andere manier komt het er steeds niet van om door te werken.... Hoe zou dat nou weer komen?????