Hey Dazzje, ja begrijp dat je mams wel baalt maar ik begrijp jullie ook heel goed! Mijn man en ik weten ook heel zeker dat we niet oud willen worden in Nederland. We zijn het gewoon niet eens met hoe het hier gaat, schijt irritant vind ik Nederland worden hihi Wij hebben ongeveer dezelfde maten! Ik ben 175 en weeg 62 kg. Weet ik nu toevallig omdat ze dat deze week in het ziekenhuis hebben gemeten sta nooit meer op een weegschaal. Ik kijk in de spiegel en als dat oke is dan prima. Op de middelbare school had ik wel een eetstoornis, dit is pas voorbij gegaan. Echt helemaal weg toen ik mijn man leerde kennen. Bij hem voel ik me mooi.. ondanks mn hamburgers en mn no ass hihi Ik denk wel dat ik als ik de moed heb na een tweede zwangerschap een borstvergroting wil. Gewoon stevig en vol. Geen grote boobs Ach zo hebben we allemaal wel wat he
Ja dat zou voor mij ook de ideale wereld zijn. Maar ik durf niks aan mijn borsten te doen hoor. Bang dat het misgaat ofzo. En ben er inmiddels ook heel tevreden mee. Ik ben zoals ik ben
Zou je willen delen wat voor ziekte je hebt/had of hou je het liever privé? Kan me wel voorstellen dat je moeder het moeilijk vind, zou die van mij ook denk ik vinden. En andersom ook. Ik ben ook zeker een stuk tevredener. Heb al eens eerder verteld dat ik boulimia gehad heb en heb jaren heel erg met mezelf en mijn uiterlijk geworsteld. Nu ben ik een ander mens! En ik ben er ook trots op, innerlijk en uiterlijk
Ik ga vanaf januari de producten gebruiken die ik ook verkoop. Maar met het oog op een baby is het nog niet om veel af te vallen. Meer voor de extra voedingsstoffen en de energie. Maar ik wil wel 30 kilo afvallen. Al is vl heel blij met mij, ik voel mij toch wat prettiger als ik wat dunner ben. Vl is wel een schatje trouwens, dankzij hem durf ik mij wel gewoon uit te kleden. Ik ben 176 en rond de 100. Gelukkig is het wel goed verdeeld haha, en ik heb haast geen vet rond organen. Suiker is goed en cholesterol ook. Ben een vrij gezond dikkertje haha
Tuurlijk wil ik dat met jullie delen, is geen geheim al weet ik dat er wel eens mensen flink schrikken als ze het horen dus jullie zijn gewaarschuwd Het is heb overigens.... Ben terminaal (oew, dat klinkt altijd zo ontzettend erg!), heb erfelijke dikke darm kanker. Zijn we achter gekomen op mijn 16e en op mijn 18e heb ik ruim 5,5 week in het zkh gelegen, de 1e operatie was er 1 van ruim 4,5 waarbij ze mijn gehele dikke darm, stukje dunne darm en nog wat meer darmdelen eruit gehaald hebben. Ik kreeg toen een tijdelijke stoma maar na 3 weken was ik zo erg achteruit gegaan (ik kon niets binnenhouden en woog toen nog maar amper 35kg) dat ze me opnieuw onder het mes gegooid hebben ruim 5u) en er daarbij achter zijn gekomen dat ik verklevingen had waardoor er dus geen andere oplossing was dan dit verhelpen, stoma weghalen en kijken hoe het dan zou gaan. 2,5 week later mocht ik het zkh verlaten (heb oa amino mix (atronauten voeding) gekregen om aan te sterken en ik kan jullie zeggen, dat werd toegediend via een infuus waarvan de naald (nog nooit zo'n dikke naald gezien!) rechtstreeks in mn slagader net onder mn sleutelbeen geplant werd en dat zonder verdoving!!!. 2,5 week later mocht ik dus naar huis en daar heb ik nog ruim 6 weken flink aan moeten sterken. Nadeel van mijn ziekte is dat het zich gewoon uitzaait en je er niets van merkt totdat t te laat is.... Mn maag moet er uiteindelijk ook nog een keer aan gaan geloven en de poliepen zitten ook al in mn dunne darm dus goed is anders. MAAR ik leef! Deze ziekte heeft me echt wel mn ogen geopend waardoor ik alleen maar meer ben gaan genieten! Ik kan en mag zwanger worden al zal het voor mij betekenen dat ik mezelf op de rem moet trekken en zodra ik zwanger ben dus echt rustigaan moet gaan doen want anders leggen ze me 9 maanden plat (en daar heb ik geen zin in!).... Door dit alles heb ik dus behoorlijk wat problemen en mn versleten rug is oa gekomen door die 2 zware operaties achter elkaar maar het is niet anders. Ben dus terminaal, ik noem mezelf vaak een lopend tijdbommetje en tja, ik zal niet oud worden en dat weet ik! Mijn opa is aan dezelfde ziekte overleden en hij was niet oud (gelukkig heb ik m nog wel gekend) en ze hebben me ooit eens gezegd dat ik blij mag zijn als ik 45 word..... Tsss, ik ga toch echt minimaal voor Sarah hoor *zo heerlijk om eigenwijs te zijn * Das dus even in n notendop mn verhaal..... Mochten jullie meer willen weten of vragen hebben stel ze dan gerust! Ik maak geen geheim van mn ziekte!
Wow dazzje! Wat een verhaal 😳 normaal is darmkanker iets voor oude mannetjes dus je plaatst dat niet snel bij een jonge griet. Poeh, wel knap dat je er zo in staat! @zwangeresje: producten van herbalife
Dazzje, d*mm dat is me wat. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Heftig! Heel heftig! Maar vind zo fijn dat we hier eerlijk tegen elkaar kunnen zijn. Hoop dat je er wat aan hebt maar ik wil dat je weet dat ik je super sterk vind! Steun je meid! En ja het terminaal zijn. Ik hoop in iedergeval dat je lekker van je leven kunt blijven genieten zonder teveel behandelingen en onderzoeken.. ik denk altijd maar zo, we zijn allemaal terminaal. We weten alleen niet precies wanneer onze tijd op is. ((Knuffel))
Jeetje Dazzje! Dat is inderdaad wel heftig zeg. Wat ben jij een sterke vrouw! En wat dapper dat je toch voor een kindje druft te gaan. Ik zeg het altijd als mensen oordelen over anderen dat je nooit weet wat er bij die persoon speelt en dat je er altijd vanuit moet gaan dat de ander ook een verhaal heeft. Dit bewijst het weer voor mij. Je hebt nu dus geen stoma? We heel weinig darm over dan, alleen een stukje dunne darm? Moet je dan nog medicijnen slikken? Dank je wel voor het delen van je verhaal!!! Ik vind je een kanjer!
Ah! Gewoon nieuwsgierigheid hoor! Knap dat je gaat proberen af te vallen. Ik ben aan het einde van mijn boulimische periode 20 kilo zwaarder geweest dan wat ik nu ben. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Ik heb het met hardlopen en sonja bakker gedaan toen en het ging als sneeuw voor de zon weg Sindsdien ben ik wel 4 kilo weer aangekomen maar daar ben ik wel stabiel op blijven hangen. En nu ben ik er tevreden mee.
Thanks meiden! Moest tijdens t typen wel even slikken hoor al is dat meer omdat ik er niet vaak over praat laat staan erover typ....En ja, je hebt altijd mensen die oordelen zonder de gedachte erachter te weten, bin there... done that! Oftewel: er zijn mensen die niet snappen dat ik graag een kindje wil en die mensen zijn dan ook nog eens zo lomp om te zeggen: Ja maar jij gaat dood, wat als dat kindje dan nog jong is???? Uhm, iedereen gaat een keer dood dat is een ding dat we allemaal zeker weten! En ja, de kans zit er in dat ik een jong kind achter laat MAAR dan is het wel mijn vlees en bloed, iets waarin ik doorleef! En ML en ik zijn de enige die die beslissing kunnen nemen en genomen hebben. Van mn artsen mag het en ja, het is een risico maar dat is iets dat ik er graag voor over heb! Voor het geval jullie het je afvragen: Ja, het is dus erfelijk en ja, onze as kleine heeft 50% kans dat hij/zij mijn ziekte erft (de fout zit bij mij op de 13e chromosoom) maar ik hoop gewoon dat dat niet het geval is en als dat wel zo is dan zullen ze tegen die tijd waarschijnlijk weer een heel stuk verder zijn dan dat ze nu zijn... En sterk.... Ben helemaal niet zo sterk, ben gewoon ik maar thanks meiden! Ben blij dat we een hecht clubje zijn!!!
Ik hoop gewoon dat je snel zwanger wordt, zodat je zolang mogelijjk moeder kan zijn. En zoals je zegt is er voor niemand de garantie dat ze oud worden en hun kinderen op zien groeien. En je bent niet alleen, je hebt je man en die zal, mocht je er niet meer zijn, jullie prachtige kindje vol met liefde verder op laten groeien. Aan liefde geen gebrek en daar gaat het toch om! Uiteindelijk zijn we allemaal sterke vrouwen die allemaal onze moeilijkheden in ons leven zullen krijgen. Dus jij ook Dazzje!! Gewoon omdat jij jij bent
Helemaal waar! Elk huisje heeft zijn kruisje.... En weet je, de ene persoon heeft gewoon meer in zijn/haar rugzakje zitten dan de ander en gaat er op een eigen manier mee om. Aan liefde geen gebrek en ML weet dat er de kans inzit maar ik hoop gewoon dat ik nog veel jaren te gaan heb *ben geen doom denker gelukkig en zie overal wel iets positiefs in*
HE-LE-MAAL WAAR! Ik vind het ook echt een super fijn groepje. Fijn dat we zo open kunnen en durven zijn. Wat een cadeautje
Jeetje Dazzje. Heftig om te lezen.. het lijkt me bizar om niet te weten wat er allemaal in je lijf aan het gebeuren is, idd een tikkende tijdbom. Ik bewonder de manier waarop je ermee om gaat. Je komt over als een sterke vrouw. Fijn dat je zo'n mooie en sterke relatie hebt waarmee je dit avontuur aan gaat. Een kindje is iets van jou en zal al het moois van jou doorgeven en met deze instelling ben ik ervan overtuigd dat je er nog heel lang van kan genieten. Knuf
Wow Dazzje, wat een verhaal! Fijn dat je hrt met ons hebt willen en durven delen.. De lieve dames voor mij hebben eigenlijk alles al gezegd wat ik ook zou zeggen, dus daar sluit ik mij graag bij aan! Snap dat het best even heftig is om alles weer in te typen, dikke knuffel! En idd mooi dat we dit soort dingen kunnen delen.. Doordat je toch verder van elkaar af staat, durf je de intiemste dingen te delen.. Ik ben blij met jullie slaap lekker!
Dazzje wat een heftig verhaal. Maar wat ben jij positief zeg. Zo positief dan moet je minimaal de 50 wel halen hoor. Weet het zeker!
We zijn er allemaal een beetje stil van hè. Ik ga ook slapen. Tot morgen lieve meiden. Een hele dikke virtuele knuffel!