2015?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jillster, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Oh dat heftig reageren heb ik ook al een week, ben zo opgefokt
    Gisteravond hadden we een spelletje gedaan en ik zeg tegen vl:
    Oke ik ben boos maar ik weet niet waarom. Heb jij iets gedaan? Wie heeft er iets gedaan? Wat is er?

Ik had echt zo'n bal in mn maag haha
    Weet nog steeds niet wat er nou was

2. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Dazzje van je temp! Echt spannend.

Sabo, echt vreemd dat je lichaam zo gek aan het doen is. Stiekem hoop ik dat je eerdaags alsnog positief test.

3. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo raar... ik ben ook gewoon oprecht over de zeik, terwijl het nergens over gaat en dan ook heel heftig reageren, waar ik normaal denk; rustig praten, lijkt het me nu totaal niet te interesseren of zo. Wordt wat zometeen gezellig met de schoonfamilie. Ze mogen wel geen vervelende opmerkingen maken:D

4. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    326 punten ... lijkt me duidelijk hahah.

5. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Stelletje overgevoelige vrouwen hier haha
    Lekker stel! En dan nog die hormonen erbij 😂

6. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey meiden!

Dankjewel nog! Ik vind ons clubje erg leuk we hebben allemaal wel wat en zijn lekker gevoelig! Haha leuk!
    Ik ben na die tests vandaag ineens aan het hyperen dat er nog zoveel gedaan moet worden in die kamer... echt alles moet nog! Maargoed nu sta ik lekker naast mn pan paella te genieten van de kook geurtjes :)

Leuk idee van spelletjes spelen! Ik denk dat ik de mens erger je niet erbij ga pakken vanavond hahaha altijd leuk!

Liefs!

7. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha Dames! We moeten de naam van het topic naar HSP moeders veranderen :D Heerlijk!

Ik heb me helemaal nog nergens in verdiept qua babyspullen/kamers/namen. Ik heb daar straks 9 maanden de tijd voor haha. Heb het gevoel dat als ik het nu al doe ik het mezelf alleen maar moeilijker maak.

Ik heb net bij de Steps in de uitverkoop leuke kleding gescoord voor de kerst! Jurkje en een kokerrok met shirtje. Alles voor de helft :)

Zo spannend als ik het vanochtend vond, zo verdrietig ben ik er nu van. Zo bang om teleurgesteld te worden :( Ik kan me er gewoon ook geen voorstelling bij maken dat ik een positieve test in handen zou hebben. Hebben jullie dat ook? Heb wel een clearlbue test gehaald. Als mijn temp nog hoog is morgen gebruik ik gelijk die.

Sorry dat ik een beetje loop te zeuren hoor.... Maar mijn hersenen maken overuren... (Iemand heeft mij ooit een professioneel piekeraar genoemd ;)) Maar met al die HSPers ben ik vast niet de enige!

8. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat leuk om te lezen allemaal :)

9. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit jij ook niet rond je NOD?

10. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grinnik... totaal niet herkenbaar ofzo (kijkt met onschuldige ogen in het rond) ;)

11. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Wojooo wat een berichten weer! Ik lees het morgen allemaal even hoor, blijf vanavond bij ouders dus niet zo gezellig als ik steeds hierop zit hihi..

12. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jouw geduld wordt wel op de proef gesteld hoor! Het zou ook nog kunnen dat je deze keer toch geen eisprong hebt gehad. Ik lees wel eens dat het soms ineens een keer kan overslaan..?? Of misschien een late? Heb je vruchtbaar slijm gehad oid?

13. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi sterkte met weg blijven!

14. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Jup ik had vruchtbaar slijm op *zoekt terug* 30 november

15. Naturel

Naturel Fanatiek lid

Sep 5, 2013
    1,544
    267
    83
    Noord-Holland
    @zwangeresje: mijn nod is nu met oud en nieuw. Wil niet meer teleurgesteld worden...

16. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff echt niet leuk zeg! Ik hoop maar dat het raak is en je langzaam HCG aanmaakt oid....

17. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee snap ik als je al zo'n lang proces achter de rug hebt. Het is je van harte gegund. Hou je ons op de hoogte?

18. Naturel

Naturel Fanatiek lid

Sep 5, 2013
    1,544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ja natuurlijk. Ben er alleen zo klaar mee.. Ook mijn man heeft dit gevoel erg sterk... Zo jammer dat het verder niet te beïnvloeden is.

19. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ha what was I thinking.. Ik kan hier toch niet weg blijven :D

Heb hele gezellig Sinterkerst gehad en moeders is nu lekker voor ons aan het koken.

Snap heel goed dat je er soms klaar mee bent, voel me dan altijd beetje guilty.. Ik stress nu af en toe al enorm terwijl we eigenlijk nog maae net begonnen zijn.. Jullie wachten al zo lang..
    Hoop dat je snel positieve test hebt en idd, hou ons op de hoogte! :)
    Is iedereen al wat minder chagerijnig? Hihi :p
    Oh en Dazzje, hoop dat t goed teken is!

20. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

Nov 2, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Bleh, hier nog steeds niks duidelijk. Heb niet het gevoel dat het raak is deze maand, maar ben dus ook nog steeds niet ongi. Nou was voorheen mijn cyclus ook heel onregelmatig, maar de laatste tijd ging dat wel weer goed. Ik denk dat ik morgen ga beginnen met tempen... Misschien dat dat wat helderheid geeft.

Vandaag lekkere dag gehad. Vanmiddag hadden we een "Kerstverschieting" op de handboogvereniging waar ik schiet. Was erg gezellig! Met een hele groep op pakjes die achter op de wand hingen schieten en punten verzamelen door middel van de letters die op de geraakte pakjes stonden op te schrijven. Elke letter stond dan voor een aantal punten die je van te voren niet weet. Hapjes en drankjes tussendoor. Ik heb me wel vermaakt :)

Share This Page