Lala2 wat super irritant zeg. Hopelijk heb je snel zicht op je eisprong. Ik ben ook op zoek haha ga deze maand ook eens even testen om te kijken wanneer ik mijn ei heb. Soms Is je lijf ook zo moeilijk .
Hmm vandaag een knaltest.. maar de 16e staat mijn menstruatie alweer op de planning..????? wel heel korte lf!
Wow die springt eruit ja! Jij weet wat je te doen staat misschien is je cyclus paar dagen langer? Had ik vorige maand ook opeens.. Hoop natuurlijk voor je dat ie helemaal wegblijft!
Weten we gelijk hoe een positieve ovulatie test eruit ziet ik hoop dat ie langer is. Ik tel mijn cyclus nu op 37 dgn.. Gelukkig hebben we gezellig weekendje dus komt helemaal goed
Weet je dat ook weer ik heb vanochtend eerste ovu test gedaan, doe toch maar meteen na het opstaan want op mijn werk doen lijkt me lastig.. Ik werk in het onderwijs en ben bang dat het gaat opvallen dat ik steeds in pauze lang op wc zit of leerlingen tegenkom haha.. Ga desnoods in week dat ik eisprong verwacht wel twee keer testen. Hoop dat ik m niet mis! Haha wat gezellig
hoi meiden, misschien is het leuk om even een lijstje te maken hoe iedereen ervoor staat. we zijn tenslotte allemaal vreemde van elkaar maar dan weten we hoe iedereen er voor staat . liefs saar naam leeftijd Verliefd/verloofd/getrouwd Ronde/begin maand en jaar zwangerschap saartje87 27 getrouwd rondje 2 /november 2014 dit word ons eerste kindje
nou ik had een mooie schema gemaakt en dat is nu helemaal weg en staat het maar onder elkaar gezet... het idee was iig goed haha
Goed idee Saar, een aantal hebben dat al gepost maar een overzichtje is wel handig! Jillster 27 jaar Samenwonend Ronde 5/ eerste kindje/ eind juli gestopt met pil Nod: volgens app 27 december
Maak je ook een samenvatting saartje? Ik hier ongesteld geworden... Erg jammer. Op naar de volgende ronde. Morgen weer nieuw recept vragen voor de medicatie. Drie keer is scheepsrecht toch!?