Onwijs dikke knuffel meis we zitten in hetzelfde schuitje nu. Ik wacht op mn nieuwe auto. Duurt lang! Zit al bijna 40 min bij de garage... ze moeten allemaal autos aan de kant zetten omdat die van ons achterin is gezet. Als we hem hebben gaan we even een lekker stukje tuffen.
Ohjaa dat is altijd even afweging.. Je wilt testen, maar ooh de teleurstelling als het negatief is.. Wel laten weten hè, als je gaat testen! Superlief van jullie om dat als verassing te geven Duurt lang sateenkaari, zo leuk hè nieuwe auto!
Hey maar dazzje, kun je dan ook geen witte choco eten? Daar zit geen cacao in. Heeft een kennis ook Of is dat niet hetgene waar je allergisch voor bent
Witte chocolade is geen chocolade hé Dus ja, ik kan witte chocolade eten maar das toch anders dan echte chocolade.... @jill: Jups, als ik besluit te gaan testen zal ik het natuurlijk braaf met jullie delen (ongeacht posi of nega)
Nee het is geen chocola, maar wel een lekker alternatief. En het lijkt er wel een beetje op haha En reken maar dat je moet delen ja
Sommige van jullie vervloeken mij nu misschien, maar wil jullie alleen met beide benen op de grond houden. Heb ook last van mijn boobs en mijn Ongi is onderweg. Sorry
1 kilo chocola.. Hoe lang zal ik daarmee doen 😂 Ik heb nu alleen maar verrot veel buikpijn, wat doorstraalt naar mn rug en benen. Gek genoeg heb ik tijdens ongi nooit last van boobs
Haha ik hoop het ook!!! Nu weer helemaal vrolijk. Op visite geweest weer bij mn kleine baby vriendje. Dat doet een mens goed! Als er dit weekend nog niks roods te spotten is, ga ik toch maar wel testen. Ik wil eigenlijk toch maar voor oud en nieuw weten of het raak is, gezien het feestje wat er aan oud en nieuw vastzit. Sabo waar blijft de foto van al je chocola haha
Ik moet wel eerlijk zeggen dat er ook kerstkransjes voor kerst zijn gereserveerd Maar voor onszelf is het 1175 gram 😂
Woohoo, auto is er! Even weer een blij momentje! En lekker zo veel choco! Ik heb op het moment deze op tafel liggen. Waarschijnlijk is hij straks op haha. Zo lekker... Vandaag trouwens vergeten te tempen... zou vandaag mee beginnen. Achja... morgen weer een dag.
Ohhh wat lekker!!! Ben vandaag heel veel boodschappen vergeten. Het was zo druk in de winkel dat we er eigenlijk zsm doorheen probeerden te komen. Nu kan ik nog terug deze week😒 ook geen chocolade
Zo ik heb even goed geslapen en net oorbellen van Swarovski gekocht en ik kan jullie vertellen dat ik me stukken beter voel! Ik heb ook mijn 2e gaatjes in mijn oren weer eens doorgeprikt en daar ook blinkers in gedaan. Pijn is fijn! Het enige dat nu nog mist Is die lawine... Maar die staat morgen ongetwijfeld op de stoep. Dank allemaal voor jullie steun van vandaag en sorry dat ik even niet in staat was om jullie ook te steunen.
Hey, we zijn er om elkaar te steunen meid! Ow, ik heb zo nergens geen zin in.... We hangen op de bank en liggen Mr & Mrs Smith te kijken! Hier nog steeds n "raar" gevoel, iets dat ik niet kan plaatsen dus ga voor nu maar even uit dat ik ongi moet gaan worden.... Raar gevoel in mn onderbuik, veel plassen maar ook nog steeds licht misselijk met vlagen. BLEGH!
Hihi nee hoor! Het is bij mij alleen nogal ongewoon om last te hebben ervan. Daarom schept het wat verwarring. Iedereen is anders!
Hopelijk is het een goed teken!! Ik heb ook gelijk andere vitaminen en teunisbloemolie capsules gekocht. Baat het niet.... We gaan gewoon voor de volgende ronde!
Morgen zou mijn NOD dag zijn maar omdat ik pas op dag 20 mn eisprong gehad heb gok ik even dat als ik al ongi ga worden dat de 25e zal zijn.... ARGH! Nu met alle vage klachten begin ik wel wat meer last van testdrang te krijgen..... *Gaat serieus nu op dr handen zitten!!!*