Zo. Sound of music ervoor.. Check.. Bakje thee.. Check.. Vl na het huiswerk maken de kroeg in.. Check.. Chocoladeletters.. Check.. Kitten op schoot.. Check.. Zwangerschapspagina forum geopend op ipad.. Check! Ik ben klaar voor een gezellige avond haha.. Fijn dat je je weer wat beter voelt zwangeresje! Hoe gaat het met de rest? Jaa daar was die testdrang al he dazzje, ben benieuwd hoelang je het volhoudt
Mooi checklijstje jill! Vl kan elk moment thuiskomen. Ik zit met mn kleurboek op schoot, tv aan, reep chocola Wat zal ik morgen eens gaan doen.. Werken? Ik denk dat ik de schoonmaak woensdag maar doe. Wij krijgen op 1e kd de fam van vl en de 2e mijn fam 😳 Ja ik vraag mij ook af waarom ik ons huis ter beschikking heb gesteld haha
Ooh die moet ik ook weer es uit de kast halen.. Mandalas! Ondanks dat het soms enorm priegelwerk is, zo rustgevend
Jillster: inderdaad een mooi checklijstje hihi. Hier lekker op de bank met een heerlijk warm dekentje, chocolaatjes op tafel en de film aan Sabo: hier ook kleurboek (voor volwassenen) op de bank. Ik doe elke avond mog even kleuren. Maakt me rustig voor het slapen gaan.
Ik heb nog een vraagje, beetje persoonlijk maybe maar ach, nu we toch zo open bezig zijn.. Ik las (uiteraard) dat het voor de vrouw goed is om na het klussen nog een orgasme te krijgen zodat de zaadjes een boost krijgen zorgen jullie daar ook voor of denken jullie, dikke onzin? Weet onze ouwe gynaecoloog het misschien?
Het klinkt wel heel logisch omdat de baarmoeder sluit na een orgasme.. Ik moet zeggen dat wij dat bijna altijd wel doen haha En de hele familie over de vloer, de ene dag incl wij, elf mensen en de tweede dag tien mensen. Wij maken allemaal iets dus ik hoef gelukkig niet twee dagen in de keuken haha. Lekker buffetvorm, dus ik hoef ook niet rond. Eigenlijk een heerlijke oplossing. Gelukkig hebben we een vaatwasser.
ja dat klopt. je baarmoeder sluit zich een stuk nadat je een orgasme hebt gehad waardoor sperma er moeilijk door terug kan lopen wat dus betekend dat als jij eerst klaar komt en dan pas je man het sperma er ook met meer moeite door kan zeg maar... ook trekt bij een orgasme alle spieren dus ook in je vagina samen waardoor het zaad nog een boost in de goede richting krijgt. meen . hahah ik kom gewoon klaar als ik zin heb wanneer hoe vaak enzo dat is verschillend. maar misschien dat als ik mijn gouden ei gevonden heb er eens op ga letten
Hahaha gouden ei! Wederom thanks ladies, weer wat geleerd.. test was vanavond nog knallender dus ei zal morgen wel springen Goed bedacht Sabo, zo'n lopend buffet! Slaap lekker allemaal!
Hey hier is die ouwe gynaecoloog weer hoor Een orgasme nadat je man zijn orgasme heeft gehad kan zeker positieve invloed hebben zoals saartje al zei Hier altijd gedaan, wel lastig je orgasme te onderdrukken voordat mijn man zijn orgasme had gehad Morgen weer een drukke dag! Nog even wat boodschappen doen en dan ben ik echt klaar voor de kerst Fijne avond nog iedereen!!