2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala2

Lala2 Niet meer actief

moooooi! Creatief!!

2. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Gooooodmorning!
    Mooi Sabo, is dat het kleurboekvoor volwassenen?
    De cb lacht nog steeds dus vandaag ei.. Waarom is dat zo spannend haha vast omdat het eerste keer is dat ik het bijhoudt..
    Wat gaan jullie doen vandaag? Ik wasjes draaien en tas inpakken..oh en nog een beetje klussen natuurlijk :D

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Vannacht is de lawine dan EINDELIJK gekomen. Ben zo opgelucht. Misschien vreemd voor iemand die zwanger wil worden, maar als het dan niet raak is, is het toch fantastisch de bevestiging te krijgen dat ik een eisprong heb gehad op de tijd dat ik hem ook dacht gehad te hebben! Dus buiten de kramp en koppijn ben ik blij!

Vandaag ga ik boodschappen doen voor de Tiramisu die ik voor 2 verschillende feesten ga maken en in de avond werken.

Dikke kus voor allemaal!

4. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ik snap het hoor! En die nieuwe ronde is weer aangebroken he!? Hopelijk is het gauw voorbij 😊 Succes met kokkerellen!

5. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ik ga nog even wat boodschappen halen voor de kerst en verder niks. Manlief is ook vrij dus als het weer beetje rustig blijft misschien wandelingetje maken ofzo
    Hij word nu alleen al moe en lichtelijk geïrriteerd over mijn kinderkamer geratel :D

6. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    @jill, ja maar dan van de action :)
    @zwangeresje, *gooit chocola* welkom bij de club, we moeten het idd maar positief bekijken :D en later gewoon weer aan de klus

Ik ga vandaag ook wasjes draaien en nog even verder met mn ondernemingsplan

7. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Haha lala ml lastigvallen :p
    Zie je de kamer al helemaal voor je?

8. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Goedzo zwangeresje, keep your head up! Nieuwe ronden, nieuwe kansen;)
    Haha ja Lala, hoe wil je het hebben? Zit ook regelmatig al te denken hoor, wat ik allemaal wil kopen.. Kan me voorstellen dat wanneer je eenmaal zanger bent, alle remmen helemaal los gaan hihi..

Succes Sabo! Ik denk dat ik toch maar aan die stapel nakijkwerk ga beginnen.. Jeej!

9. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    *vangt de chocolade*

Nieuwe ronde nieuwe kansen!

10. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Nou de hele kamer moet eerst helemaal gestript worden van oud behang. We hebben zn oude inbouwkast waar nieuwe planken in moeten. Ik wil 1 wandje met steigerhout lambrisering etc etc :D Het is nog een hele klus en wil echt dat manlief beetje vaart maakt uiteindelijk. . Meestal ben ik van het direct aanpakken en gaan maar na die vroeggeboorte moet ik dit keer echt rustig aan doen. Maar komt uiteindelijk vast goed!

11. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal ik een geheimpje verklappen: Wij moeten eerst nog ons huis te koop zetten, het verkopen, iets nieuws kopen en dan kunnen we pas aan inrichting gaan denken. We hebben nu 1 slaapkamer. :D

Toch heb ik het gevoel dat dat allemaal goed gaat komen. Als het niet Is gelukt voordat het kindje er is, zullen we gewoon roeien met de riemen die we hebben.

Zouden jullie ervan in paniek raken?

12. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik zit een klein beetje in hetzelfde schuitje.
    Wij hebben wel twee slaapkamers maar we moeten 5 trappen op.
    Wonen in een appartementencomplex zonder lift 😑 dus ook wij zijn op zoek naar iets anders.
    Ik ken de paniek en aan de andere kant is het niet nodig denk ik. Ik heb mensen met kinderen in poppenhuisjes gezien en dat lukte ook. Je hebt toch nog een tijdje speling! Dus dat moet goedkomen!

13. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben 1 extra kamertje maar die is heeeel klein en daar staan eigenlijk allemaal spullen die nergens anders kunnen haha.. Wij gaan het ook te koop zetten of kleine kamertje gebruiken en wachten totdat kindje wat groter is.. We zijn er nog niet uit!
    Maar jullie hebben helemaal geen extra kamertje, maar ook dat komt goed joh! Ik zou me er niet heeeel druk over maken denk ik en vind het ook knap dat jij dat ook niet doet. Wanneer gaan jullie het te koop zetten? Waarom nu nog niet?

14. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik ben er ook helemaal niet over in paniek. We gaan een dezer dagen foto's maken en dan te koop zetten. We moesten even wachten op geld voor de makelaar, vandaar dat het nog niet te koop staat. We weten ook al wat wel willen kopen als We het verkopen. Er staan hier nl veel grote appartementen te koop voor weinig geld, dus daar zien we geen problemen.

Ik zie alleen op tegen het gedoe rond de verkoop, maar dat Is alles. Als het niet op tijd verkocht wordt past een babietje er nog wel bij :)

15. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ah zo, verstandig! Dat houdt ons ook een beetje tegen, dat gedoooee! Kijk daar zo tegenop.. Hoop dat het snel verkocht is en jullie lekker in het appartement kunnen voordat baby er is! En anders komt het ook goed.. Ik word helemaal blij als ik het woord baby alleen al typ haha, ergggg..

16. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    ERRRRRUGGG!!!

Natuurlijk eerst maar eens zwanger worden!!! Hihihihi

17. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Dat is wel zo handig he! :D

18. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich wel een vrij essentieel onderdeel hihi

19. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Baby baby baby baby
    Kleine sokjes kleine teentjes kleine handjes en zon schattig wipneusjes

Oke het gaat niet goed..
    Wij gaan vanavond nieuwe wasmachine en vaatwasser ophalen. Vriendin van mij moet noodgedwongen haar huis uit door geldgebrek. Ze komt net van school en kan geen baan vinden. Maar ze hadden net een nieuwe wasmachine gekocht. Dus wij kopen hem over. Die van ons is wel aan vervanging toe.
    En dan leggen we gelijk maar even een nieuw goedkoop zeiltje in de keuken, want het huidige zeil ziet er niet uit :O
    Dus wij gaan ff zeil shoppen! Tot straks!

20. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is lief van jullie zeg Sabo! Veel plezier!

Deel Deze Pagina