Lieve meiden wat een verhalen! Heb wel alles gelezen, maar ga zo naar bed, dus morgen klets ik weer lekker mee. Een dikke knuffel voor allemaal en vooral voor Dazzje.
Oh er zijn trouwens nog wel een paar dames hier op zoek naar een ei, dus als je het per se kwijt wilt laat het ze dan ff weten! Dikke knuffel meid. Ik weet wel dat het allemaal virtueel is, maar ik sta voor je klaar hoor. En ik denk de anderen ook.
Slimme keuze meid . Bewaar je energie maar voor positieve dingen . Ik ben ook blij dat ik mijn ei hier kwijt ben nu nog mijn gouden ei vinden dan zou ik helemaal blij zijn hahah
Wahaha wel Op zoek naar een ei maar wel een speciaal springend gouden ei die vervolgens beste vrienden wil worden met 1 Vd woest aantrekkelijke zaadcellen van ml
Hey meiden ! Poeh ik heb het zo druk gehad de laatste dagen dat ik amper heb kunnen reageren maar ik lees wel af en toe bij hoor 😃. Ik werk lange dagen ben om 8 uur weg en half 8 weer thuis en op mijn werk kan ik niet lezen of reageren sorry ! Vandaag maar een halve dag en daarna boodschappen doen nog geen tijd voor gehad en heb totaal niks in huis HElP Ik heb super last van mijn borsten dus mijn ongi zit er weer aan te komen . Nou dat het maar snel Is dan kunnen we weer Aan de slag hihi Begin volgend jaar weer op controlle voor mijn borst .heb den knobbeltje wat ze heel goed in de gaten willen houden toch wel spannend iedere keer . Ze hem op weer vandaag !
Ik wens jullie allemaal : prettige kerstdagen en een vruchtbaar en gezond 2015 met nog heel Veel mooie gesprekken hier ! Veel zwangeren meiden ,bergen gouden eieren , en natuurlijk hele gezonden kindjes !
Jaaa wat Saartje zegt Heeele fijne feestdagen, voor sommige van ons extra bijzonder, geniet ervan!! En dat we nog maar lang een hecht clubje mogen blijven en straks alle zwangerschapskwaaltjes kunnen bespreken! Net getest, cb negatief, zw en kids nog wel knaller.. Ovu dus gisteren of vannacht geweest. Baal nog wel beetje ma hoop dat we zo nog even kunnen klussen en dan kan ik ophouden zo panisch te doen en eindelijk op het wachtbankje! Voor twee weken dan Wij vertrekken straks naar Brussel, dus zal ff wat minder reageren Jullie zijn top! Liefs
Oh Saartje, wat vervelend, dat knobbeltje..goed dat je onder controle staat, al blijft dat natuurlijk spannend! Laat maar weten wanneer je erheen moet dan kunnen we je nog wat extra support geven
En nog een extra dikke knuffel voor Dazzje! Snap dat dat pijn doet, vriendschappen verliezen.. Wijze woorden, je energie er niet aan verspillen. Gniet van de sneeuw, stiekem wel beetje jaloers op
Jill: veel plezier in brussel! Saar: bah knobbeltje.. Keep us posted! Ik moest wel hard lachen om die woestaantrekkelijke zaadcel haha Iedereen: ik wens jullie ook fijne dagen, veel liefde en een gezond en gelukkig 2015! Over zaadcellen gesproken Mn nichtje van 4 vond tijdens het opruimen een speelgoedmedaille. Zegt ze tegen mn zus "ik weet van wanneer die is" Zus: "oh ja?" Zij: "ja, deze heb ik gewonnen tijdens de wedstrijd in jouw buik. Toen ik als eerste bij het ei was. Ik had deze om in jouw buik" Ze had voorlichting gehad over de zaadcel en het ei van mn oudere nichtjes haha. Leuk hoor leeftijdsverschil. Ik kreeg ook voorlichting op mn zesde
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH nu kun je me opvegen😂😂 wat een helden uitspraak. Ik hou van kinderen en hun grappige uitspraken. Saartje bah dat is naar. Snap dat je je daar zorgen over maakt. Hou ons op de hoogte. Rot van je lange werkdagen, ben je wel vrij met kerst e.d.? Ik weer aan het werk. Morgen nog een slaapdienst en dan ruim een week vakantie!
Hahahah fantastische opmerking! Vl flink ziek dus geen geklus meer.. Heb halfuurtje mogen balen van mezelf en nu met ziek vriendje naast me vrolijk richting Brussel! We maken er wel wat van
Goedemorgen dames. Hier onwijs rustig op het werk. Er zijn maar 24 cliënten ivm kerstvakantie. At the moment computeractiviteit waar het ook onwijs rustig is. Kan in ieder geval wel lekker zelf aan de slag. Op het moment heb ik onwijs last van mn onderrug en mn heupen (dat laatste voelt enorm raar) gewoon steken etc. Ook mn borsten zijn nog niet gekalmeerd... Saartje: Bah, dat is erg vervelend Keep us posted?
Goedemorgen dames! Wat een schijt weer in Nederland! Hoop echt op droog weer 2e kerstdag als we naar de efteling gaan Vanmorgen 1e misselijke momentje gehad. Aan het einde van mn bakje meusli kwam het haast omhoog maar heb het weggekregen Ben lichtelijk chagrijnig vandaag weet niet waarom... vanavond weer voor iedereen koken.. hmm In iedergeval iedereen fijne kerstdagen!!! @Saartje hmm komt vast goed!!!
Altijd leuk, sjaggo zijn zonder duidelijke reden haha. Bij mij wordt het bloedverlies alweer minder dus ik denk dat morgen mn laatste dagje is. Netjes 4 dagen.
sabo knuffel!!! jillster have fun!!! saar vervelend meis jullie ook allemaal fijne feestdagen en dat we maar allemaal zwanger worden in 2015!!
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO alle boodschappen in huis! pfieuw! Zweten! Zo druk, mensen gestressd. Nu met de beentjes omhoog op de bank. Heb knallende koppijn dus lekker niks meer doen. Jillster: Heel veel plezier! Brussel is een prachtige stad Hilarisch Sabo! Saartje: Wat ontzettend spannend. Hou je ons idd op de hoogte? En uiteraard van mij ook nog hele fijne kerstdagen gewenst! Ik ga morgen lekker naar familie van mijn moeders kant. Ik ga tiramisu maken van Nigella Lawson. Die is echt goddelijk. 2e kerstdag lekker bankhagen en we hebben dit jaar ook een derde kerstdag met vrienden (en eerst werken). Heb er zin in, vooral nu de boodschappenhobbel genomen is. Vandaag geen babynieuws haha.