2015?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jillster, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sateenkaari jij zit nog steeds te wachten hè? Heb je wel een eisprong gehad denk je? (had ik dit al gevraagd?) Misschien dat het na je vermoedelijke miskraam toch iets langer duurt nu? Op hoeveel dagen zit je nu?

2. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

Nov 2, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik ik zit nog steeds te wachten :( Ik zit nu op dag 41. Ik denk wel dat ik een eisprong heb gehad. Rond de laatste week nov/eerste week dec (als ik het me goed herinner) slijm gehad. Maar 100% zeker kan ik het helaas niet zeggen. Misschien dat het toch daarmee te maken hebt, of mijn cyclus is gewoon onwijs van slag. Ik denk dat het voor mij handig is om, als ik weer ongi ben geweest, te beginnen met ovu testen. Ik denk dat er dan voor mij een hoop duidelijker gaat worden. Ik denk trouwens wel dat mn ongi er aan zit te komen.

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat ik inderdaad wel lang, helemaal als je niet zeker weet of je een eisprong hebt gehad, want dan weet je ook niet goed hoe lang je moet wachten :(. Vervelend meid. Ik hoop dat de ongesteldheid doorzet.

Ik heb zelf heel veel gehad aan temperaturen qua inzicht (volgens mij hebben we het hier al eens over gehad??). Dan weet je iig of er een eisprong is geweest. Ovutesten ga ik denk ik niet aan beginnen na al het gevloek van de andere dames ;)

4. Dazzje

Dazzje Actief lid

Nov 12, 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Ook ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen toe!

Ik mag gaan wachten op mn ongi en dan op naar ronde 3! Vanmorgen temp gezakt naar 37.6 dus deze ronde is voorbij....

Jammer maar vermoede al dat t niet raak was dus in dat opzicht is het wel goed zo....

Saartje, hou ons op de hoogte!

Hier geen echt witte kerst dit jaar, we hebben geen nieuwe sneeuw meer gehad en op sommige plekken zie je het gras alweer goed.... Ach, jammer maar aan de andere kant hebben we hier nu niet zo'n horror winter als ze vorig jaar hebben gehad en over het algemeen liggen de temp ook wel netjes (vandaag word t n graad of 6).

5. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Dazzje! Gezellig op naar de volgende ronde. Die natuurlijk gewoon raak is!

Ik hoop dat je een fijne kerst hebt ondanks dat je zo ver van je familie bent. Wat zijn jullie plannen?

6. Dazzje

Dazzje Actief lid

Nov 12, 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Jups, op naar de volgende ronde en we gaan er gewoon van uit dat die raak zal zijn :D

We hebben niet echt plannen met de kerst.... Straks even boodschappen doen om vanavond lekker thuis te koken en dan morgen gaan we naar een collega want anders is die ook maar alleen en ik vind dat niemand alleen behoort te zijn met kerstmis!

Jullie nog leuke plannen allemaal?

7. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    He wat balen Dazzje :(
    Omg hoe een middagje shoppen alles opeens goed kan maken hè.. Word daae zo gelukkig van :D zo lekker uit eten.. Liefs!

8. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Wahaha jij maakt mijn dag ! Heerlijk die verhalen van kindjes

9. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Ja lekker vrij tot maandag !! Nu lekker genieten

10. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Lieve schat alles komt goed ! Veel plezier in Brussel !!!

11. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Thnx meid !!! Veel plezier in de afdeling

12. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Het vloertje ligt! Sneller dan gedacht. Ze belden dat het al binnen was. Lekker geregeld voor de kerst.
    We zijn net terug van de kerstwijding, soort van kerstnachtdienst. En ik ga nog ff wat in het huis doen!

13. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo! De Tiramisu staat in de koelkast! Ik ben klaar voor feestje nr 1. Natuurlijk eerst nog even slapen enzo, maar dat is bijzaak :D

14. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Haha ja, ik heb alle kado's ingepakt.
    De kado's van schoonzus en zwager lagen er al, zijn ze vanmiddag komen brengen.
    En waarschijnlijk nemen mn schoonouders ook nog wat mee.
    En dat terwijl we niet aan kado's doen haha. Maar het staat wel heel gezellig

15. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Even liefs uit België voor jullie!

16. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey jill! Hoest met Vl?

17. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    He lieve meiden ! Hebben jullie het fijn gehad ?
    Ml en ik hebben heerlijke chillen avond gehad samen ... Gourmette all you need is love kijken heerlijk ! Ik kan daar wel aan wennen .
    Al bedacht ik gister dat het toch wel tof zou zijn als ik volgend jaar met kerst geen biefstuk zou mogen eten omdat ik zwanger ben of tijdens het gourmet er regelmatig weg zou moeten omdat dan ons kindje verdriet of honger had.... Heerlijk dromen moet kunnen . Xx

18. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Altijd leuk hè, pakjes onder de kerstboom :)
    Vl voelde zich gistermiddag weer ietsje beter maar savonds weer stuk minder.. Laat hem nu nog maar even slapen, hoop dat het weer beter gaat!
    Kom wel even heerlijk tot rust hier.. Wekrn voor kerstvakantie zijn altijd zo hectisch op het werk en thuis kan ik dat soms niet zo goed loslaten..
    Geniet ervan met jullie familie en succes voor de bikkels die moeten werken! Xx

19. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Aah saar, heerlijk zo dromen;) vriendin heeft zonet toevallig zo haar zwangerschap aangekondigd hihi.. Geen drank en geen biefstuk dit jaar! Wij mogen hopelijk allemaal in het nieuwe jaar vertellen dat we mama worden!:)

20. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Ik hoop het Jillster !
    Pfff dat ik maar snel ongesteld word want jeejtje mijn borsten ! Lijk wel pamela haha zo strak en groot haha .
    Hebben jullie dat ook als jullie ongeteld
    Worden ?

Share This Page