2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    @oom: ik snap je gevoel eigenlijk wel, ondanks dat ik die hele man niet ken. Maar het voelt een soort van oneerlijk dat hij het "zichzelf heeft aangedaan" terwijl er ondertussen mensen doodgaat die er niet om "vragen". Maar voor zn kinderen is het vreselijk.

@collega: grrr haha, erg is dat he. Doe je niks aan denk ik, denk dat we dat allemaal zo voelen 😆

@ vertellen: daar denk ik ook wel over na. Gister gaven we iedereen tegelijk een kado en toen dachten ze gelijk dat we iets wilden zeggen. Was wel een leuk idee geweest haha. Ik denk dat ik toch ga proberen zo lang mogelijk te wachten, maar om het wel aan 2 mensen te vertellen. Vooral omdat vl en ik graag praten wanneer we enthousiast zijn dus we moeten bij iemand een ei kwijt

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn mond loopt ook over waar het hart vol van is. Er zijn wel een aantal mensen die heel erg met me meeleven en die het waarschijnlijk op de dag van de positieve test gelijk horen. En mijn ouders wil ik het denk ik ook wel snel vertellen. Maar we zullen zien. Misschien dat er een geschikte dag of datum in de buurt is waarop we allemaal samen zijn waarop we het zouden kunnen vertellen. Dan is het ook makkelijker vol te houden denk ik.

En ik gun het mijn collega wel degelijk hoor. Maar NA mij... (zeg ik dat nou echt... ja ik zeg het echt :$)

3. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    En ook na mij als het ff kan *kuche*
    Ahh dat arme kind hahaha

4. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahhahahahha! Als het ff kan wel ja!!! En het is nog wel echt een lieverd ;)

5. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe!

Nou ik heb echt een rot dienst gehad op het werk. Meerdere keren agressie van een kind waardoor de krassen op mn gezicht staan niet echt leuk met kerst(sowieso niet maar toch).
    Zometeen gezellig met vrienden bij elkaar wat drinken en vanavond met VL gourmetten.

Ik zit ook al te bedenken wanneer en hoe ik het zou vertellen... er zijn een paar mensen die meeleven dus ik denk dat die het al op de dag van de positieve test weten. En ik denk dat ik de eerste echo af zou wachten voor ik het aan onze ouders zou willen vertellen. En vervolgens rustig aan verdere vrienden en als laatst Facebook(bijna niet meer weg te denken).
    Het lijkt me leuk om een fotolijstje met de echo te geven of iets dergelijks.

Ahh zwangeresje ik snap je gevoel. We willen het allemaal zo graag en het liefst nu. Niet morgen, nú!

Sterkte met je oom, vooral triest voor de Kids inderdaad. Zij hebben er niet voor gekozen. Heavy!

6. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Haha meid toch soms ook al gun he het een ander steekt het toch dat bij iemand zo makkelijk kan gaan.

Betreft het vertellen als je zwanger bent . Ik denk dat ik sommigr mensen eerder vertel dan de rest . Ik denk rond 9 weken mensen dichtbij en na eerste echo de rest

7. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Sterkte met je oom meid !!

8. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Nou, temp is weer gedaald (terug naar 36.7) dus denk dat ik gewoon ga wachten op de vloed (snap er serieus niets meer van! Dag 32 dus weer een nieuw cyclus record :p)....

Had zelf ook nog even het idee dat t n innestelingsdip zou kunnen zijn (10 DPO dus zou idd kunnen) maar na de temp van vanmorgen geloof ik er voor deze maand maar niet meer in!

Vertellen.... Mn moeder en 1 of 2 naaste vriendinnen krijgen het vrij snel te horen en de rest mag lekker wachten tot we ergens rond de 12 weken zitten! Scheelt mss dat wij in de VS zitten en iedereen die ons kennen in NL zijn maar zou sowieso niet voor de 12 weken de hele wereld inlichten maar het is uiteindelijk waar je je goed en prettig bij voelt en dat is per persoon verschillend....

Hier is de kerst alweer voorbij......

Wens jullie nog n fijne 2e kerstdag dames!

9. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hi ladies!
    Ik ben er weer:)
    Hahah wat een grapjassen jullie vriendjes, ik zou er ook zeker om kunnen lachen..
    Snap je helemaal Zwangeresje, ik heb dat elke keer wanneer vriendin of collega zwanger is.. Was het maar zo dat iedereen binnen halfjaar sowieso zwanger werd! Daar word ik nl het meest onrustig van, het idee dat het nog wel jaren kan duren..

Heel sneu voor je nichtjes, het blijft hun vader.. Al heb ik er soms wel moeite mee hoor, mensen die zichzelf zo de afgrond in werken.. Mijn nicht van 32 is vorig jaar verongelukt door een klootzak die dacht dat ie te laat op zijn werk zou komen en daarom maar twee keer de toegestane snelheid ging rijden.. Dan kokt het zo dichtbij opeens!:( Hoop wel dat je oom er weer bovenop komt, niemand hoort zijn vader zo vroeg te missen..

Ik denk dat wij het vrij snel na positieve test aan onze ouders en stel goede vrienden vertellen.. Mocht het al nog mis gaan, heb ik graag hun steun.. Plus, ik ben een open boek dus zou het toch niet voor me kunnen houden hihi.. Na eerste echo zou ik het iedereen via fb laten weten.. Verschilt nogal hè, sommige krijgrn echo na 10 weken en anderen weer na 12 weken!

Ben nog steeds aan het nadenken over hoe we het dan gaan vertellen..

Aah Mimy, heftig hoor, jouw werk!
    Fingers crossed Dazzje! Frustrerend en spannend tegelijk..
    Zit ik echt nog maar op 3dpo? Hoe hou ik dit vol! :D

10. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Fingers crossed idd.... We gaan het wel zien al zou ik het momenteel ook niet helemaal erg vinden om ongesteld te worden, klinkt mss raar maar dan weet ik wel waar ik sta en kunnen we verder. Nu is het allemaal zo raar dat ik ook even niet goed weet hoe of wat....

Je kan het Jill, volhouden..... Voor je het weet kan je gaan testen ;)

Hier geen 2e kerstdag, net heerlijk geluncht en zometeen met ML even naar de telefoonwinkel want ben nu echt klaar met de kuren van mn huidige foon!
    Logee laten we dan even lekker thuis want n logee hebben is leuk maar soms wil ik ook wel eens rust aan mn kop hebben en met een kletskous in huis gaat dat niet echt werken :D

Ik hoop iig dat jullie een fijne 2e kerstdag gehad hebben!

11. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi dames!

Heel even snel een berichtje van mij. Ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen. Ik denk dat dat morgen gaat worden!

Hier twee onwijs leuke kerstdagen gehad. Kerstavond met mn ouders en vl nasr de bios geweest. Laatste Hobbit film. Gister gezellig met mn ouders, vl, oma, tante en mn twee nichtjes heerlijk gegeten en cadeautjesspel gedaan. Vandaag bij mn nichtje en dr vriend geweest. Allemaal vrienden en andere neven en nichten waren er en we hadden allemaal wat lekkers te eten mee genomen. Nu op weg terug naar huis om nog even naar onze stamkroeg te gaan. :)

Ik ging vanavond tr oo uwens naar de wc en kwam er toen achter dat ik ongi ben geworden... op zich wel blij mee want nu weet ik dat ik een eisprong hen gehad en kan volgende week beginnen met tempen. Dan gaat er waarschijnlijk een hoop duidelijk worden omtrent mn cyclus. Op naar de volgende ronde!

12. Juffie28

Juffie28 Lid

12 dec 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.
    Wat een geklets weer.
    Ik dacht dat de meeste een echo maken bij 8 weken. Was bij mij toen wel.
    Vertellen. Ik denk collega die het dichts bij staat rond de 8 weken.(als ik dan weer zo moe ben). Beste Vriendin ook bij de eerste echo. De rest toch echt pas bij de 12 weken.

13. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Zoo tweede kerstdag zit erop!
    En mijn ongi is voorbij dus ik ga het zo eens gezellig maken hier haha
    Te lang geleden alweer en oefenen is ook belangrijk

Morgen het huis weer terug verbouwen 😁
    Dames! Slaap lekker!

14. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames!!
    Hoop dat iedereen ook een fijne kerst gehad heeft! Wij hebben echt heerlijke dagen gehad!

Bij C hadden we de ouders het met 7 weken verteld op moederdag echt leuk met roze en blauwe Cupcakes met baby dingetjes erop.. Het duurde bij allebei de ouders even voordat het door drong.. :D
    Ik kon het ook echt niet langer volhouden want ik werk met mijn moeder samen en die ziet dat aan mij!

sabo dit dat je temp weer gezakt is :(

sateenkaari op naar volgende cyclus!

Oke wil even iets kwijt :D gister avond opstap geweest kleine bij oma en opa gebleven. hebben we gister nacht en vanmorgen geklust en ik zit ong in mijn vruchtbare dagen en L vond het niet erg JEEJJ!! Maar wil nou niet te Veel opdringen of hij er ook echt aan wil beginnen omdat hij nou even wou wachten... En dit is ook pas mn eerste cyclus weer na de pil dus even kijken of dat alles klopt weer qua dagen..vorige keer haf Ik een cyclus van eerste keer 29 en 2x 27 dagen en toen telde Ik aan.. hoop dat het deze keer ook zo is kan ik het fijn bijhouden..

15. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ben niet op aan het letten zie nu dat sabo al ongesteld is geweest..

16. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Geniet ervan haha

17. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ja dan maar ongesteld worden en beginnen aan nieuwe ronde idd, dat overtijd zijn zondee zwanger te zijn zou verboden moeten worden!

Wij hebben thuis samen lekker gegeten en filmpje gekeken:) morgen groot dinner met schoonfamilie, heb er nog niet zoveel zin in haha..
    Ja we moeten uiteraard wel blijven oefenen:D

Ooh wat fijn dat je vriend het niet erg vond, misschien is het wel meteen raak;)

Slaap lekker allemaal!

18. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    jillster ga ik niet vanuit hoor! maar misschien is hij nou over de drempel heen. :)

slaap lekker!

19. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    bij ons worden de eerste echo`s rond de 12 weken gemaakt geteld vanaf je laatste menstruatie . het kan dan dus we zijn dat je verder of minder ver bent maar zo tellen ze dat een beetje. en als je een bloeding hebt of een miskraam ofzo hebt gehad dan krijg je hem met 6a7 weken geloof ik omdat dan het hartje te zien is.

20. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank dames voor al jullie antwoorden! Heb er echt wat aan.

Ja met mijn oom Is heel erg dubbel. Ook hij stapte gewoon al die jaren achter het stuur hoor. Kan me er zo kwaad over maken! Maar goed. Voor mijn nichtjes hoop ik dat ze hem nog een paar jaar mogen houden. Verdrietig is de situatie al jaren, want een gezin met een alcoholist heeft het niet makkelijk.

Jillster: dit kan jij wel!!

Santeenkaari: EINDELIJK!!

Vl en ik zijn vanavond naar de Hobbit en Exodus geweest. Beide prachtige films. En overdag lekker geluierd. Morgen een paar uurtjes werken en dan een pasta in elkaar draaien en naar vrienden voor 3e kerstdag.

Maar nu eerst lekker lekker slapen!

Tot morgen!

Deel Deze Pagina