Avond meiden, het was even sþil aan deze kant. We hebben een prachtige eerste kerstdag gehad had een 3 gangenmenu gekookt en even cadeautjes gedaan 2e kerstdag moest ik weer werken nu lekker weekend vieren. kwam er neg achter dat ik afgelopen week mijn eisprong waarschijnlijk al heb gehad. Heerlijk dat we het momenteel druk hebben. Zo ben ik er niet mee bezig. slaap lekker!
Goedemorgen! Beetje vroeg maar ik moest plassen en wilde vandaag testen. Hij bleef helemaal wit helaas zoals ik eigenlijk al had verwacht. Nieuwe ronden nieuwe kansen! Liefs
Fijn om weer wat van je te horen Catlady! Heerlijk dat je zo'n fijne kerst hebt gehad! Jammer Mimy! Op naar de volgende ronde!!
Was al bang dat je ons niet meer kon vinden catlady! Hoe gaat het met de kitten? Aah shit Mimy! Toch elke keer weer eventjes teleurstelling.. Las net even wat oude pagina's terug, zijn best veel van dit groepje afgehaakt! Viel me even op! Gaat iemand nog wat bijzonders doen vandaag? Fijne derde kerstdag zwangeresje!
We zijn ook amper bij te houden jill 😁 Ik ben bezig met het fatsoeneren van het huis. Nog even stofzuigen en een dweil erdoor en dan ben ik klaar voor vandaag Vl moet misschien werken straks vanwege de sneeuw Ik lag vannacht wakker door brandend maagzuur, was lekkere soep maar met een vervelend randje haha. Wat ga jij doen?
Ben ook met het huis bezig maar oh my, wat een opstartproblemen vandaag! Wij gaan straks naar schoonouders, die groot dinner geven voor de hele familie.. Heb er nog geen zin in maar als we er straks zijn is het vast gezellig! Ik heb sinds ovulatie vet gevoelige borsten, heb ik echt nooit.. Raar hoor, het menselijk lichaam haha
Ja en je voelt ineens alles.. Gek gedoe.. Wij hebben de kerstboom opgeruimd! Heerlijk! Heb mn huis weer terug! En het sneeuwt hier behoorlijk, wel een combi nat en droog.. Dus de weg is lekker blubberig
Ja echt heel veel . We zijn nu wel met een klein groepje maar nu is het wel makkelijk kletsen vind ik
Hey . Ik had me laten pendelen door mama van Daan en dit was haar reactie : Eerste advies dat ik altijd geef aan de dames die pendels vragen! *Geniet van de momenten dat je gaat klussen want een verplicht nummertje ben je snel beu en manlief ook! Pendel geeft een positieve test aan in de maand Maart en een zoontje voor jullie! Geniet van de eindejaarsfeesten en van elkaar. xxx
Toch wel grappig zo'n pendel.. Maart, wat klinkt dat nog ver weg (al zou ik meteen tekenen, mocht het dan zeker zijn dat ik dan zwanger zou zijn).. En een jongetje! ben benieuwd of het uit komt.. Hebben jullie stiekem ook voorkeur voor wat het wordt? Naast het feit dat het gewoon hardstikke gezond moet zijn natuurlijk! En idd, kletst zo stuk makkelijker
Hallo dames.... Ligt er veel sneeuw bij jullie? Heb van diverse vrienden al sneeuwfoto's voorbij zien komen... En hoe is het hier? Uhm, groen Nog geen ongi te zien hier... Vandaag temp wel weer iets hoger dan gisteren, als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik denk ik maar n testje wagen want begin nu wel nieuwsgierig te worden! Vandaag dag 33 van deze cyclus dus heb sowieso n nieuw cyclus record
Spannend dazzje !!! Jillster ik vind helemaal niet lang lijken maart . Dat betekend bevruchting in februari en moet nu weer bijna ongeteld worden dus in januari weer nieuwe ronde en dan is het zo maart . Al geloof ik er niet zo in . Of ik voorkeur heb voor het geslacht nee helemaal niet maar heb wel altijd gedacht dat ik jongen krijg geen idee waarom hihi .
Word zo langzamerhand gek van mn lijf die me heerlijk in afwachting houdt... Nog helemaal niet het gevoel ongi te moeten worden... Pendelen, ik heb n tijdje terug ook n pb gestuurd maar nog steeds geen antwoord gehad... Beetje jammer dat er dus mensen zijn die zeggen tijd te hebben en dan vervolgens niets meer laten horen. Ik vind geslacht ook niet het belangrijkste, als het maar gezond is Voorkeur hebben we wel, we zouden allebei graag n meisje willen....
Hi dames! Ik ben niet afgehaakt hoor! Was de afgelopen dagen druk met kerst vieren hihi We hebben het heel leuk gehad, heel lekker gegeten leuke cadeautjes gehad en gewoon gezellig! Gister in de efteling was het ook super leuk! Onze kleine meid vond alles geweldig en ze heeft het hele sprookjes bos zelf doorgecrost. Helaas paar dingen niet kunnen zien, wachtrij van 1 uur soms! Nou met zn ongeduldige dreumes laaaat maaar Het zou volgens de efteling site niet zo druk zijn maar daar hebben ze zich wel op verkeken hihi De animatie was geweldig! Mijn kleine meid kreeg veel aandacht, leuk!!!! Vandaag door de sneeuw gebanjert grote lach op dat koppie. Geweldig! Jammer dat het hier alweer verdwijnt! Zo te lezen heeft iedereen het ook leuk gehad, mooi! Liefs!!
@ dazzje: ik word zelfs zenuwachtig van jouw baarmoeder haha @ lala: hooooi, leuk he de efteling! Wij gaan met oudjaar, ben erg benieuwd hoe dat is. Vl had het als kado in mn schoen gedaan 😝 @ jill: voorkeur, een jongetje. Mn zus heeft drie meiden dus afwisseling vind ik wel leuk haha. @ saar: grappig zon pendel, ben ook wel beniieuwd of het uit gaat komen!