Ohja natuurlijk, stom van me! Goed gelukt? Voor mij is dat ook het hoogtepunt hoor en dat het qua gezondheid dit jaar beter gaat.. Welkom Amber!
Hoi Amber, Natuurlijk mag jij ook mee praten. Wat verschrikkelijk dat jullie zo'n verlies hebben moeten meemaken. Na zo veel weken denk je toch dat het allemaal goed gaat Fijn dat jullie er nog ene keer voor gaan. Hopelijk voor jullie ook het geluk dat jullie snel weer zwanger worden! De hoogtepunten van dit jaar... Uit mijn tweede depressie komen. Er achter komen dat mijn vriend ook nog kinderen met mij wilt, al heeft hij er al twee van een vorige relatie (geen contact meer mee, lang en moeilijk verhaal) en voorheen altijd had gezegd tegen andere dat hij geen kinderen meer wilde. En voor volgende maand: Het afronden van mijn studie.
Had je verhaal te snel gelezen Amber, wat verschrikkelijk lijkt me dat! Mooi dat jullie er weer voor willen gaan en again, welcome to the club! Lijkt mij best moeilijk Sateenkaari, dat hij eerst aangaf geen kinderen meer te willen.. Gelukkig gaan jullie er nu voor.
Hi Amber, wat verdrietig.. ik leef met je mee! In iedergeval welkom en uiteraard op naar een mooi en vruchtbaar 2015!
Hij wist van mij dat ik graag kinderen wilde. Op het moment dat wij een relatie kregen had ik er eigenlijk niet bij nagedacht of hij nog wel kinderen zou willen. We schelen namelijk ook best wat jaren. Maar toen ik er met hem over begon, eerder dit jaar zei hij al snel dat hij het toch wel wilde. Mij zou hij geen kinderen willen ontnemen en het kriebelde bij hem toch ook wel heel erg. Met mij was het 'anders'. Hij durfde het weer aan. In de vorige twee relaties (tussen zijn huwelijk en mij in, waren niet van lange duur) had hij gelijk in het begin gezegd dat hij geen kinderen meer zou willen, omdat hij er twee had. Hij zei ook achteraf dat hij nooit had gedacht dat hij nog kinderen zou willen. Hij nam altijd afstand van kinderen, vooral omdat het hem zeer deed in de buurt van andere kinderen te zijn, omdat hij zijn eigen twee jongens niet meer ziet. Ik ben ook onwijs blij dat we er voor gaan! Nou maar hopen dat het snel gebeurd.
Sateenkaari wel zwaar voor je mannetje dat hij zijn kids niet ziet. Hoeveel jaar schelen jullie. Ik scheel 9 jaar met Vl.
Ik scheel wel wat meer hihi. 24 jaar... Maar daar is verder qua doen en laten niets van te merken. Natuurlijk heeft hij meer levenservaring, maar qua hoe hij is lijkt hij veel jonger. Net als dat mensen altijd denken dat ik veel ouder ben. Gelukkig heeft niemand er moeite mee. Mijn ouders vinden hem geweldig, zijn ouders vinden mij geweldig en andere mensen om ons heen vinden ons ook een super koppel. Hij gaat al jaren om met mensen die minimaal 12 jaar jonger zijn dan hem, waardoor hij ook jong is gebleven. Ik had mezelf vroeger nooit gezien met iemand die zoveel jaar ouder is dan ik, maar zie hier het resultaat haha.
Wow 24 jaar! Wel fijn en lief dat hij jullie samen ook de kans geeft om een gezin op te bouwen hoop voor jullie dat het ook snel lukt! Nou wij hebben morgen een afspraak bij de hypotheker Best eng.. Want we hebben zo het gevoel dat het een teleurstelling gaat worden. Een huis kopen op dit moment is echt een ramp
Sateenkaari 24 jaar is best veel, maar fijn dat iedereen zo positief is over jullie. Was hier wel anders 😣
Snap niet dat andere mensen daar moeilijk over doen.. Moeten jullie lekker zelf weten, zolang de relatie maar goed is toch! Kreeg net foto van kindje van mn ex door, jarenlang geen contact en opeens mailtje dat ie vader is geworden.. Schrok er gewoon beetje van, waarom stuurt hij mij dit?! Naja good for him
Hmm vreemd! Vind zulle acties echt irritant! En meiden, leeftijd verschil moet niet uitmaken, zolang de oudste maar respect heeft voor de onervarenheid van de jongste. Helaas zijn er mensen die daar nog wel eens misbruik van maken. Verder moet iedereen het inderdaad lekker zelf weten. Als ik een oudere man zie met een jonge meid denk ik alleen maar ouwe snoeperd! Hihi
Jillster wat stuurde je terug. Lekkah boeiend! ? Haha lala, wat ik denk als ik het zie. Zal wel een rijke stinkerd zijn (als hij er beetje netjes uitziet). Gaat idd niet om de leeftijd maar om de persoon.
Oh, wat een rare actie van die foto :/ Waarom zou iemand dat doen. Over het leeftijdsverschil: Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die vinden dat het niet kan en die het niet snappen/accepteren. Vroeger was ik ook zo "Wat moeten jonge mensen met van die oudere?" Maar nu heb ik echt ondervonden dat leeftijd echt geen rol speelt. Merendeel van de mensen schatten hem rond de 35. Terwijl hij dat toch echt niet is. Ach... mensen zullen altijd hun woordje klaar hebben over dit onderwerp. Maar wij zijn samen gelukkig is dat is wat telt. Toch? Wat ik in het begin moeilijk vond is wat de buitenwereld zou vinden. Wat voor rare blikken ik zou krijgen. Of ik mensen om me heen zou verliezen. Ik denk dat sommige mensen ons samen zouden moeten zien om het echt te begrijpen en/of om te accepteren dat het oke is. Maar! Hoe gaat het met iedereen vandaag? Ik ben blij dat ik lekker op de bank zit.
Hoi Meiden, Nou de foto's zijn gelukt hoor! Wat een gedoe ik dat zeg! Alle rommel telkens van de ene naar de andere kant verhuizen enzo. Licht inval, wel of geen zon, wel of geen licht... Heul vermoeiend. Daarna nog naar die oom in het ziekenhuis geweest voor het eerst. Hij heeft een delier, dus hij ziet ze zeg maar vliegen, praat wat lastig. Maar ben blij even te zijn geweest. Ze gaan toch naar een lever transplantatie toewerken voor alsnog, we zullen zien. Nu helemaal kapot! Sateenkaari, Das inderdaad een groot verschil zeg! Maar wat de rest al zei, lekker doen waar je je zelf goed bij voelt toch, leeftijd is maar een getal hoor! Mijn vriend is 4 jaar ouder, dus niet echt een groot verschil, maar mijn broers vriendin is 10 jaar ouder. Op zich geen probleem, behalve dan dat mijn broer waarschijnlijk geen vader meer gaat worden. Hij is nl 33.... Jillster...... Wat een pannenkoek zeg! Heb er echt geen ander woord voor :x Wat een verhaal Amber. Van harte welkom in ons kletsgroepje! Ik hoop dat je snel weer zwanger wordt
Amber welkom! Wat verschrikkelijk! Hopelijk snel weer zwanger en dat alles goed mag gaan! sateenkaari als jullie je daar maar goed bij voelen dat is het belangrijkste! Mijn man en ik schelen 4 jaar ( 23 en 27) zwangeresje nou gelukkig zijn de foto's gelukt! Ik ben eigenlijk wel benieuwd heb nog geen bericht teug van Thea of ze al gependeld heeft?
Ohh ik vergeet amber welkom te heten.. Sorry! Welkom amber! Ik denk dat ik lekker op tijd ga slapen.. Heb de zenuwen voor morgen