2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jillster, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    ohh dazzje, bah wat koud brr. Maar gaaf dat je een eigen zadel hebt. Lijkt mij wel prettig als je er veel gebruik van maakt :D

haha jill, ik zal mn tijgerpakje maar aanhouden dan :p.
    Ik ben wel benieuwd wat voor man het is, aan de telefoon klonk hij wel aardig.

Wij gaan met oudjaar naar de efteling, maar dat had ik volgens mij al gezegd. Om twaalf uur zoenen met pardoes haha

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Dazzje dat je een eigen zadel hebt. Ik dacht altijd dat het speciaal op je paard moest zijn gemaakt, maar dat is dus niet zo? Heftig ook van je moeder zeg.

Ja Jillster wij laten elkaar daarin vrij. Vl houdt nog heel erg van uitgaan en van mij hoeft dat niet meer zo. Ik ben allang blij dat ik niet mee hoef haha!

Nu dat we onze hoogtepunten van afgelopen jaar hebben opgenoemd wil ik graag jullie verwachtingen /dromen voor komend jaar wel horen!

Voor mij: natuurlijk zwanger worden (en hopelijk al bevallen) en gezinnetje vormen met vl, verhuizen naar een groter appartement, de baan krijgen die ik op het oog heb, nog beter en sterker in mijn schoenen staan, openstaan voor nieuwe dingen die voor mijn gevoel dit jaar op mijn pad komen.

3. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Bij western zadels hoeft dat niet zwangeresje :D

verwachtingen/dromen: Zwanger worden, gezinnetje vormen, eigen paard aanschaffen, genieten van de omgeving hier (sowieso doe ik dat wel). Verder eigenlijk niets....
    Gezond blijven (alsin niet het zkh hoeven te bezoeken) is er ook wel 1tje...

4. Dazzje

Dazzje Actief lid

12 nov 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Brr inderdaad! Niet leuk als je net wakker bent en met je duffe koppie de deur open trekt om de honden uit te laten en dan ineens n koude wind in je gezicht krijgt.... Not my cup of tea ;)

Jups, eigen zadel is idd erg fijn, ik rijd minimaal 3x in de week en was sowieso al van plan om iig hier een westernzadel aan te schaffen om te gaan gebruiken op mijn hengst die in NL staat.

Scheelt dat de zadels hier ook wat goedkoper zijn dan in NL (scheelt toch al gauw minimaal €1500 afhankelijk van het merk en de bewerkingen).

5. Amber05

Amber05 Lid

7 sep 2014
    73
    0
    0
    Leuke gesprekjes hier.

Ml en scheken vijf jaar dus nie zo veel gekke gezichten, alleen het lengteverschil geeft nog wel is wat omkijkers haha mlis 2.06 en ik 1.76...

Wensen 2015: een dochter die 10 wordt, een man die lief en attent blijft en natuurlijk een zwangerschap met goede afloop. Zou bijzonder zijn als we deze ronde zwanger raken, dan is het exact 10 jaar na onze eerste <3

Liefs,
    B.

6. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ooh dat zou wel speciaal zijn Amber!

Mijn wensen: zwanger worden, samen met vriend gelukkig blijven, gezond blijven (hoop echt op jaar zonder ziekenhuis/artsbezoekjes), nog beter in mijn vak worden & eindelijk weer eens wat geluk en liefde voor mijn broer:)

7. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Haha amber, vriendin van mij heeft dat ook. Haar man is 1,95 ongeveer en zij is 1,48.

Dromen: een ander huis zonder al die onmogelijke trappen en zingend biddende buren, een kindje, en een grote stap richting een succesvolle business.

8. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi meiden!
    Gaat weer lekker hier he!
    Mijn wensen en voornemens; een goed verlopende zwangerschap, relaxed zijn en blijven. Een gelukkige dochter en man. Genieten, van alles! Lieve mensen in mij omgeving en minder egoïstische mensen in mijn omgeving. Een gezonde dochter voor mijn vriendin (uitgerekend in april). Een nieuwe auto en de 30 miljoen jackpot :D Na de zwangerschap volledig in shape komen :) Na de 1e heb ik ook wel mn best gedaan maar toch niet zo erg hard mijn best, gezien de wens voor een 2e hihi Ohja en minder snoepen! Of gezonder snoepen.

Wat gaan jullie allemaal doen morgenavond? Wij gaan het bij een vrienden groepje vieren. Hups kind en bed mee :D altijd leuk zo bepakt op stap hihi
    Liefs!

9. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Sow ik ben ongesteld en hoe ! Poeh hahah

Mijn voornemens zijn : positief in het leven kunnen blijven staan met de mensen die ik lief heb en een kindje in mijn buik of in mijn armen .

Liefs saar

10. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tof Dazzje!
    Thanks meiden, nog steeds niks hier. Wel al 3 uur een steek iets boven mn vagina aan de rechterkant. Heel raar.. herkent iemand dit rondom menstruatie?

Ik woon in een klein dorp we proberen altijd oud en nieuw te vieren met alle 'oudere jeugd' bij elkaar. Dit keer is het bij ons in de straat. Tentje op, kachels erin en met zn allen bij elkaar. Super gezellig altijd.

11. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb ook weleens van die steken..
    Ook steken in m'n vagina, alsof het bot pijn doet.. Verrie vervelend!

Gesprek met Hypotheker was trouwens Pos en neg tegelijk,
    1, we kunnen met het inkomen makkelijk een huis kopen
    Maaaar 2, we hebben meer spaargeld nodig
    Gelukkig is dat wel iets dat je kunt regelen, gelukkig zei hij niet dat we een andere baan moesten zoeken haha

12. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Nee dat herken ik niet mimy1 .
    Hopelijk zet het snel door !

13. Lala2

Lala2 Niet meer actief

@sabo, dat is goed nieuws! Wij zitten ook altijd krap met spaargeld. Maar als we ergens voor gaan kunnen we heel goed sparen. Binnen een jaar ons hele huwelijk bij elkaar gespaard, daar was ik wel trots op :) komt vast goed met dat spaargeld toch!

14. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik hoop het
    Wij zijn allebei onze baan kwijtgeraakt dit jaar.. Vl door faillissement van werkgever. Dus dan ga je je spaargels gebruiken. Omdat je geen salaria krijgt. Nu moeten we weer aanvullen

15. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws sabo! flink gaan sparen!

Wat een mooie berichten en wensen! Hoop dat ze uit mogen komen voor iedereen!

Onze hoogte punt in 2014 is natuurlijk ons zoontje is dan wel eind december 2013 geboren.

Eigenlijk een flinke diepte punt is dat we heel erg hard aan het knokken zijn om financieel er bovenop te komen na een faillissement van een bedrijf waar mijn man Veel mee werkte met zijn bedrijf.. we zien en licht puntje maar we zijn er nog niet..

wensen 2015 gezondheid, tweede kindje, dat dit jaar een goed jaar mag zijn voor L zn bedrijf! veel liefde dat mijn broer en schoonzus ook hun eerste kindje mogen krijgen en goede vrienden om ons heen

16. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Wel fijn dat jullie genoeg kunnen lenen Sabo! Gaan jullie dan nu eerst sparen of via andere weg regelen?

Wij sparen vast bedrag per maand ma gebruiken dat geld ook voor dingen voor in het huis, uitjes.. Mijn vriend baalt er weleens van dat we niet meer op spaarrekening hebben staan maar ik vind dat je ook beetje moet leven hoor :) en nu we voor kindje gaan geven we er steeds minder van uit. Ja dat zal een goed gevoel gegeven hebben Lala! Die jackpot zou ik ook nog graag aan mijn lijstje willen toevoegen :D

Hier niet meer misselijk gelukkig, wat steken in buik maar thats it. Gezellig avondje uit eten geweest en toen ik thuiskwam had vl hele huis opgeruimd (op zijn manier maar toch:p )!

17. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ooh kim das ook zeer moeilijk! En dan zeur ik over spaargeld..
    Hoop dat jullie er snel weer helemaal bovenop komen!

18. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Wij gaan sparen maar ook kijken of we er hulp bij kunnen krijgen.
    Zowieso gaan gewoon de deuren hier op slot.
    We hebben gelukkig die nieuwe wasmachine, dus die zou nog ff mee moeten gaan haha. En verder ga ik eens goed op de portomonee zitten! Dus ik loop achter vl aan om de lichten uit te zetten en de opladers uit de muur te trekken &#128514;

19. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Succes sabo !!

Meiden ik ga slapen !
    Zo blij dat mijn cyclus vandaag opnieuw begonnen is .
    Met frisse zin het nieuwe jaar in .

Slaap lekker Xxx

20. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey meiden,
    Wordt vast een super jaar voor ons allemaal :) Naast mijn borsten begin ik nu ook last van mijn buik te krijgen. Mn darmen worden omhoog geduwd en dat is echt irritant. Merk het ook aan mn stoelgang gaat minder soepel grr en niet te hard je best doen want bij de 1e had ik na een gevecht op de toilet pot inneens bloedverlies, was een adertje van mijn baarmoedermond gesprongen! Dus zit nu lang. . Heel lang op het toilet telkens haha En ik ben een buikslaper.. is nu al niet fijn meer door die rek en strekkende banden.. Bij de 1e kwam het na een maandje of wat redelijk tot rust, hopelijk nu ook :)
    Weltruste meiden!

Deel Deze Pagina