2015?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jillster, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesnoord

loesnoord Lid

Aug 14, 2014
    21
    0
    1
    schoonmaakwerk en huishouden
    Hellevoetsluis
    Mijn moeder wist het meteen toen ik gestopt was met de pil en mijn vader ook.
    Mijn schoonouders weten van niks.

ik heb wel ovulatie testen gebruikt, ik ging twijfelen of ik ze had (werd er onzeker van) en die waren na 14 dagen positief dus dat was wel een fijn gevoel hoor.

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    En al 3 dagen over tijd zie ik!! Al getetst?

3. loesnoord

loesnoord Lid

Aug 14, 2014
    21
    0
    1
    schoonmaakwerk en huishouden
    Hellevoetsluis
    Ja wel getest maar niet echt heel duidelijk dus grote twijfel nu....

Attached Files:

4. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL

Uhm...... Ik zie toch echt wel heel duidelijk 2x een streep hoor!! Ze zijn nog wat lichter, maar het is ook nog vroeg. Zeker geen tuurstreep! Gewoon hartstikke duidelijk!!

Gefeliciteerd!!

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

Sep 5, 2013
    1,544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ovulatietesten zou ik gebruiken als ik wist hoeveel dagen mijn cyclus duurde. Dan weet je ook een beetje rond welke periode je ei zal zijn en kun je ook wat gerichter met je ovu testen aan de gang.

Loesnoord gefeliciteerd!!

6. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat Naturel zegt! Zo ben ik het ook van plan. Anders wordt het ook nogal een dure grap :D

7. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!:)

Bij mij weten een paar vrienden het, maar verder niemand omdat het dan nog een grotere verassing is.. Maar oooh wat vind ik dat soms moeilijk;)

Ben blij dat ik, na lang twijfelen, dit topic heb gestart.. Geeft toch wat steun:)

8. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb eerst teveel op de app gegokt en zat er soms dus compleet naast omdat mijn cyclus steeds veranderde.. Met ovu testen hoop ik er wat meer zixht op te krijgen.

9. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met een cyclus als die van jou zou ik ook zeker met ovulatie testen in de weer zijn Jillster!!

10. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Loesnoord, ik zie hele mooie streepjes!

11. healthymama2b

healthymama2b Actief lid

Nov 17, 2014
    123
    39
    28
    Ik zie ook hele mooie streepjes.. wat fijn!

12. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    voorzichtig proficiat hoor want ik zie twee hele mooie streepjes !

ik ga deze maand gewoon een maandje testen. voor mijn eigen gevoel het fijnste.
    heb normaal een normale cyclus van 28 dagen alleen deze maand was hij wat korter.... hopelijk hersteld ie zich weer.
    ik ben deze maand heel ziek geweest zou dat je cyclus kunnen veranderen?

13. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Misschien wel? Je lichaam zou van slag kunnen zijn?
    Ik weet niet of je medicatie hebt gebruikt, dat kan het misschien verstoren.

14. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Nee alleen grote hoeveelheid paracetamol 1000mg en ibrufen 600mg.
    Heb heftige maand gehad.
    Dus gooi het daar maar even op...

15. Dazzje

Dazzje Actief lid

Nov 12, 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Mag ik ook mee komen kletsen?

Ronde 2, NOD 23/12, 1e kindje

Hier ook met ovu testen bezig maar heb al 6 dagen een knipperende smiley (CB digital met dubbele indicatie), benieuwd wanneer hij op een vaste gaat (zal morgen wel zijn :p).

Mijn man en ik zijn al best lang bij elkaar (getrouwd in Febr (14/2/14)), heb 2 mk gehad en na een fikse rustperiode gaan we er nu weer voor.... Wonen momenteel in Amerika dus kwa testen etc is dat hier echt wat anders dan ik in NL gewend was (oftewel gewone teststrips zijn hier wat schaars).

16. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is onze eerste ronde voor een eerste kindje! Zo spannend.
    Wel met ovulatietesten gestart omdat we beide onregelmatig werken. & Wil graag weten hoe het allemaal werkt van binnen.
    Volgens mijn app nu in vruchtbare dagen en zou dinsdag mn eisprong moeten zijn. De testen zijn nog wat vaag, op en af dan weer licht dan weer wat donkerder.

2 mnd geleden gestopt met de pil en erna een cyclus van 30 dagen. Ik meen mijn eisprong toen gevoeld te hebben. Steekjes in mijn onderbuik en flink kramp daar wat 2 uur aanhield.
    Nu nog niks wat daar op lijkt. Wel flink onrustige buik vanavond wat ik vorige maand na mijn (vermoedelijke) eisprong had.
    Och wat kan ik mij zelf lekker gek maken nu al.... Echt spannend.
    (Drink trouwens ook Pom granaatappelsap)

Succes allemaal😊

17. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Dazzje kijk eens op amazon.com.

Ik woon in Ierland en bestel via amazon de ovulatietesten ze werken prima en zijn lekker geprijsd.

hier liggen ze in de winkel niet voor het oprapen , bestel de meeste testen online heb je er veel en wordt discreet afgeleverd.

18. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Goeie tip, catlady!

Ik had nog even wat vragen, ik deed vanochtend ovu test en vang dan eerst plas op in wegwerp bekertje en dan stick erin.. Maar zat nu naar bekertje te kijken en dacht, kan misschien beter in straal houden.Wat heeft jullie voorkeur? Kan me nog post herinneren van iemand die dat laatste liever deed (lala?) maar kan niet zo snel terug vinden..

Ik wil graag om 6:30 gaan testen (cb digital)
    en in week die app aangeeft nog een keer om 15:00.. Zit ik dan goed?

19. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!

Goh ik ben wel nieuwsgierig waarom dat Is van die test schaarste?? Omdat het daar veel conservatiever is? In welke staat woon je?

20. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Leuk ook nog eens internationale connecties inmiddels :) wij moeten echt eens naar Amerika en Ierland. Iers rundvlees is het beste hihi
    Kan me voorstellen dat daar niet zoveel verkrijgbaar is zomaar. Hier in NL zijn we aardig doorgeslagen vind ik soms. Heb je de etos wel eens goed bekeken? Al die rekken met vitamines voor en tijdens zwangerschap! Holy! En wat je heulemaaaaal nooit in de USA zal zien bij de etos gewoon een adult rek, gewoon open en bloot met sex speeltjes etc.. ik ben niet preuts verre van maar vind toch echt ver gaan..
    Iets anders :D onze kerstboom staat weer! Heb zin in deze kerst! Hoop dat ik eind vd maand niet alles mag mee eten ;)
    Liefs!

Share This Page