Pffffff daar ben ik hoor! De beste wensen allemaal!!! Haha de wensballon bijna in de fik dat is ook wat. Wij hebben een goed feestje gehad, heb er nu nog last van.. En... nog steeds niet ongesteld. Bleh.
@zwangeresje, gaat goed zo om de dag haha. Vl voelt die druk nu niet zo, dus het verleiden is weer om de hoek gekomen. Vanavond mogen we weer hihi
Hhaha gaaf ! Ik wil deze maand ons seks leven ook een flinke boost gaan geven ! Haha en aangezien ik mijn ei niet gevonden heb kan ik heel wat dagen zeggen dat we seks "moeten" hebben en dan gewoon alles uit de kast zodat hij volgende maand niks anders meer wil hihi . De perfecte tip is welkom he haha i need more seks hihi
Hmmmmmm.... Nou ik heb het hem voorgesteld. Ik zei: wat zou je ervan vinden als we het vanaf vandaag om de dag zouden doen. Vl zei dat hij dat prima vond. En toen zei ik dat hij dan tussendoor zijn zwemmers niet mocht "verkwisten". Nu laat ik hem vaak in de ochtend al weten wat er in de avond gaat gebeuren. Ik stuur hem berichtjes op telefoon of email op werk waarin ik dit aankondig of vertel dat ik van mijn stoel glij oid hihi. Ik word er zelf ook "vrolijk" van en zo hoef ik in de avond niet bij 0 te beginnen, en zijn we allebei al hitsig voor we elkaar zien.
Ja saar hoop dat het bij jullie ook zo'n boost geeft doe het ook zoals zwangeresje, maak het leuk.. De hele cyclus om de dag doen lukt ons dan weer niet denk ik, ma ga deze maand weer proberen om twee weken dat te doen. Fijn dat het bij jullie tot nu toe goed werkt Sabo, hihi.. Ik heb er weer een nieuw kwaaltje bij haha, ik heb me toch spierpijn in mijn billen alsof ik 150 squats heb gedaan! Vl gaf net tikje tegen mn bil, werd gewoon ff boos heb al mn kwaaltjes in app gezet, voor volgende maand.. Dan mag ik mezelf niet weer gek laten maken door die kwaaltjes!
You know me er waren paar meiden die dat gehad hebben dus nu moet ik wel zwanger zijn Hahaha wij zijn het jaar ook goed begonnen
Whahahahaha Geweldig! Vl verleiden is nog best lastig haha Van die berichtjes sturen levert alleen maar blozende gezichten op, en dat wast. Maar dan heb je pech met mij want ik krijg mn zin wel 😇
meiden gelukkig nieuwjaar!!!!! zo te zien heeft iedereen een goed oud en nieuw gehad! Wij ook! Gezellig bij vrienden hapjes erbij! Spannend jillster duim met je mee!
Nou voor ml werken die Appjes niet helaas... Ik ga denk ik gewoon eens niet zo chill doen maar gewoon recht op mijn doel af . Super direct geen romantisch gedoe gewoon schat ik heb zin en wel nu haha misschien dat dat werkt haha 😜😉
Succes Saar go get him! Vl moest naar werk dus meteen maar getest, wit, witter, witst! Maar ben wel vroeg dus zondag of maandag weer eens zien
Hahah jillster haha ik ga mijn best doen als mijn menstruatie voorbij is. Ow hopelijk maandag wel een positieve test . Welke test had je gebruikt ?
Balen Jill! We duimen gewoon door voor zondag! Saartje!! Recht op je doel af en gooooooooooo! Iedereen is anders (gelukkig. Hij heeft vast wel iets wat hem zal triggeren.
Kv 2 v 5 had ik gebruikt! Denk dat ongi zelfs dit weekend al komt, nu echt knallende koppijn en buikpijn.. Heb zon voorgevoel! En anders idd zondag testen en is die wit, dan ga ik tot na nod wachten. Wie van ons zit dichste bij ei nu?