Hey meiden! Jullie zijn weer lekker bezig geweest Goed hoor dat jullie je sex leven zo leuk houden is echt belangrijk Ik werd vandaag echt gebroken wakker, echt zn bui nergens zin in alles is kut.. Maar moet echt aantal boodschappen gaan doen bluggghhh Hebben jullie ook wel eens zn bui en hoe peppen jullie je dan weer op? Liefs!!
Mijn ei tja geen idee haha had vorige maand een cyclus van 23 nu van 26 dus geen idee . En tja ook al had ik een gelijkmatige cyclus haha dan wist ik het nog niet 😝 ben nog steeds op zoek haha . Met de ongelijke cyclus van mij en geen idee wanneer mijn ei gaat komen wanneer raden jullie me aan om het gezellig te maken vanaf welke dag beginnen? Ik ben 30-12 ongesteld geworden.
Ja lala ik ken die buien wel ja . Ik kies dan voor mezelf als dat even mogelijk is lekker muziekje op of met de hond naar buiten . Wel vervelend meid ! Rustig aan . Knuffel
Ik vandaag onge geworden.. Baal enorm, duurde deze ronde opeens wat langer.. Had zo'n hoop! Heb geen zin meer in ziekenhuizen en injecties! Waarom moet t nou zo lang duren allemaal? Op naar de samenlevingstest... Hier werkt naakt slapen prima. Kunnen dan niet van elkaar afblijven! Hihi
De beste wensen allemaal, op naar een vruchtbaar jaar zeg maar Bij ons ook het nieuwe jaar ingeluid.... JammerJill, wellicht komt het streepje een volgende test, ik zal duimen!! Liefs, B.
Jammer jill! Maar wie weet! @lala: wat saar zegt, even tijd voor jezelf. Kopje thee, boekje of een vrouwenfilm @ei, volgens mn app zou hij dinsdag moeten komen, dus vanaf zondag ga ik er eens een ovu testje tegenaan gooien
Klote meid ! Knuffel !! Ik slaap altijd naak maak geen indruk meer haha misschien eens een dikke pyjama aandoen dan kan hij weer eens fantaseren over wat er onder zit haha .
Dat is wel een goed idee haha Ga ik ook eens doen.. Of sex weigeren, dan springt hij na 2/3 dagen gewoon bovenop mij. Maar ja weigeren is nu niet handig 😂
Aaah shit naturel, das balen! digihug van mij! Wat vervelend Lala, bij mij is muziek vaak ook de oplossing.. Of misschien vast leuke dingetjes zoeken voor de baby? Gewoon beetje rondkijken Ben net stad in geweest voor vrienden die na anderhalf jaar en twee miskramen eindelijk zwanger zijn en net 20wk echo hebben gehad.. Heb twee uren op allemaal verschillende kinderafdelingen rondgedwaald, heerlijk.. Ben weer helemaal vrolijk! Ooh saar die cyclussen van jou klinken me als muziek in de oren! Zo lekker kort ben het even kwijt hoor, ma ga je ook ovu testen gebruiken?
Ja ik wil gaan testen deze maand . En heel veel seks hebben hahah . Die combi moet toch haast niet fout kunnen he . (Ging het maar zo makkelijk ach ja dromen mag )
Hahahah het is iig een goed begin gezien je korte cyclussen kun je vrij vroeg beginnen.. Ik begon met testen op dag tien, ging uit van kortste cyclus (27 dagen)
Ik lijk deze dagen wel een enorme stalker haha (don't worry, als ik eenmaal weer aan het werk ben, ben ik een stuk rustiger) Maar ging net naar de wc, bruine streepjes in onderbroek en bij vegen ook.. Dit heb ik nog nooit gehad! Flinke buikpijn dus zal wel voorbode zijn? Ik ga maar es flink aan de schoonmaak want zit mezelf nue cht helemaal gek te maken haha..
Ah lief van jullie. Houd nog wel een heel klein beetje hoop, maar dat is echt minimaal. Mijn schoonzus was namelijk ook gewoon onge geworden de eerste maand (1-2 dagen) waardoor zij pas met 11 weken ontdekten dat ze zwanger waren. Dus wie weet.. En anders maandag het ziekenhuis weer bellen. Mijn man en ik sliepen alleen in onze ondergoed, maar dat is nu ook weg. Dat trikkert hier veel meer hahaha. En anders af en toe een leuk lingerie setje, werkt ook prima
Hi allemaal @jillster, ben bang dat het beginnende menstruatie is. Dat had ik de laatste paar keer ook steeds meer dat bruine zo raar! De laatste keer niet dan Maar een zwangere vriendin van me heeft een innestel bloeding gehad wat paar dagen bruin was. Kan nog alle kanten op! Naakt slapen.. zelden! Laatste keer dat ik naakt heb geslapen was op vakantie toen ik volledig was verbrand hihi Ik heb graag toch een broekje aan ofzo Als het koud is ben ik echt altijd aangekleed! Soms als we sex hebben en het is koud hou ik wel eens mn shirtje aan hihi erg he! Ik ben vandaag nog wel boodschappen wezen doen en thuis nog even naar ronald goedemondt gekeken. Lag in een scheur! Lekker gelachen. Maar voel me nog steeds blugh.. beetje misselijk de hele tijd blegh Liefs!
Maar je bent wel zwanger Lala hou je maar vast aan dat idee wanneer je weer misselijk bent! Ja het kan beide kanten op, net als alleeee andere kwaaltjes. Ga er gewoon vanuit dat ik dit weekend ongi word. Hoop alleen niet vanavond want ga me toch ff rot voelen en dan zit ik straks met tranen in min. Ogen tegenover mn zwangere vriendin. Heb ik niet zo zin zin. Ik kan ook echt niet naakt slapen, mis dan iets ofzo haha.. Wat gaan jullie vanavond doen?
Helemaal niets. Hopen op een wonder met een warm dekentje en warme choco onge lijkt nu weer weg te trekken.. Dus fingers crossed!
Zeker Jillster, ik vind het misselijk zijn nog niet eens zo erg weet waardoor het komt maar voel me ook zo tja blegh nergens zin innnnnn! Moe maar niet moe genoeg om te slapen ofzo Gewoon chagrijnig hihi Voel mn buik echt rommellen vandaag! Wel tof alles maakt plaats. Ik heb die oversized zwangerschapsslips binnen trouwens en er vandaag 1 aan. Voelt wel prettig, aanrader dus Vanavond gaan we filmpje kijken denk ik verder niets
Hihi lijkt me heerlijk, zon slip! En een baaldagje mag he, lekker rustig aan doen, filmpje klinkt iig al goed Spannend Naturel, ik duim voor je!
Wat hebben jullie weer lekker gekletst vandaag! Duim duim duim duim duim voor Jillster!! Ik denk dat je gevoel het juist heeft Ik kan niet naakt slapen, dan droom ik nl dat ik naakt in een menigte sta, of op het podium... Niet echt fijn. En ik slaap als een ingepakte hamster met alleen een heel klein stukje gezicht onder de dekens vandaan (en vaak 1 been). Niet echt sexy hahah! Maar ik kwijl ook als ik slaap, dus ik heb geen illusies Mijn ei zit er hopelijk aan te komen, vandaag cd11, geen pijl op te trekken nog. Nog geen vruchtbaar slijm . Als ik in zo'n baal stemming ben, ben ik vaak ook erg moe en helpt ook alleen slapen. Vaak zit ik het ook gewoon uit. Jammer Naturel!