Het kan wel zijn dat je eisprong eerder of later komt houdt daar rekening mee. Ik heb dat voor lief genomen. Ook ovulatie testen gebruikt en getempt. Mijn ei kwam erg laat dus maakte me druk om de lf maar is goed gekomen! Om de dag gezellig gemaakt en granaat appelsap gedronken drink het nog steeds! Vind het best lekker fris!
Zo, teunisbloemolie gehaald, ben benieuwd wat het voor ons beide gaat doen Zwangeresje! Ja Lala ik wil dat ook drinken ma bij kleine appie hadden ze het niet.. Vd week maar even bij xl halen! Hoeveel moet je daarvan drinken per dag? Fijn dat je zo snel weer iemand hebt gevonden toen Sabo! Toen ik mijn ex met ander had betrapt heeft ie me recht in de handen van mn huidige vriend gedreven haha, wij hadden binnen maand toen ook wat ma bleek toch te snel te gaan.. Jaren later zijn we elkaar weer tegen gekomen en konden we niet meer om elkaar heen Beterschap!!
Ik drink een glas of 2 pd. De sap van Pom is nogal duur. Je hebt het ook van healthy people of berry factory. Volgens mij zelfs ook van appelsientje Vreemd he dat exen ineens wat van je moeten als ze je gelukkig zien met een ander.
Ik kon hem nu wel even goed de waarheid vertellen, dat is wel fijn @sap, die van healthy people is lekker. Ik ga daar ook eens wat meer van halen
Hallooo! Tijd niks meer van me laten horen, maar ik ben er nog hoor haha. Hier alles wel prima. Onwijs druk met afstuderen. Blij als ik eindelijk klaar ben eind van deze maand. (als alles goed verloopt of course.) Hoe gaat het hier? Iedereen die ongi is geworden: op naar de volgende ronde! Hier zijn we ook weer druk bezig hihi.
Ik studeer voor maatschappelijk werk. Eindelijk bijna klaar! Had in juni al mijn diploma kunnen hebben, als ik in mijn laatste jaar niet zo veel tegenslagen had gehad. Nu heb ik een half jaartje moeten verlengen, maar dat is echt zo voorbij gevlogen. Nu nog even de laatste dingen en dan kan ik eindelijk zeggen dat ik een maatschappelijk werker ben!
Komt hier wel van pas 😂 Kun je ons mooi begeleiden! Haha Gelukkig ben je bijna klaar, niks lekkerder dan dat papiertje dan in ontvangst mogen nemen
Ja meestal geloof ik niet zo in olieën en dat ze iets kunnen "veranderen", maar ik gooi gewoon alles in de strijd! Baat het niet.... Sateenkaari, wat gaaf zeg bijna je diploma! En wat Sabo zegt, haha, kan je ons lekker begeleiden Vervelend dat je je zo voelt lala2.... Ik heb gelukkig nooit van dat soort exen gehad (en was er zelf ook geen ). Vandaag met moeite een paar uur gewerkt. Ik maak op mijn bijbaan mijn eigen uren, en op dagen als vandaag met weinig motivatie moet ik echt zo streng zijn voor mezelf dat ik hem niet na een uur al peer.... Heb het 4,5 uur volgehouden . Normaal is het niet minder dan 6. Ben erg emo, nergens zin in. Wil alleen maar met eieren bezig zijn. Ik loop wel een beetje te klagen, ben het me bewust hoor.... Saartje, ongi al voorbij? En heb je al een "gameplan" bedacht? Mimy, fijn dat je ongi door is gekomen. Geen detail is te ranzig voor ons denk ik hoor haha! Ik hoop niet dat je er ook veel pijn/kramp bij hebt!?
Hahahah zwangeresje ik vind je zo grappig. Volgens mij schrijf je zoals je denkt!😁 heerlijk. Oh oh, je eigen uren indelen klinkt lekker maar niet altijd goed als je zo'n dag als vandaag hebt haha. "Alleen maar bezig zijn met eieren". Ik zie het voor me, boodschappen doen, eieren kopen, ontbijt lunch en avondeten: gebakken ei, gekookt ei, omelet. Ik hoop dat je je gouden ei snel gevonden hebt!!! Ik ga ook maar aan de gang met de olie, baadt het niet dan schaadt het niet. Valt mee, ik voel wel een beetje mn buik en onderrug, gewoon vervelend maar verder geen echte krampen gelukkig. Nu heb ik gelukkig nooit echt last gehad van mn ongesteldheid. Ik ben nog steeds 'vrolijk' dankzij mn ongesteldheid. Hoe bizar...
Hahaha Zwangeresje! Herken veel van mezelf in jou gebruikte jij nu ook ovu testen of niet? Ben benieuwd of je ei eerder komt nu.. Ja Mimy ik ben ook vrolijk joh, mn vriend kijkt me steeds zo aan van, wanneer gaat ze traantje laten? Haha elke maand ben ik depri geweest als ik ongi was geworden en deze maand er veel meer mee bezig geweest en voel me goed, hij snapt er niks van! Oeh spannend Sateenkaari, altijd goed om een maatschappelijk werkster in ons midden te hebben succes! Ga zo darten kijken, mn vriendinnen vinden het zo suf maar ik vind dat altijd zo spannend..
Hahaha! Ja ik schrijf inderdaad gewoon wat ik denk. Ik heb ook de hele tijd in mijn hoofd: Palm palm Pasen, ei, koerei. Over ene zondag, dan hebben wij een ei. Eén ei is geen ei, Twee ei is een half ei, Drie ei is een paasei. Gelukkig maar dat je niet zoveel last hebt. Ik dacht misschien doordat er zoveel uit kwam.... Ik was ook zo opgelucht en vrolijk dat ik ongesteld werd én dus een ei had gehad (mijn eerste sinds juli).
Nee Jillster ik gebruik geen ovu testen. Op een of andere manier voel ik daar niet zoveel voor na al jullie verhalen. Ik houd gewoon mijn slijm in de gaten en temp. En we doen het dus om de dag. Alleen nu nog een dagje extra ertussen omdat vl gisteren besloten had zijn zwemmers aan de gemeente te doneren toen ik er niet was.... En ja, dit weet ik omdat ik het heb gevraagd. Ik voel dat nl gewoon aan hem haha. Nikssssssssssssssssssssss blijft geheim. Dus nu heeft hij pikstraf en gaan we morgen pas aan de slag. Verder hou ik van hem hoor
HAHAHAHAHA 😂😂😂 Oh oh oh, hoé kón hij!!!!!! Ik snap de straf helemaal. Nee ondanks dat er sloten uit kwamen geen echte kramp. Haha Jillster, we blijven rare wezens natuurlijk. Ik zit filmpje te kijken op netflix.
Geen bekend fenomeen voor jou?? Hahaha! Wij delen het regelmatig aan elkaar uit hoor. Het kan natuulijk positief of negatief zijn . In dit geval betekend het dat ik hem de hele tijd "vrolijk" maak, maar er niks mee doe (en hij mag er uiteraard ook niks mee doen). Heb hem nog maar even heel duidelijk gemaakt dat vanaf mijn menstruatie tot aan mijn ei, zijn zwemmers dus van mij zijn. En wat hij er daarna mee doet moet hij zelf weten. (Hij moet vooral heel erg om me lachen , maar ziet wel het nut in van het "om de dag" systeem gelukkig).
Hahaha grappig allemaal! Zwangeresje lekker bezig je kan zo lekker duidelijk zijn. Heerlijk! Ik hoop dat ik snel weer beetje energie heb! Mn man is er volgens mij beetje klaar mee dat ik zo hangerig ben.. snik
Hahahahha pikstraf xD Wij gaan vanavond weer aan de knutsel. Als vl niet weer in slaap valt. Gisteravond was hij zo moe dat hij op de bank in slaap was gevallen. Toen ik hem wakker maakte dacht hij dat we al in bed lagen haha. Op het moment champignonsoep voor mogen aan het maken! Ben benieuwd of het lukt.