Netflix is geweldig! Vl heeft vandaag een ps4 gekocht en heb hem een spel kado gegeven. Hij is echt zo blij als een klein kind. Daar kan ik dan weer zo van genieten
Whahahaha zwangeresje, je bent geniaal! Pikstraf ken ik ook wel, het werkt hier alleen voor geen meter Zijn libido is lager, dus dan moet ik pikstraf van zeker een week instellen, maar daar pest ik vooral mezelf mee.... Ik kijk ook darten hoor trouwens! En we spelen ondertussen phase 10.. Te verslavend.. Dagje bankhangen heeft mij wel goed gedaan, hoofdpijn is weer weg
Oh heerlijk chamignonnensoep!! Ik vind darten ook heel erg leuk, niet vaak gedaan, dus ben er niet zo goed in. (Edit: lees nu pas dat jullie darten gaan KIJKEN en niet DOEN. Daar vind ik dus echt neks an! It's all yours!!) Ik heb mijn lolbroek aangetrokken net, das wel duidelijk toch? Het is trouwens inderdaad soms zo moeilijk om mijn eigen uren te bepalen. Nooit een baas die zegt dat ik er op dat en dat tijdstip moet zijn en zo lang moet blijven. Natuurlijk is het heerlijk dat ik de flexibiliteit heb en het is ook echt een luxe postitie, maar alles moet met een ijzeren discipline. En die mist de laatste tijd nogal.... op allerlei gebieden, behalve als het met eieren, temperatuur, cervixslijm, vitamines of seks te maken heeft. Vraag me ineens af hoe het met Dazzje gaat....
Hier eerlijk gezegd geen idee wanneer manlief met zichzelf aan de gang gaat😁... Ja lala, je bent echt zwanger, even stom straks ga je je vast beter voelen. Wanneer heb je ook al weer je eerste echo? Sabo fijn dat je je weer wat beter voelt! Kijk hier nu ook darten al zet manlief hem steeds stiekem op skyfall van James bond.... Ah wat lief dat je een spelletje hebt gekocht, de ps4 staat hier ook op het verlanglijstje (niet voor mij haha, netflix kijk ik ook prima via de ps3)
Hihihihi, wij zijn daar altijd al heel erg open over en zoals ik al zei voel ik het aan hem, zelfs of hij het 2 keer heeft gedaan hahaha. De ps3 was voor mij ook idd prima, maar die staat nu in de slaapkamer. Ach ja.... Ik klaag niet.
Zwangeresje, al ik jou foto van mij stuur, kun je dan ook zien wanneer ik zwanger ga worden? Jullie kennen elkaar echt heel goed dan Heb ook maandje Netflix gehad maar heb zoveel series erop al gekeken, ernstig hè.. Wij zijn zo verslaafd! Skyfall is ook goed ma ooh wat is het darten spannend!
Whahaha! I wish!!! Maar ben wel erg hsp wat dat betreft. Ik voel het vaak ook veels te goed aan als mensen niet bij elkaar passen. Ik heb een vriendin die mij niet meer durft te vragen wat ik van haar nieuwe liefde vind Ze blijft ook gewoon de verkeerde kiezen Oh en met voetbal weet ik vaak wie er gaat beginnen aan het begin van de wedstrijd (toto hihihi). Voor de rest van de tijd ben ik helaas heel saai en gewoon. Wij hebben de amerikaanse (en nlse) netflix en daar staat net wat meer op. Maar wij hebben het meeste ook gezien hoor.
Nou idd!! Lijkt me lastig soms als je dingen aanvoelt die je misschien niet altijd zou willen weten... Darten is zeker spannend. Ben bang dat hij niet gaat winnen...
Het zijn vaak dingen die anderen niet willen weten Ik heb er niet zo'n last van. En wat vl betreft, dat moet hij lekker zelf weten. Ik doe het ook als ik er zin in heb, dus waarom hij niet. Lijkt me alleen maar gezond!
Ik hoor je vaker over granaat appelsap maar waar is dat precies goed voor ? #durf te vragen #gelukkig ben ik niet nieuwsschierig
haha Ongi morgen denk ik helemaal weg. Ja heb plannen genoeg. Plan 1 slapen met kleding Aan ipv uit . Kan ie lekker fantaseren Plan 2 stoute Appjes sturen😜😉 Plan 3 ik heb nog wat speeltjes uit de tijd dat ik jong en vrijgezel was haha en ik denk dat ik die eens laat slingeren . Een man is toch wel vaak zo dat ze zoiets hebben van " waarom zijn apparaat als je vlees kan hebben " Plan 4 een xtra biertje erin haha Plan 5 sexy lingerie Plan 6 als dit hierboven niet werkt dan dwing ik hem gewoon hahha
Baal, baal baal.. Nu maar hopen dat Barney van die arrogante Taylor wint! Vraag ik me ook af, Saar.. Was het niet iets met de baarmoeder Lala? Ik ben zo moe ma moettt de volgende wedstrijd zien..
Ja moet haast wel haha 😜 nou iig een goede seks maand als het aan mij ligt. Vind zo spannend haha net of voor de eerste keer seks ga hebben kf zo whaha