2015?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jillster, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Oh en een aanvulling
    Ik heb hiervoor twee jaar een personal coach gehad bij het sporten en zij heeft mij veel over voeding geleerd.
    Daardoor weet ik nu wat je wel en niet moet hebben
    Echt heel fijn.

2. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

Nov 2, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hihi grappig! Ik hoop toch voor ons beide dat het sneller gebeurd :p

Klinkt onwijs interessant! Ik wil heel graag nog minimaal 10 kilo kwijt. Op eten letten doe ik op zich al, maar er gebeurd vrij weinig. Heb ene tijd shakes gedaan van de Kruidvat, maar ik vond die persoonlijk flut. Zou het toch graag nog wel eens willen proberen.

3. Dazzje

Dazzje Actief lid

Nov 12, 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Ow meiden... Ik ben zo druk bezig geweest de afgelopen paar dagen dat ik helemaal geen tijd heb gehad om jullie bij te houden!

Hier iig op dag 8 dus ga ovu testen doen vanaf morgen en vanaf vandaag is het weer om de dag klussen :D

Verder dus ook ik een pendel van Pendel Vrouwtje gehad en ergens hoop ik dat ze er naast zit maar we zullen het gaan zien... April is niet erg (dan nog word de kleine een Amerikaans staatsburger) maar een jongen? Hoop dat ze daar iig geen gelijk in zal krijgen al maakt t opzich niet uit als het maar gezond is maar voorkeur bij ons gaat toch wel uit naar een meisje :)

4. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

Nov 2, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ook al april! Als het waar is wordt het een blije maand hier in de groep haha. Onze voorkeur gaat ook uit naar een meisje, maar als het ene jongetje zou worden zijn we natuurlijk even blij.

5. Juffie28

Juffie28 Lid

Dec 12, 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens pendel vrouwtje wordt het hier mei en een meisje.
    Ik hoop toch dat het wat sneller raak is.

6. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hoe heet het wat jij verkoopt Sabo? Ben nu wel benieuwd!
    Ik denk er ook om ma ben sinds het stoppen met de pil wel vijf kilo aangekomen, ben nog nooit zo zwaar geweest:( gelukkig zie je het niet heel erg ma gewoon voor mezelf wil ik het er weer af. En ook qua energie wil ik weer wat gezonder leven..

Ben benieuwd welke pendels uitkomen dames, zou toevallig zijn, allemaal tegelijk!;)
    Werd vanochtend misselijk na het nemen vd teunisbloem pillen, hoop dat het toeval was en dat ze gaan helpen.. Test ik komende maand positief dan noem ik mijn kind Theunis! :p (vreselijk haha)

Nice Dazzje, hoop dat het wat duidelijker voor je is deze maand qua testen.. Lekker klussen!

7. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden!

Ik heb ook bericht gehad van pendel vrouwtje, oktober jongen :( noooo. Ik ga toch voor maart meisje dan hoor.
    Nah we zullen wel zien.

Oooh ik moet ook echt afvallen. Ben veel te zwaar. Zo lastig om regelmatig te eten en te sporten met onregelmatig werk. En snaaien ben ik ook erg goed in. Erg frustrerend.

Dit was ook mn laatste vakantie dag:( morgen nog wel vrij (altijd vrij op maandag) maar gets wat is het weer snel gegaan.
    Nu heeeeerlijk boer zoekt vrouw aan het kijken😁

8. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    He meisjes
    Wij hebben Eigelijk geen voorkeur voor een jongen of een meid ...
    Waarom hebben jullie die voorkeur ? Of gewoon een voor gevoel of zo.
    Ik denk wel heel erg dat ik jongens krijg geen idee waarom maar een meisje lijkt me ook wel heel leuk !

9. Mimy1

Mimy1 Actief lid

Nov 29, 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij maakt het eigenlijk echt niets uit. Ik heb het gevoel dat ik een meisje zou krijgen. Maar vindt het beide even leuk 😊

10. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    @jill, is van herbalife :) echt heel leuk! Ik heb nu een shake cookie&cream en dat smaakt naar cookie dough! Jummie! Zitten ook stukje koek in :D

@voorkeur, mij lijkt een jongen erg leuk. Maar dat komt eigenlijk omdat we veel meiden om ons heen hebben. Maar alles is leuk hah

11. Kimmb

Kimmb Actief lid

Dec 3, 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat pendelen jullie veel.. Ik had al een bericht naar Thea gestuurd maar niks van terug gehad.. maar iig wordt het een vruchtbaar jaar zo te horen :)

12. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

Nov 2, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Bij mijn vriend komt het denk ik omdat hij al twee jongens heeft. Daarna heeft hij altijd het gevoel gehad dat als hij ooit nog een kindje zou krijgen het ene meisje zou worden. Ik heb van jongs af aan het gevoel gehad dat ik sowieso 1 meisje zou krijgen. Pendels bij mezelf zeggen 2 kinderen, 2 meisjes. Tot nu toe de pendels die hier op het forum gedaan zijn geven ook een meisje aan. Maar over het algemeen wil ik natuurlijk gewoon dat het een gezond kindje wordt.

13. saartje87

saartje87 Actief lid

Oct 31, 2011
    412
    7
    18
    Nee Eigelijk had ik dat nog nooit gedaan maar dit kwam voorbij en omdat ik nogal nieuwsschierig ben hihi. Ik had Thea ook een bericht gestuurd maar niks gehoord .
    Hopelijk een vruchtbaar jaar inderdaad haha

14. Juffie28

Juffie28 Lid

Dec 12, 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames zijn jullie thuis in de fase voor je eisprong?
    Heb net wat gegoogled, omdat ik het idee hebt dat mijn ei nu al in aantocht is en het is pas dacht 8 in mijn cyclus. Vanacht pijn in mijn buik. Nu net weer wat last. Hebben voor de zekerheid maar wat naar binnen geschoten. 😊Maar is deze fase niet te kort?

15. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is aan de korte kant idd, maar of dit consequenties heeft voor de rijping van je ei weet ik niet helaas.

16. Dazzje

Dazzje Actief lid

Nov 12, 2014
    182
    0
    0
    Natuurgeneeskundige, edelsteen therapeut etc. In h
    Saratoga Springs, NY
    Hier n voorkeur voor een meisje maar das meer doordat er al veel jongens in onze vriendenkring zitten en ml en ik allebei graag n meisje willen... Zoals ik al zei maakt t en t veel uit wat t word als het maar gezond is met alles erop en eraan :)

Als pendel vrouwtje gelijk krijgt word t n drukke bevallingsmaand ;)

Verder hoop ik deze cyclus n fijnere te hebben dan de vorige want 33 dagen en op dag 20 pas mn ei, dan alle vage ovu testen en n rare temp curve is zo niet tof!
    Momenteel daalt mn temp alleen maar (heb nu n ovu thermometer die meet in °F) dus ben benieuwd wat t deze ronde zal worden... Vanavond weer gezellig maken iig :D

17. Kimmb

Kimmb Actief lid

Dec 3, 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn ei ook op dag 9 juffie en ik voel die bijna iedere maand.. Als het goed is is volgende week maandag mijn nod.. ben benieuwd

18. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Dag 9? Wojooo wat lijkt me dat heerlijk!! :) niks geen weeeeekenlang wachten op je ei.. Volgens mij kan het geen kwaad hoor..

19. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Dat was sportactie nummer 1 van dit jaar :)
    En de boodschappen zijn binnen!

20. Kimmb

Kimmb Actief lid

Dec 3, 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee haha ligt gewoon aan je cyclus.. volgens mijn app.. biologische klok lig ik.gelijk met mijn cyclus deze keer kijken of dat ook zo is maar vorige keer wel.. en deze maand voelde ik het ook krijg hele gevoelige tepels en steken in eierstok met eisprong.

Share This Page